IKM uke 11

Jeg og, skulle tro jeg var 6 mndr på vei. Men er bare 4 dpo, så har ingenting å skylde på :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Må gå på do rett som det er bare for å slippe ut luft.. Kan være fordi jeg har spist junk i dag da.. Men var veldig oppblåst i dagtidlig også.. Håpe håpe!!

Jeg er 9/10 dpo,så er nok litt tidlig enda gitt, men er jo lov å håpe. Gir ikke opp håpet selvom den er negativ,for det vet jeg den blir uansett:p vi får håpe det blir to streker ganske så snart;)
Nå kom kvalmen igjen. Ikke så mye, men sånn litt ubehagelig.
Er mer spent på hva testene vise ringeste uke. Har IKM først på onsdag, så er vel mer realistisk å få positivt svar på mandag/tirsdag :)

Må gå på do rett som det er bare for å slippe ut luft.. Kan være fordi jeg har spist junk i dag da.. Men var veldig oppblåst i dagtidlig også.. Håpe håpe!!

Sånn har jeg også det. Var sånn i går også. Og jeg har ikke spist junk :)

Tror jeg må kjøpe RFSU-test til mandag/tirsdag.
Har akkurat funnet ut at de og doc morris er sensitiv på 10. CBD og BT er sensitiv på 25.

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Nå er jeg veldig spent på testene deres i morgen tidlig:) Håper det kommer opp fine små streker.
Jeg fikk akkurat beskjed om at de fem CBD testene jeg kjøpte tidligere i dag er sendt fra USA. Spent på hvor lang tid det tar!

Våknet 0540, tempet , og deretter opp på do. Testet NEg på morgenurin.

Negativ test i morges, men fikk svak positiv i gårkveld. Kommer til å ta ny test i ettermiddag, bare for å se om det er noen forskjell. Er jo tidlig, så håpet er fortsatt der :)

Den er hvit, men kan faktisk skimte en strek. Noen som kan den derre redigeringsgreia??

Vedlegg

• 1394172762933.jpg
    1394172762933.jpg
    82,7 KB · Visninger: 99
Tror du er gravid jeg :) Gratulerer!!! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Håper!! Når kan jeg ta Clearblue? Bør jen vente til i morgen eller kan jeg ta senere i kveld??

Håper!! Når kan jeg ta Clearblue? Bør jen vente til i morgen eller kan jeg ta senere i kveld??

Er vel best å vente til i morgen tidlig ;) Er jo en dyr test..kjedlig hvis den ikke slår ut på kveldsurin!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jaa.. Hege får se om jeg klarer å vente :P

Back
Topp