Vis vedlegget 53014Vis vedlegget 53015
Dagens tester! Hva tror dere? Den ene er tatt etter 3 minutt og den andre etter 5 minutt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser streken klart å tydlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens tester! Hva tror dere? Den ene er tatt etter 3 minutt og den andre etter 5 minutt!
Ser streken klart å tydlighvisker ett forsiktig gratulerer
får nok utslag på cb om du bestemmer deg for å ta den idag også
her våkna jeg nå, fri idag. Deilig. Så nå går turen på do for å teste.
Ingen tvil derVis vedlegget 53014Vis vedlegget 53015
Åh jeg er veldig frista på å ta den i dag! Etter det var gått mer enn 5 min var streken kjempekraftig!! Vet jo det ikke teller meeeeenHåper du får positiv også! Heier på dere alle! <3
Her var testen blendahvit, helt som forventa. Er jo bare 9 DPO.
Får fremdeles litt brunt på papiret når jeg er på do (ikke hver gang). Dette har vært siden 7 DPO, så det gir meg et håp
Jeg depper ikke før tanta har vist seg.Håper det er gode tegn altsåer jo forsatt tidlig å teste,så håp helt frem til tanta kommer.
Ojojoj! GratulererJeg tror jeg svir av en clearblue klokka 13men må tisse!! Hehehe
Gratulerer med positiv test!Jeg er 12 dpo i dagMen vet ikke hvor lang lutealfase jeg har. Har vært og kjøpt Clearblue og klarer nok ikke å vente til i morgen. Er det noe med at en skal holde seg og ikke drikke noe med disse testene? Noen som vet? Og hvor lenge bør jeg vente med å ta den?
Testet positivt med morgenurin i 9tiden
Og der så jeg at du også hadde svartVille ha holdt meg så lenge du kan og drukket så lite du kan før du tar en ny. Jo mer konsentrert urin, jo mer HCG, jo tydeligere resultat. Den vanlige retningslinja om ikke tisse på 4 timer og ikke drikke på 2 timer før testen, kan vel fint brukes her ogsåSpennende
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tror jeg svir av en clearblue klokka 13men må tisse!! Hehehe
Jeg depper ikke før tanta har vist seg.
Så håper helt fram til onsdag
Hurra!! Gratulerer såå mye!