IKM uke 11

Kanskje eg slenger meg på testedate? Kjøpte to vanlige CB idag. Men mulig eg venter til dpo12(torsdag). Hvis ikke eg er uheldig og får tr før. Ser at det ikke er mange som legger ut bilder med CB g-test med kryss som svar. Håper ikke det er fordi det er dårlige tester :-/

Dyna på, sove nå :)
Blir vel svidd en ny test i morgen.
Tar en RFSU på mandag (12dpo).

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir gjerne med på tirsdag :) jeg har samme typer stikkinger i magen som da jeg var gravid sist. Vetta søren om jeg skal tolke det som et godt tegn, at noe er galt igjen eller om det bare er tr....sukke, man blir jo gal av dette.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hei!
Kan noen sette meg opp på IKM onsdag 12.? Pp9 her.

Jeg har hørt til ikm uke 10 gruppa, fordi etter vanlig 28 dagers syklus som er normalt for meg, har jeg IKM idag. Men etter SA i desember har syklus vært på bærtur, så kalenderen min regner ut at IKM er onsdag 12! :) så nå når tr ikke har dukket opp enda, og jeg fikk en ultrasvak strek på test idag som ga meg litt håp, satser jeg på at kalenderen min har rett :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Spennende bejbi :)
Jeg tror jeg gir opp denne mnd. Blank test. De andre svangerskapene testet jeg positivt på dette tidspunktet. Så enten hadde jeg ikke el når jeg trodde, eller så ble det ikke denne mnd. Det kan jo være at en testene har lurt meg, kroppen er jo i ubalanse etter abort. Men pga det nettopp er første syklus etter MA er det liksom greit også.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Kanskje eg slenger meg på testedate? Kjøpte to vanlige CB idag. Men mulig eg venter til dpo12(torsdag). Hvis ikke eg er uheldig og får tr før. Ser at det ikke er mange som legger ut bilder med CB g-test med kryss som svar. Håper ikke det er fordi det er dårlige tester :-/
CB slår ut senere enn de billige testene. Så man må være litt mer tålmodig med dem, det er jo ikke det vi er best på her;) Du kan jo søke litt rundt og se når andre har fått positiv med CB:)

Fikk ikke testa i dag, så venter til i morgen.
Men drømmer mye rart for tiden.
Drømte i natt at sambo dro på sydentur med en annen dame. Han dro kun fordi turen var billig. Han aner ikke hvem dama er engang :)

Fikk ikke testa i dag, så venter til i morgen.
Men drømmer mye rart for tiden.
Drømte i natt at sambo dro på sydentur med en annen dame. Han dro kun fordi turen var billig. Han aner ikke hvem dama er engang :)

Haha! Jeg også drømmer veldig mye rart for tiden. I natt drømte jeg først at jeg fikk positiv test, så drømte jeg at det var en drøm og at jeg begynte å gråte:sleep002

Haha! Jeg også drømmer veldig mye rart for tiden. I natt drømte jeg først at jeg fikk positiv test, så drømte jeg at det var en drøm og at jeg begynte å gråte:sleep002
For noen netter siden drømte jeg om oppbevaring av deig. Var bare å rulle sammen til slimballer, så kaste de i taket. Bare hente der når du trengte en deig :)

Takk! Håper din følelse er feil og;) Lilli89 hadde vel heller ikke troa, og kjente ikke noe uvanlig. Vi får holde ut i noen dager til, så får vi vite. Da har vi jo testedate på tirsdag å se fram til:p

Får jeg lov til å være flue på veggen da? Jeg er så spent på hvordan det går med dere :)

De er helt sikkert like bra :) Grunnen til at jeg kjøpte digital var fordi jeg så gjerne ville se "gravid" på displayet. Men positiv er jo positiv uansett og clearblue er jo kvalitet :)

For noen netter siden drømte jeg om oppbevaring av deig. Var bare å rulle sammen til slimballer, så kaste de i taket. Bare hente der når du trengte en deig :)

Hahaha! Kreativt ;)

Tenk, i morgen er vi endelig i uke 11! Jeg syns ventetiden har vært lang denne måneden. Sikkert fordi jeg har vært mye syk selv, og vært hjemme med sykt barn når jeg selv ble frisk. Håper jeg klarer å tenke mindre på det neste pp. Om jeg ikke er gravid nå da, det hadde jo vært det aller beste!

Back
Topp