Lilla86
Forumet er livet
Når har du IKM da? Er jo ikke sikkert håpet er ute endaNei men tok en blendahvit test i går..
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du IKM da? Er jo ikke sikkert håpet er ute endaNei men tok en blendahvit test i går..
Her kommer nok te til uka, negativ g test og negativ eltest. Hvis syklusen ikke er på bærtur vil det si ca onsdag. Håper nesten det nå
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Du har så rett. Jeg må nok til legen med jenta mi i morgen, så da har jeg jo en unnskyldning for å ta en test i morgen tidlig ogsåJenter, ikke deppe før TR har kommet.
Vi må holde motet oppe
Her er også IKM på onsdag.
Skal svi en RFSU i morgen
OnsdagNår har du IKM da? Er jo ikke sikkert håpet er ute enda![]()
Blod på papiret når eg våknet idag. Var ikke mye, men kan godt hende tr kommer utover dagen.Men eg kan jo fortsatt håpe at det er en festeblødning da
![]()
Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:Masse lykkt til til alle som skal teste i dag! Kjempespent på deres vegne!
Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg tydelig en strekJeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:
Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:
Jeg tror det var innenfor fristen. Max et minutt over fristen kanskje?Definitivt positiv, om det var rosa strek før fristen! Sier bare Gratulerer jeg! .-)
Hvor mange dpo er du idag?