IKM uke 11

Arg. Skikkelig vondt i korsryggen og hoftene. :( Håper ikke det er tr. Må liksom gå å sjekke hele tiden på do, men heldigvis ingenting. Håper hun holder seg langt unna :mad:
Har så lyst å være gravid <3

Her kommer nok te til uka, negativ g test og negativ eltest. Hvis syklusen ikke er på bærtur vil det si ca onsdag. Håper nesten det nå :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jenter, ikke deppe før TR har kommet.
Vi må holde motet oppe :)
Her er også IKM på onsdag.
Skal svi en RFSU i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Å jeg depper ikke, litt æsj, med siden jeg akkurat har hatt en MA, er anbefalt å vente, så bli jeg glad om hun kommer når hun er venta :) jeg tror at alt skjer for en grunn, selv om enkelte ting er grusomt og hinsides urettferdig innimellom. Akkurat nå er jeg bare litt irritert over at vi ventet så lenge med å prøve på nr to. Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid. Men lett å være etterpåklok. Celleprøven kom iallfall bra ut, 3 år til neste gang. :)

Å testedate høres bra ut,men jeg er tom å venter på nye. Krysser fingrene for dere å andre imens :)

Jenter, ikke deppe før TR har kommet.
Vi må holde motet oppe :)
Her er også IKM på onsdag.
Skal svi en RFSU i morgen :)

Du har så rett. Jeg må nok til legen med jenta mi i morgen, så da har jeg jo en unnskyldning for å ta en test i morgen tidlig også;) Må ha tett oppfølging, så kommer til å si ifra til legen med en gang.

Blenda tester idag.. syns jeg kan skimte noe men det har jeg gjort i flere dager så det er nok bare skygge :( vil det skal bli sterkere!! Tappen idag er høy, hard, bakovervent og kjempelukket! Er det et godt tegn eller? I helga var den mykere,lavere og litt mer åpen, sånn som den bruker å være rett før mens.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Blod på papiret når eg våknet idag. Var ikke mye, men kan godt hende tr kommer utover dagen. :( Men eg kan jo fortsatt håpe at det er en festeblødning da :-)

Blod på papiret når eg våknet idag. Var ikke mye, men kan godt hende tr kommer utover dagen. :( Men eg kan jo fortsatt håpe at det er en festeblødning da :-)

Krysser fingrene for at det er festblødning!

Masse lykkt til til alle som skal teste i dag! Kjempespent på deres vegne! :)

Masse lykkt til til alle som skal teste i dag! Kjempespent på deres vegne! :)

Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1394434034319.jpg
    1394434034319.jpg
    17,1 KB · Visninger: 112
Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:

Ser streken godt! Tror du er gravid jeg :D er du mange dpo?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg tydelig en strek:)) gratulere

Definitivt positiv, om det var rosa strek før fristen! Sier bare Gratulerer jeg! .-)

Hvor mange dpo er du idag?

Imårå er ikm.. jeg vet ikke om jeg tør å juble ennå før jeg ser en digital som lyser gravid mot meg !! Men tuuuseen takk. Håper det stemmer

Ser dere en strek. Er veldig tidlig, men jeg ser en strek her.iKM er først fredag eller lørdag.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    929,4 KB · Visninger: 111
Back
Topp