**IKM Uke 12**

Gratulerer så mye :-D håper virkelig den klamrer seg fast denne gangen :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Tusen takk! <3

Sent from my iPad using BV Forum

Heldige heldige deg! Gratulerer så mye, denne gangen går nok alt akkurat som det skal. Det varmer litt ekstra når noen fra august får positiv <3

<3 Så hyggelig hilsen! Jeg håper virkelig virkelig at du følger etter veldig snart. Og at ingen av oss flytter noe mer tilbake til FS (før man eventuelt vil ha søsken da. ;))

7 dpo i dag. Venter og venter... Har troen inne i mellom og null tro rett etterpå... ;) kjipt med TR for de som har fått den dritten på besøk. Lykke til i neste pp! Og grattis Lykkeliten :) Ingen flere gravide enda? Jeg har IKM om en uke ca, så litt ventetid enda. Planlegger å ikke teste før over IKM hvis TR ikke viser seg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

7 dpo i dag. Venter og venter... Har troen inne i mellom og null tro rett etterpå... ;) kjipt med TR for de som har fått den dritten på besøk. Lykke til i neste pp! Og grattis Lykkeliten :) Ingen flere gravide enda? Jeg har IKM om en uke ca, så litt ventetid enda. Planlegger å ikke teste før over IKM hvis TR ikke viser seg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk! :)

Håper du får positiv test i slutten av uken. ;)

Her er man fortsatt avventende. Fortsatt rare sterke EL-tester uten å være positive og dumme g-tester som ikke blir ordentlig positive, i alle fall ikke innen fristen. Så da må jeg vel bare...vente? Vente vente vente. Prøve å legge inn aksjer i dag for å være på den sikre siden. Hvis jeg egentlig har hatt EL denne uka, er i alle fall løpet kjørt siden siste aksje var på mandag. Mannen har vært helt umulig å overtale (uten å røpe seg liksom :P) de siste dagene. Så nå er jeg litt på den pessimistiske sida. Men det murrer noe innmari!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye Lykkeliten!!! :) så glad for deg og krysser alt jeg har!!

Her er IKM i morgen og jeg har menssmerter, men det har jeg forsåvidt hatt i nærmest en uke nå. Vi får se i morgen! Har ikke hatt tilgang til data så skal oppdatere listene i morgen :)

Gratulerer så mye Lykkeliten!!! :) så glad for deg og krysser alt jeg har!!

Her er IKM i morgen og jeg har menssmerter, men det har jeg forsåvidt hatt i nærmest en uke nå. Vi får se i morgen! Har ikke hatt tilgang til data så skal oppdatere listene i morgen :)

Tusen takk! :D

Menssmerter har jeg hatt i flere dager, det har jeg både når jeg er gravid (hadde det i uke 3-4 sist også, og det hadde "alle andre" på terminforumet mitt også) og jeg har det når jeg får tr, og det er veldig veldig vanlig. Tatt test i dag da?

Jeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.

Jeg er gravid. Nå må bare spiren bli her i 9 måneder denne gangen her. <3

Vis vedlegget 53889

Gratulerer!

Her er det 10 dpo i morgen og jeg skal prøve meg på en test, men har ikke så store forhåpninger. Tror ikke det har klaffa denne måneden. Så da blir det vel 2015 baby på meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer!

Her er det 10 dpo i morgen og jeg skal prøve meg på en test, men har ikke så store forhåpninger. Tror ikke det har klaffa denne måneden. Så da blir det vel 2015 baby på meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk! :)

Håper du får to streker du og. ;)

Melder meg inn her jeg siden det er siste dag i uke 11.
IKM i dag og ingen TR.
Så kan bare sette meg opp på passert IKM ;)
Ble så lei de rare testene jeg fikk i går og ett par dager før,
så intet nytt å melde på den fronten i dag.
Kanskje teste igjen i morgen om TR er vekk fremdeles,
vi får se, orker ikke stresse med det.

Lykke til med testingen alle sammen :)

Ny svak test i dag. Full forvirring etter to dager med sterkere strek. Ny kjemisk graviditet? Totalt kluss i hormonene i kroppen etter MA'en (og jeg er blitt sjekket med UL, det er ingen rester her!)? Æsj. IKM i dag, men det vet jeg jo heller ikke sikkert denne syklusen, både pga. MA'en og pga. Crinone - begge deler kan jo klusse med kroppens lutealfase nå. Jeg er forsiktig optimist fortsatt, men begynner vel å bli skeptisk til at dette går rette veien, da burde strekene oppført seg mer normalt tror jeg. Og begynt å bli en del klarere. Jeg er tross alt 13 dpo i dag.

Jeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.

Jeg er gravid. Nå må bare spiren bli her i 9 måneder denne gangen her. <3

Vis vedlegget 53889

Gratulerer :D

Tok første testen i dag, ingen strek i sikte!

Hva betyr kjemisk graviditet?

At man mister/spontanaborterer før man er kommet til 5+0. Da får man gjerne positiv test i noen dager, og så blir de svakere igjen, og så blør man.

Back
Topp