IKM uke 11

Nydelig innevær her i dag :)
Regn, haggel, vind, lyn og torden :)

Sent from my iPhone using BV Forum

:( Det går slag i slag med de små. Fælt når de er syke.
Ja, det er kjedelig. De advarte oss på sykehuset om at det var fort gjort for henne å bli syk på nytt etter runden i forrige uke. Hadde håpet å unngå det ved å ha hjemme fra barnehagen, men det var tydeligvis ikke nok!:(

Ja, det er kjedelig. De advarte oss på sykehuset om at det var fort gjort for henne å bli syk på nytt etter runden i forrige uke. Hadde håpet å unngå det ved å ha hjemme fra barnehagen, men det var tydeligvis ikke nok!:(

Uff håper hun blir frisk snart!

Her er det grått og masse vind! Skikkelig trist vær! Skal begynne å forberede flyttingen på fredag. Bære ned masse greier fra loftet til foreldrene mine. Typen må nok bære desidert mest da :P hehe.

Her er det grått og masse vind! Skikkelig trist vær! Skal begynne å forberede flyttingen på fredag. Bære ned masse greier fra loftet til foreldrene mine. Typen må nok bære desidert mest da :p hehe.

Så gøy med flytting! Har dere kjøpt? Blir jo ekstra stas nå som dere kan lage barnerom❤️

Her begynner vi sånn smått med flytting om litt over en uke.
Men vi er så heldig at vi eier huset vi bor i, og eier huset vi skal flytte til. Så vi slipper å stresse :)

Noen med symptomer?
Idag har jeg føttene mine vært rar, prikker under de, de er ømme på en måte og klarer ikke sitte i ro :p vet ikke om det er noe gravidtegn men.. er oppblåst, null energi og småkvalm. Håper det er gravidsymptomer og ikke pms :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Noen med symptomer?
Idag har jeg føttene mine vært rar, prikker under de, de er ømme på en måte og klarer ikke sitte i ro :p vet ikke om det er noe gravidtegn men.. er oppblåst, null energi og småkvalm. Håper det er gravidsymptomer og ikke pms :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Så spennende:) Jeg har ingen uvanlige 'symptomer'. Bare litt vondt i korsryggen, men det kan jo komme av så mangt.

Trøtt, ilinger i lyske/lår, småkvalm, murringer i korsryggen.

Hei alle sammen :) Jeg har ikm lørdag 15 mars. Har vært inne noen måneder her på fs nå, men har ikke vært særlig aktiv. Leser mest ;) Håper selvfølgelig på klaff denne måneden, har tatt det ganske med ro til nå men etter 5 pp begynner utolmodigheten å nærme seg....

Vi har vært ute to turer i dag :) regner men var deilig likevel.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hei alle sammen :) Jeg har ikm lørdag 15 mars. Har vært inne noen måneder her på fs nå, men har ikke vært særlig aktiv. Leser mest ;) Håper selvfølgelig på klaff denne måneden, har tatt det ganske med ro til nå men etter 5 pp begynner utolmodigheten å nærme seg....
Velkommen til oss :)
Og lykke til med testing :)

Back
Topp