IKM uke 11

Den smakte godt :)
Sjokolademoussen jeg bruker er jo mørk, så den dominerte litt.
Men en kake som blir laget igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Liker best mørk sjokolade jeg ;) bakte konfektkake med cappuccino krem forrige helg derifra. Den var mektig, men fantastisk god.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Åå sjokolade! <3 Hva gjør dere i kveld da? Her blir det snart mat. Typen kom nettopp hjem fra jobb :)

Åherregud jeg dævver...ok teste i morgen tidlig igjen ...pust ut nå, og se på gullrekka. :)

La bildet ut på countdowntopregnancy.com også (der kan folk stemme om den er pos eller neg). Fått en stemme på pos. :)

Sent from my iPad using BV Forum
Gåttabanen, så spennande!!! Lykke til med ny test imorgen!! Klarer du å konsentrere deg og gullrekka?? :P

Gåttabanen, så spennande!!! Lykke til med ny test imorgen!! Klarer du å konsentrere deg og gullrekka?? :P

Nja... Småtitter på skavlan. Venter på aukland som skal være gjest. Prøver å ikke få opp forventningene...

Her kom tr tidligere enn forventet :( skuffet, kjenner jeg håpte å slippe pp6.. Men skal i utdrikningslag imorgen, så må ta meg meg det positive at jeg slipper å late som om jeg drikker..
Lykke til flotte jenter, nå starter uken deres straks :)

Her kom tr tidligere enn forventet :( skuffet, kjenner jeg håpte å slippe pp6.. Men skal i utdrikningslag imorgen, så må ta meg meg det positive at jeg slipper å late som om jeg drikker..

Mente pp7, gikk litt fort...

Så dumt:( Lykke til! Måtte pp7 bli siste pp!

Uff så dumt! :( Masse lykke til neste pp og kos deg i morgen! :)

Uff så dumt! :( Masse lykke til neste pp og kos deg i morgen! :)

Takk! Gratulerer så mye til deg igjen :D

Kjenner jeg er glad jeg har noe å se frem til imorgen, hadde litt for høye forhåpninger denne pp.. Nærmer oss snart ett år (lange og ustabile sykluser), tar kontakt med gyn dersom neste pp ikke er suksess...
Bare før meg opp på ikke gravid, selv om tr kom før vår uke..

Ikke noe arti med TR når man helst ønsker hele tanta dit pepper'n gror. @Carras du kan iallfall kose deg litt ekstra på utdrikningslag, selv om det er mager trøst. Jeg skal iallfall ta noen glass vin om TR dukker opp, bare fordi jeg synes vin er godt ;)

Vi (datter og meg) er hjemme alene noen dager. Ligger å hører på vinden, bør egentlig sove nå siden det ikke er noen dager jeg får sove lengre når mannen ikke er her. Forhåpentligvis kommer hun tuslende på morgenkvisten. Hun sover gjerne en time lengre om hun får krype tett intill mammaen sin :)

Back
Topp