IKM uke 12 ~2019

Har noen av dere prøvd bidronning gelé og wild jam??? Lurer på å prøve dette også
Har brukt det :) Har ikke skadet for min del :p
Har kjemiske sånn veldig ofte ihvertfall, så er kanskje et godt tegn på at det klistrer seg litt fast men at det er noe galt så kroppen ikke vil ha det? Det er min teori :p
 
Hvis syklusen min blir like kort som denne, som var 35 dager så havner jeg i denne uken. Mulig at det endrer seg, for syklusen min har variert fra 35 til 39 dager. Men går ut fra 35 dager.
Nick: jeah - Alder: 34 år PP:4 B:1- EL: 12 mars IKM:24 mars
 
Ja da er du godt rusta! :D Jeg prøvde grapefruktjuice en syklus, men så ikke så voldsom effekt av det. Også smakke det tjære :wtf: Har faktisk hørt at det er bedre å ta grapefruktekstrakt da! Men det gjør jo samme nytten som solvipect da :happy: Krysser fingrene denne gangen! :D
Har den samme effekten som solvipect, så trenger jeg ikke juicen da. Når og hvor mye solvipect skal man ta?

Skal bestille meg en time for soneterapi og akupunktur snart jeg og. Kan jo ikke skade å prøve :) er ei som er nyutdanna her, og er litt billigere.
 
Har den samme effekten som solvipect, så trenger jeg ikke juicen da. Når og hvor mye solvipect skal man ta?

Skal bestille meg en time for soneterapi og akupunktur snart jeg og. Kan jo ikke skade å prøve :) er ei som er nyutdanna her, og er litt billigere.
Følg dosen som står på flaska, tror det er tre ganger om dagen hvis jeg ikke husker helt feil. Og start noen dager før forventet EL. Jeg har testet ut Solvipect én syklus og startet med det rett etter TR var ferdig så gikk på det i rundt 10 dager tror jeg det var. Alt for lenge.
 
Jeg tar Folat, og har bestilt babyklister. Skal begynne med Letrozol, og har kjøpt inn Solvipect hostesaft. Haha. Denne mnd skal ingenting være uprøvd :jimlad:
Tenkte på Grapefruktjuice også. Føler jeg har blitt gal. Men er så kjedelig å bli skuffa hver PP. Må jo snart være vår tur nå.
Har jo kjøpt inn "pappabøker" til sambo som han skal få med den positive testen, når den kommer :smiley-angelic001
Manne er på 4.mnd med folat og zink tabl. Som skal være bra for s permen..
Hva hjelper grapefrukt juice og hostesaft for?
 
Syklusen min er ikke heeelt i vater, så disse dagene blir sånn ca.
Kvale - 30 - PP3 - B1 - EL 7/3 -IKM 22/3

Jeg tar bare folat, men spiser variert og mye grønnsaker☺️
 
Ble gravid samme mnd sist :p så kun en gang. Usikker på om det var hele årsaken... men vi hadde prøvd et helt år. Plutselig satt den. Så jeg kan ikke si annet enn at det hjalp iallefall selvom jeg var veldig skeptisk. Føler hormonspiralen er skylda for at det tar så lang tid. Aner ikke hva det koster eller hvor mange ganger jeg skal gå denne gangen. Første time mandag 25

Syns også det virker som det tar tid etter hormon prevensjon (p-stav). Har bestilt noe urtete som skal liksom hjelpe med å bli gravid. Er og litt skeptisk til det, men liker te så skader nok ikke. Så får vi se om det blir akupunktur på meg også. Fant på nettet et legesenter som holdt på med det. Mye alternative greier her nede altså.
 
Jeg bruker folat og vanlige vitaminer som egentlig inneholder mye av det samme som disse beregnet for gravide :p
Sparer penger på det. Jeg gjør det og vil fortsette med det, men jeg vet ikke hva du vil gjøre da :)
Bruker du nycoplus multi da? Jeg las faktisk nettopp på vitaminsammensetningen i Nycoplus gravid og Nycoplus multi, og ble ganske overrasket over likheten i disse! Det er for det meste akkurat det samme i begge pakkene. Det Nycoplus gravid har som ikke Multi har er omega 3, EPA 270 mg, DHA 570 mg (som omega 3 kapslene inneholder) og Kalsium 300 mg. Ellers er det et par doseforskjeller i de ulike vitaminene og mineralene. Også så jeg at Nycoplus multi faktisk inneholder 400µg folat?? :eek: Visste det inneholdt noe folat, men trodde ikke det var det myndighetene anbefalte gravide! Så da skal jo Nycoplus multi egentlig holde plenty, den inneholder f.eks. også jod som gravide anbefales å ta, men 25µg mindre enn Gravid. Og selv om man supplerer med Omega 3, så blir jo Multi vesentlig billigere enn Gravid da det er 100 tbl i en Multipakke :p
Nå ble jeg litt revet med her, men her er det jo penger å spare da :rolleyes:
 
Har den samme effekten som solvipect, så trenger jeg ikke juicen da. Når og hvor mye solvipect skal man ta?

Skal bestille meg en time for soneterapi og akupunktur snart jeg og. Kan jo ikke skade å prøve :) er ei som er nyutdanna her, og er litt billigere.
Begge deler brukes for å få mer el-slim som jeg har skjønt :) Tror man skal ta solvipect i 5 dager før el ca. Så følger man bare doseringen på flaska :)
 
Tar en sjangs på å melde meg inn her jeg tiltross for noe ustabil sykluser :)

Batuuli - 25 år - PP 10 - B1 - EL ca 05.-06.03 - IKM ca 20.03
 
Kattedama - 28 år - PP4 - B1 - el ca 04.03 - IKM ca 18.03

Har fått med EL-tester til denne pp. Når bør jeg begynne å teste? Har ca 30 dagers syklus og er i dag på CD7.
 
Melder meg inn her også selv om ifølge appen tippa jeg man 25.mars.... meeeen har som sagt rare sykluser etter SA.. denne mnd ble det 34 dager forrige 28 dager.

Abstract83 - 35år - B3 - PP5 - EL ca12.mars - IKM 24-25.mars

Har laget en uke 13 tråd da om noen flere er usikre på hvilken IKM uke man hører til/ vipper mellom.
 
Kattedama - 28 år - PP4 - B1 - el ca 04.03 - IKM ca 18.03

Har fått med EL-tester til denne pp. Når bør jeg begynne å teste? Har ca 30 dagers syklus og er i dag på CD7.
Screenshot_20190210-203019.png

Fant denne oversikten jeg screenshotta ift når man bør starte teste etter EL Ify sykuslengde :)
 
Kattedama - 28 år - PP4 - B1 - el ca 04.03 - IKM ca 18.03

Har fått med EL-tester til denne pp. Når bør jeg begynne å teste? Har ca 30 dagers syklus og er i dag på CD7.
Jeg ville sagt rundt syklusdag 10 :)
 
Back
Topp