IKM uke 11

Ikke noe arti med TR når man helst ønsker hele tanta dit pepper'n gror. @Carras du kan iallfall kose deg litt ekstra på utdrikningslag, selv om det er mager trøst. Jeg skal iallfall ta noen glass vin om TR dukker opp, bare fordi jeg synes vin er godt ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg tar meg noen glass vin kveld jeg, bare fordi det er godt ;) Jeg og sambo har hatt datenight med middag ute, la litt demper på resten av kvelden at tr dukket opp rett før vi skulle hjem.. Vi hadde drømt mye under middagen.. Men men, det er dessverre ikke noe mer å gjøre enn å se frem mot neste mulighet, og kose meg med vinen siden jeg kan :p

Sent from my iPad using BV Forum

Takk! Gratulerer så mye til deg igjen :D

Kjenner jeg er glad jeg har noe å se frem til imorgen, hadde litt for høye forhåpninger denne pp.. Nærmer oss snart ett år (lange og ustabile sykluser), tar kontakt med gyn dersom neste pp ikke er suksess...
Bare før meg opp på ikke gravid, selv om tr kom før vår uke..

Sent from my iPad using BV Forum

Takk for det :) Skjønner frustrasjonen kjempe godt! Utrolig mye venting hele tiden når man prøver!

5/6 dpo nå, ingen symptomer over hodet. Ingen murring eller noe som helst. Kjedeliiig.

Spennende med flere som har antydning til strek nå :) *håpehåpehåpe*

Kjedelig at dustetanta har kommet på uønsket besøk til flere :/ Det blir nok neste pp! :)

5/6 dpo nå, ingen symptomer over hodet. Ingen murring eller noe som helst. Kjedeliiig.

Spennende med flere som har antydning til strek nå :) *håpehåpehåpe*

Kjedelig at dustetanta har kommet på uønsket besøk til flere :/ Det blir nok neste pp! :)

Samme her, ca 5 DPO, null symptomer, men så er ikke IKM før søndag neste uke da,
så ikke så rart kanskje ;) Tar det med ro og skal nyte helgen :)

Samme her, ca 5 DPO, null symptomer, men så er ikke IKM før søndag neste uke da,
så ikke så rart kanskje ;) Tar det med ro og skal nyte helgen :)

Jeg var skråsikker på at det ikke var noe. Har hatt så lite symptomer, men vips! Så trenger ikke å bety noe at man ikke kjenner noe :) oppblåsthet er vel eneste pluss trøtt men det er jeg ofte pga skole/praksis :) Masse lykke til! Vil at vi IKM uke 11-damene skal invadere november i lag! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var skråsikker på at det ikke var noe. Har hatt så lite symptomer, men vips! Så trenger ikke å bety noe at man ikke kjenner noe :) oppblåsthet er vel eneste pluss trøtt men det er jeg ofte pga skole/praksis :) Masse lykke til! Vil at vi IKM uke 11-damene skal invadere november i lag! :D

Invadere er vel det rette ordet ja

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du skjønner at du er prøvegal når verden faller i grus et øyeblikk over at du har telt feil og er en mindre dpo enn du først trodde, he he

Du skjønner at du er prøvegal når verden faller i grus et øyeblikk over at du har telt feil og er en mindre dpo enn du først trodde, he he

Haha, ja:p Disse dagene her syns jeg er utrolig slitsomme. Tenker nesten ikke på annet enn om jeg er gravid. Gleder meg til å vite i neste uke.

Har litt sånn småkvalme utpå dagen/kvelden, men behøver jo ikke bety graviditet.
Tung i hodet og kropp, men kan komme av at vi fyrer i ovnen hele dagen. Får ikke luftet noe særlig nå i stormen heller.
Mye luft som vandrer i magen.

Venter spent på onsdag, så får jeg se om TR kommer eller ei :)

Har litt sånn småkvalme utpå dagen/kvelden, men behøver jo ikke bety graviditet.
Tung i hodet og kropp, men kan komme av at vi fyrer i ovnen hele dagen. Får ikke luftet noe særlig nå i stormen heller.

Jeg har en god følelse når det kommer til deg jeg altså :). Håper det stemmer!!!

Tusen takk :)

Satser på et vips! da he he :)

Jeg også tror det kan være noe :D krysser det som krysses kan for at det er ei lita spire pågang:)

Dpo7 idag. Kjenner ikke så mye utenom at eg har vondt i korsryggen. Det hadde eg når eg fikk tr sist samme dagen. Men syns jo det er litt rart å få tr på dpo7. Har kjørt mye i bil mye idag da, så kan ha en sammenheng med det også. Noen andre som har erfaringer med vondt i korsryggen uten at det trenger å være tr? Håper jo selvsagt det er et graviditetstegn ;)

Hadde positiv el-test forrige lørdag, og våknet av el-smerter natt til forrige søndag. Tror dere jeg skal regne søndag som el-dagen eller 1dpo?

Hadde ikke flere tester, så vet ikke når den ble negativ igjen. Ikke at én dag fra eller til har så mye å si, men dere vet hvordan det er i dpo-galskapens land :p ;)

Back
Topp