Lilla86
Forumet er livet
Kjempefin kake! Var den god også?Sent from my iPhone using BV Forum

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin kake! Var den god også?Sent from my iPhone using BV Forum

Sent from my iPhone using BV Forum
Litt flaut...men jeg har testet igjen...og.. Eeer det ikke en antydning? Eller er det bare brillene mine som spiller meg et puss?.Vis vedlegget 53059
Sent from my iPad using BV Forum
Gåttabanen, så spennande!!! Lykke til med ny test imorgen!! Klarer du å konsentrere deg og gullrekka??Åherregud jeg dævver...ok teste i morgen tidlig igjen ...pust ut nå, og se på gullrekka.
La bildet ut på countdowntopregnancy.com også (der kan folk stemme om den er pos eller neg). Fått en stemme på pos.
Gåttabanen, så spennande!!! Lykke til med ny test imorgen!! Klarer du å konsentrere deg og gullrekka??![]()
Nja... Småtitter på skavlan. Venter på aukland som skal være gjest. Prøver å ikke få opp forventningene...
Her kom tr tidligere enn forventetskuffet, kjenner jeg håpte å slippe pp6.. Men skal i utdrikningslag imorgen, så må ta meg meg det positive at jeg slipper å late som om jeg drikker..
Lykke til flotte jenter, nå starter uken deres straks
Så dumtHer kom tr tidligere enn forventetskuffet, kjenner jeg håpte å slippe pp6.. Men skal i utdrikningslag imorgen, så må ta meg meg det positive at jeg slipper å late som om jeg drikker..
Her kom tr tidligere enn forventetskuffet, kjenner jeg håpte å slippe pp6.. Men skal i utdrikningslag imorgen, så må ta meg meg det positive at jeg slipper å late som om jeg drikker..
Uff så dumt!Masse lykke til neste pp og kos deg i morgen!
![]()
Så leit! Skjønner veldig godt at du er skuffa. Om du liker det, så får du kose deg med litt vin i helga. Det skal jeg gjøre neste helg, om tr kommer til megGratulerer til dere med positiv test!
Her kom tr nå, og jeg er skuffa! Kanskje neste måned da?![]()