IKM uke 11

Gleder meg til å teste jeg også. Hvor mange dpo begynner du tror du?

Sent from my iPhone using BV Forum
Gleder meg til å teste jeg også. Hvor mange dpo begynner du tror du?

Jeg har allerede begynt, med billige fra Ebay som xlibrax sier at ikke fungerer:rolleyes: Så det var sikkert ingen vits. Likevel så har jeg en dårlig følelse denne måneden, så tror ikke det har klaffet. Får se om jeg klarer å vente til tirsdag iallefall nå, og se om TR dukker opp. Enn du?

Hadde positiv el-test forrige lørdag, og våknet av el-smerter natt til forrige søndag. Tror dere jeg skal regne søndag som el-dagen eller 1dpo?

Hadde ikke flere tester, så vet ikke når den ble negativ igjen. Ikke at én dag fra eller til har så mye å si, men dere vet hvordan det er i dpo-galskapens land :p ;)
Jeg ville valgt søndag som EL-dag da:)

Jeg har allerede begynt, med billige fra Ebay som xlibrax sier at ikke fungerer:rolleyes: Så det var sikkert ingen vits. Likevel så har jeg en dårlig følelse denne måneden, så tror ikke det har klaffet. Får se om jeg klarer å vente til tirsdag iallefall nå, og se om TR dukker opp. Enn du?

Håper at følelsen din ikke stemmer!!!

Jeg har egentlig ikke ikm før fredag men sist fikk jeg tr 10 dpo (har aldri hatt så kort syklus) så hvis jeg ikke har fått tr på mandag (10 dpo) så tror jeg at jeg tester tirsdag! Har akkurat samme symptomer som sist (da jeg ikke var gravid) så jeg har heller ikke troa!

Håper at følelsen din ikke stemmer!!!

Jeg har egentlig ikke ikm før fredag men sist fikk jeg tr 10 dpo (har aldri hatt så kort syklus) så hvis jeg ikke har fått tr på mandag (10 dpo) så tror jeg at jeg tester tirsdag! Har akkurat samme symptomer som sist (da jeg ikke var gravid) så jeg har heller ikke troa!

Takk! Håper din følelse er feil og;) Lilli89 hadde vel heller ikke troa, og kjente ikke noe uvanlig. Vi får holde ut i noen dager til, så får vi vite. Da har vi jo testedate på tirsdag å se fram til:p

De funker vel for noen. Jeg fikk ikke positivt på de sist PP, og da var doc morris og CBD positiv.
Men er begynt testinga selv med ebay-testene :)

Back
Topp