IKM uke 12 ~2019

Minlillnr3 - pp1 etter 6 mnd pause - ikm lørdag 23 mars
Er tilbake igjen etter en god pause, og nå håper jeg syklusen min har tenkt å være på lag igjen :) 1 år siden vi bestemte oss for å prøve på nummer 3, men pga tidligere prevensjon så har min kropp vært helt på bærtur:wacky: håper den har tenkt å begynne å oppføre seg nålaughing6
Velkommen tilbake og lykke til :)
 
Har drukket dette de siste mnd, men er vanlig juice på boks. Hjelper det da? Har hatt mye EL slim siden jeg begynte med prøvingen og i flere dager fra CD 10-11 til EL rundt cd 17-20.

Regner med at desto renere juice (ikke konsentrat) dessto bedre? Infoen fant jeg fra linken jeg la ved :)
 
Jeg tror jeg skal EL-teste mot kveld denne PP som jeg ved uhell stilte inn monitoren på i pp3. Etter info jeg har lest er LH sterkere mot kveld. Når jeg har sammenlignet pinnene fra pp3 og pp4 så viser pinnene fra pp3 helt klart tydeligere endring enn de fra pp4. Skader ikke å prøve.
 
Har drukket dette de siste mnd, men er vanlig juice på boks. Hjelper det da? Har hatt mye EL slim siden jeg begynte med prøvingen og i flere dager fra CD 10-11 til EL rundt cd 17-20.
Hvor får man kjøpt grapejuice?
 
Mente Grapefruktjuice. Hehe. Har sett etter den, men ikke funnet :confused005
Den beste er den i plastflaske som står på kjøl v/salaten på Kiwi :) Altså, den jeg synes er best:p Men finnes også på kjøl v/melken og i hyllen med juicen som ikke står kaldt. Kommer gjerne an på utvalget i butikken :)
 
Vurderer å droppe å teste etter el denne runden, Blir så stresset av det :rolleyes: tester alle her?
 
Vurderer å droppe å teste etter el denne runden, Blir så stresset av det :rolleyes: tester alle her?
De forrige rundene har jeg bare tempet, i stedet for å teste med strimler :) Jeg følte det samme som deg, at det ble et stressmoment + penger rett ut vinduet. Denne gangen er det jo IVF for min del, så da er det ikke mye vits i å tempe eller tenker jeg:p
 
Vurderer å droppe å teste etter el denne runden, Blir så stresset av det :rolleyes: tester alle her?

Jeg testet aldri på nr1 og 2, men synes det er greit å teste i forsøk på nr3 nå. Blir vår 4PP etter SA, har testet i to av nå snart 5PP. Mistenker kort Lutealfase her.
 
Jeg testet aldri på nr1 og 2, men synes det er greit å teste i forsøk på nr3 nå. Blir vår 4PP etter SA, har testet i to av nå snart 5PP. Mistenker kort Lutealfase her.

Vurderer å tempe denne gangen i tillegg å se da jeg ikke har fått max på fertilitetsmonitoren.
 
Hvor får man kjøpt grapejuice?

Jeg kjøper det i utlandet siden jeg ikke bor i Norge. Finnes det ikke i butikken da?
Eventuelt kan du kjøpe grapefrukt og presse med presser? Vi har en fruktpresser henne og presser appelsin og grapefrukt.
 
Tenkte å teste etter El denne pp. Har aldri gjort det før. Når er det best å starte å teste? Har syklus på 26-27 dager.
 
Vurderer å droppe å teste etter el denne runden, Blir så stresset av det :rolleyes: tester alle her?

Ja, tester etter EL. Har tempet mye før og ser alltid etter at jeg har hatt EL. Hvis ikke jeg tester etter EL tror jeg at jeg risikerer å gå glipp av EL. I første PP så hadde vi sex 2 dager før EL og da ble jeg ikke gravid. Da jeg traff på EL fikk jeg i hvertfall lett positiv test (kjemisk mest sannsynlig). Har aldri hatt regelmessige sykluser og da jeg ventet på EL før nr 1 satt ventet jeg faktisk 2 mnd før jeg fikk EL...
 
Tenkte å teste etter El denne pp. Har aldri gjort det før. Når er det best å starte å teste? Har syklus på 26-27 dager.

Hvis du har såpass kort syklus hadde jeg testet rett etter EL. Tror det var en som posta en tabell om når man begynner testingen i denne tråden? Jeg har sykluser på 31-34 dager (de 2 siste) og begynner på cd 10-12, når EL slim begynner å komme.
 
Hvis du har såpass kort syklus hadde jeg testet rett etter EL. Tror det var en som posta en tabell om når man begynner testingen i denne tråden? Jeg har sykluser på 31-34 dager (de 2 siste) og begynner på cd 10-12, når EL slim begynner å komme.

Måtte bla meg tilbake her å da fant jeg tabellen :)
Satser på at El testene kommer i posten denne uka da! :happy:
 
Back
Topp