Jeg ser streken!Ser dere en strek. Er veldig tidlig, men jeg ser en strek her.iKM er først fredag eller lørdag.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streken!Ser dere en strek. Er veldig tidlig, men jeg ser en strek her.iKM er først fredag eller lørdag.
Jeg tør ikke å slippe gleden helt løs enda, tar en test ikveld for å se at det faktisk er santJeg ser streken!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Samme her. Tenkte å kanskje ta en digital imorgen eller dagen etter det igjen. Kansje vi flytter sammen til november gruppeJeg tør ikke å slippe gleden helt løs enda, tar en test ikveld for å se at det faktisk er sant![]()
Det er helt uvirkelig akkurat nå før det lyser gravid. Har vært prøvere i 9 pp, så har vært en del skuffelser. Håper dere alle følger etter! Det hadde vært fantastisk!Vil også med inn på november.
Skjønner at det er greitt å bekrefte med en CB, er jo noget uvirkelig å få to streker!![]()
Da er det fortsatt håp!!Onsdag
Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker litt fra ikm13 jegSer dere en strek. Er veldig tidlig, men jeg ser en strek her.iKM er først fredag eller lørdag.
Det gir meg håp at du tester sent positivt, kanskje jeg gjør det samme? Spent på morgendagenBlendahvit RFSU.
Fortsatt småkvalm. Murringer i korsryggen er det også.
Får bare vente å se hva som skjer.
Har forresten aldri testa positivt flere dager før IKM.
Forrige PP fikk jeg positiv doc morris dagen før IKM. Det er det tidligste jeg har testa positivt.
Om jeg holder testen opp mot lyset (sånn som man gjør med negativ til bilder), så kan det skimtes en svak strek.Det gir meg håp at du tester sent positivt, kanskje jeg gjør det samme? Spent på morgendagen![]()
RFSU får du på dagligvarebutikk.Ser strekene på begge testene som er lagt ut! Hurra!!!
Jeg har mye mensmurringer i dag, men mister ikke håpet! Kvalmen fra i går har gitt seg. Ellers bare ømme pupper siden EL som sist.
Hvor får man kjøpt doc morris og rfsu? Har bare en billigstrimmel liggende!
Så spennende at det var noe på testen! Tror jeg ville ventet til i morgen tidlig med den andre, spesielt siden det er din siste. Har du testet etter EL, eller kan det hende den kom tidligere etter SAen.Ser streker på begge bildene, spennende
7 DPO og lite å dele herfra, ingen ømme pupper eller kvalme,
litt TRmurringer, men er enda 6 dager til IKM. Tok en BT i sted for moro skyld,
er en svak skygge på den, men tror det er ganske vanlig ?
Prøvde å ta bilde med iphonen, men det ble for utydelig, ikke så spennende uansett
siden den er såpass svak som den er, sikkert bare en feil, er
alt for tidlig å få utslag nå uansett, men kjekt å ha en sammenligningstest til senere
Høhh, har foresten bare en BT igjen, burde vel bestille noen så jeg har til helgen.
Kanskje jeg tar den siste senere i dag for å se om det er noe på den også,
noe må man jo gjøre for å underholde seg selv på en fridag
IKM er søndag tror jeg, mulig en dag eller to før, er litt usikker pga SAen forrige pp.
Fortsatt lykke til alle sammen !
RFSU får du på dagligvarebutikk.
Doc morris får du på vitus apotek.