IKM uke 11

Vis vedlegget 53014Vis vedlegget 53015

Dagens tester! Hva tror dere? Den ene er tatt etter 3 minutt og den andre etter 5 minutt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser streken klart å tydlig :) hvisker ett forsiktig gratulerer :D får nok utslag på cb om du bestemmer deg for å ta den idag også :) her våkna jeg nå, fri idag. Deilig. Så nå går turen på do for å teste.

Ser streken klart å tydlig :) hvisker ett forsiktig gratulerer :D får nok utslag på cb om du bestemmer deg for å ta den idag også :) her våkna jeg nå, fri idag. Deilig. Så nå går turen på do for å teste.

Åh jeg er veldig frista på å ta den i dag! Etter det var gått mer enn 5 min var streken kjempekraftig!! Vet jo det ikke teller meeeeen :P Håper du får positiv også! Heier på dere alle! <3

Her var testen blendahvit, helt som forventa. Er jo bare 9 DPO.
Får fremdeles litt brunt på papiret når jeg er på do (ikke hver gang). Dette har vært siden 7 DPO, så det gir meg et håp :)

Åh jeg er veldig frista på å ta den i dag! Etter det var gått mer enn 5 min var streken kjempekraftig!! Vet jo det ikke teller meeeeen :p Håper du får positiv også! Heier på dere alle! <3

Gir nok utslag i dag den også . Var en fin strek å se,så rart om den ikke viser gravid,for det er du nemlig :) testen var neg her idag. Hadde ikke forventet noe annet heller,så da får man vente å se. Tempen har falt endel også,så sånn sett ser det ikke så bra ut,men gir ikke opp håpet før tanta kommer tilbake.

Her var testen blendahvit, helt som forventa. Er jo bare 9 DPO.
Får fremdeles litt brunt på papiret når jeg er på do (ikke hver gang). Dette har vært siden 7 DPO, så det gir meg et håp :)

Håper det er gode tegn altså :) er jo forsatt tidlig å teste,så håp helt frem til tanta kommer.

Ømme pupper og mye murringer her (som sist og da kom tr 10 dpo), så har egentlig ingen tegn. Håper allikevel da. 8 dpo i dag :)

Jeg er 12 dpo i dag :) Men vet ikke hvor lang lutealfase jeg har. Har vært og kjøpt Clearblue og klarer nok ikke å vente til i morgen. Er det noe med at en skal holde seg og ikke drikke noe med disse testene? Noen som vet? Og hvor lenge bør jeg vente med å ta den?:) Testet positivt med morgenurin i 9tiden :)

Ville ha holdt meg så lenge du kan og drukket så lite du kan før du tar en ny. Jo mer konsentrert urin, jo mer HCG, jo tydeligere resultat. Den vanlige retningslinja om ikke tisse på 4 timer og ikke drikke på 2 timer før testen, kan vel fint brukes her også :) Spennende :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 12 dpo i dag :) Men vet ikke hvor lang lutealfase jeg har. Har vært og kjøpt Clearblue og klarer nok ikke å vente til i morgen. Er det noe med at en skal holde seg og ikke drikke noe med disse testene? Noen som vet? Og hvor lenge bør jeg vente med å ta den?:) Testet positivt med morgenurin i 9tiden :)

Gratulerer med positiv test!

Hvis du vil ta en CB, bare for å være helt sikker, bør du helst holde deg i fire timer og ikke drikke de siste to timene. Sånn ca ihvertfall :)

Ville ha holdt meg så lenge du kan og drukket så lite du kan før du tar en ny. Jo mer konsentrert urin, jo mer HCG, jo tydeligere resultat. Den vanlige retningslinja om ikke tisse på 4 timer og ikke drikke på 2 timer før testen, kan vel fint brukes her også :) Spennende :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Og der så jeg at du også hadde svart:)

Jeg depper ikke før tanta har vist seg.
Så håper helt fram til onsdag :)

Siden syklusen var på 34 dager sist,så kan jeg jo håpe helt frem til neste søndag igjen. Det er leeenge til. For håpe det kommer to streker innen da. Ellers bedre lykke neste gang:)lyst på 2014 baby så begynner å bli knapt med tid nå gitt.

ImageUploadedByBV Forum1394194972.958831.jpg

:D:D:D:D:D

Back
Topp