Håper jeg også får bli med
Sent from my iPhone using BV Forum
Det håper jeg også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også får bli med
Her er det sol. Men datteren min har fått feber igjen, etter tre dager feberfri![]()
Ja, det er kjedelig. De advarte oss på sykehuset om at det var fort gjort for henne å bli syk på nytt etter runden i forrige uke. Hadde håpet å unngå det ved å ha hjemme fra barnehagen, men det var tydeligvis ikke nok!Det går slag i slag med de små. Fælt når de er syke.
Ja, det er kjedelig. De advarte oss på sykehuset om at det var fort gjort for henne å bli syk på nytt etter runden i forrige uke. Hadde håpet å unngå det ved å ha hjemme fra barnehagen, men det var tydeligvis ikke nok!![]()
Uff.. stakkar. God bedring.Her er det sol. Men datteren min har fått feber igjen, etter tre dager feberfri![]()
God bedring til lille frøkenHer er det sol. Men datteren min har fått feber igjen, etter tre dager feberfri![]()
Så gøy med flytting! Har dere kjøpt? Blir jo ekstra stas nå som dere kan lage barneromHer er det grått og masse vind! Skikkelig trist vær! Skal begynne å forberede flyttingen på fredag. Bære ned masse greier fra loftet til foreldrene mine. Typen må nok bære desidert mest dahehe.
Så spennendeNoen med symptomer?
Idag har jeg føttene mine vært rar, prikker under de, de er ømme på en måte og klarer ikke sitte i rovet ikke om det er noe gravidtegn men.. er oppblåst, null energi og småkvalm. Håper det er gravidsymptomer og ikke pms
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Velkommen til ossHei alle sammenJeg har ikm lørdag 15 mars. Har vært inne noen måneder her på fs nå, men har ikke vært særlig aktiv. Leser mest
Håper selvfølgelig på klaff denne måneden, har tatt det ganske med ro til nå men etter 5 pp begynner utolmodigheten å nærme seg....