Flinke dere er, kommer aldri til å klare å holde meg 
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør nok ikke jeg heller, men er med på date på tirsdag likevelFlinke dere er, kommer aldri til å klare å holde meg
Det spørs om jeg heller klarer å vente, vi får seFlinke dere er, kommer aldri til å klare å holde meg
CB slår ut senere enn de billige testene. Så man må være litt mer tålmodig med dem, det er jo ikke det vi er best på herKanskje eg slenger meg på testedate? Kjøpte to vanlige CB idag. Men mulig eg venter til dpo12(torsdag). Hvis ikke eg er uheldig og får tr før. Ser at det ikke er mange som legger ut bilder med CB g-test med kryss som svar. Håper ikke det er fordi det er dårlige tester :-/
Haha! Jeg også drømmer veldig mye rart for tiden. I natt drømte jeg først at jeg fikk positiv test, så drømte jeg at det var en drøm og at jeg begynte å gråteFikk ikke testa i dag, så venter til i morgen.
Men drømmer mye rart for tiden.
Drømte i natt at sambo dro på sydentur med en annen dame. Han dro kun fordi turen var billig. Han aner ikke hvem dama er engang
Sent from my iPhone using BV Forum

For noen netter siden drømte jeg om oppbevaring av deig. Var bare å rulle sammen til slimballer, så kaste de i taket. Bare hente der når du trengte en deigHaha! Jeg også drømmer veldig mye rart for tiden. I natt drømte jeg først at jeg fikk positiv test, så drømte jeg at det var en drøm og at jeg begynte å gråte![]()
Takk! Håper din følelse er feil ogLilli89 hadde vel heller ikke troa, og kjente ikke noe uvanlig. Vi får holde ut i noen dager til, så får vi vite. Da har vi jo testedate på tirsdag å se fram til
![]()
Kanskje eg slenger meg på testedate? Kjøpte to vanlige CB idag. Men mulig eg venter til dpo12(torsdag). Hvis ikke eg er uheldig og får tr før. Ser at det ikke er mange som legger ut bilder med CB g-test med kryss som svar. Håper ikke det er fordi det er dårlige tester :-/
For noen netter siden drømte jeg om oppbevaring av deig. Var bare å rulle sammen til slimballer, så kaste de i taket. Bare hente der når du trengte en deig
Så klart! Håper vi følger etter degFår jeg lov til å være flue på veggen da? Jeg er så spent på hvordan det går med dere![]()
Så klart! Håper vi følger etter deg![]()
Håper jeg også får bli medJa! Vil ha dere med!!! Har vært og snust litt på november og var litt "tomt" uten dere der så dere har å få positive tester!![]()
Hele gjengen hadde vært helt supertHåper jeg også får bli med