IKM uke 11

Jeg tør ikke å slippe gleden helt løs enda, tar en test ikveld for å se at det faktisk er sant;)
Samme her. Tenkte å kanskje ta en digital imorgen eller dagen etter det igjen. Kansje vi flytter sammen til november gruppe:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vil også med inn på november.

Skjønner at det er greitt å bekrefte med en CB, er jo noget uvirkelig å få to streker! :-)

Vil også med inn på november.

Skjønner at det er greitt å bekrefte med en CB, er jo noget uvirkelig å få to streker! :-)
Det er helt uvirkelig akkurat nå før det lyser gravid. Har vært prøvere i 9 pp, så har vært en del skuffelser. Håper dere alle følger etter! Det hadde vært fantastisk!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker fra november :) Ser også strekene (på begge bildene som er lagt ut)! :D Lykke til med videre testing, håper dere lister dere inn hos oss etterhvert nå :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Blendahvit RFSU.
Fortsatt småkvalm. Murringer i korsryggen er det også.
Får bare vente å se hva som skjer.
Har forresten aldri testa positivt flere dager før IKM.
Forrige PP fikk jeg positiv doc morris dagen før IKM. Det er det tidligste jeg har testa positivt.

Gratulerer så masse til dere to med positive tester!!:D Jeg klarte å holde meg, så venter til testedaten i morgen med å teste.

8 dpo. Null symptomer bortsett fra ømme pupper siden el-dagen, men det et som forventet.

Gratulerer til dere med strek! :D Håper at mange følger etter, men aller helst meg selv :p

Ikm er på torsdag. Hjeeelp!

Blendahvit RFSU.
Fortsatt småkvalm. Murringer i korsryggen er det også.
Får bare vente å se hva som skjer.
Har forresten aldri testa positivt flere dager før IKM.
Forrige PP fikk jeg positiv doc morris dagen før IKM. Det er det tidligste jeg har testa positivt.

Det gir meg håp at du tester sent positivt, kanskje jeg gjør det samme? Spent på morgendagen:)

Det gir meg håp at du tester sent positivt, kanskje jeg gjør det samme? Spent på morgendagen:)
Om jeg holder testen opp mot lyset (sånn som man gjør med negativ til bilder), så kan det skimtes en svak strek.
Sist jeg prøvde RFSU, hadde jeg en super svak strek dagen etter IKM. Den vistes best fra siden av testen (ja, sånn at man så litt farge mellom topp og bunn). Da slo CBD ut dagen etter med gravid 1-2.
Så jeg får bare vente å se :)

Ser strekene på begge testene som er lagt ut! Hurra!!!

Jeg har mye mensmurringer i dag, men mister ikke håpet! Kvalmen fra i går har gitt seg. Ellers bare ømme pupper siden EL som sist.

Hvor får man kjøpt doc morris og rfsu? Har bare en billigstrimmel liggende!

Ser strekene på begge testene som er lagt ut! Hurra!!!

Jeg har mye mensmurringer i dag, men mister ikke håpet! Kvalmen fra i går har gitt seg. Ellers bare ømme pupper siden EL som sist.

Hvor får man kjøpt doc morris og rfsu? Har bare en billigstrimmel liggende!

RFSU får du på dagligvarebutikk.
Doc morris får du på vitus apotek.

Ser streker på begge bildene, spennende :)

7 DPO og lite å dele herfra, ingen ømme pupper eller kvalme,
litt TRmurringer, men er enda 6 dager til IKM. Tok en BT i sted for moro skyld,
er en svak skygge på den, men tror det er ganske vanlig ? :confused:
Prøvde å ta bilde med iphonen, men det ble for utydelig, ikke så spennende uansett
siden den er såpass svak som den er, sikkert bare en feil, er
alt for tidlig å få utslag nå uansett, men kjekt å ha en sammenligningstest til senere :p
Høhh, har foresten bare en BT igjen, burde vel bestille noen så jeg har til helgen.
Kanskje jeg tar den siste senere i dag for å se om det er noe på den også,
noe må man jo gjøre for å underholde seg selv på en fridag :rolleyes:
IKM er søndag tror jeg, mulig en dag eller to før, er litt usikker pga SAen forrige pp.

Fortsatt lykke til alle sammen !

Ser streker på begge bildene, spennende :)

7 DPO og lite å dele herfra, ingen ømme pupper eller kvalme,
litt TRmurringer, men er enda 6 dager til IKM. Tok en BT i sted for moro skyld,
er en svak skygge på den, men tror det er ganske vanlig ? :confused:
Prøvde å ta bilde med iphonen, men det ble for utydelig, ikke så spennende uansett
siden den er såpass svak som den er, sikkert bare en feil, er
alt for tidlig å få utslag nå uansett, men kjekt å ha en sammenligningstest til senere :p
Høhh, har foresten bare en BT igjen, burde vel bestille noen så jeg har til helgen.
Kanskje jeg tar den siste senere i dag for å se om det er noe på den også,
noe må man jo gjøre for å underholde seg selv på en fridag :rolleyes:
IKM er søndag tror jeg, mulig en dag eller to før, er litt usikker pga SAen forrige pp.

Fortsatt lykke til alle sammen !
Så spennende at det var noe på testen! Tror jeg ville ventet til i morgen tidlig med den andre, spesielt siden det er din siste. Har du testet etter EL, eller kan det hende den kom tidligere etter SAen.

RFSU får du på dagligvarebutikk.
Doc morris får du på vitus apotek.

Er disse mer sensitive?

Hvor sikre er de?var det ikke en av de som hadde falske positive?

Back
Topp