IKM uke 11

Jeg venter fortsatt på TR. Kanskje syklusen virkelig blir en dag lengre for hver pp... Er på dag 27 i dag.
 
Ja :) men er det ikke litt rart at det tar så lang tid før fargen setter seg? Står jo at man ikke skal lese av etter 5 min. Ser jo strek før 5 min, men uber svak. Blir bare sterkere og sterkere ila 10-20 min..
Så lenge du ser streken innen fristen så er det gyldig :)

Klem til alle som hatt fått TR og blendatester.

Selv venter jeg enda på mine BT i posten, rører ikke CB jeg har
før helgen :P
 
Akkurat samme greia her...Åhr!!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jeg gikk på do nå... å der ser det ut som TR kommer gitt.. ingenting tydet på det før men plutselig så kom det litt lyst blod gitt. Da er det bare å prøve på om en ukes tid. Lykke til!:)
 
Takk takk :) må klaffe snart nå ;) Har prøvd på nr 2 i 1 år nå! Hadde en MA i uke 12 sept i fjor!
Gratulerer til deg å lykke til videre :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app


MA er trist, mistet jo i uke 9 nå i februar selv. Kasta pillen i oktober så spira satt fort. Ble nå gravid med en gang igjen nå. Overasket siden vi ikke prøvde, men samtidig utrolig takknemlig. Man leser jo om mange utfordringer her inne. Så krysser man fingrene for at det nå går bra. Kjenner jeg er litt nervøs.

Håper dere lykkes igjen snart :)
 
Jeg gikk på do nå... å der ser det ut som TR kommer gitt.. ingenting tydet på det før men plutselig så kom det litt lyst blod gitt. Da er det bare å prøve på om en ukes tid. Lykke til!:)
Så kjedelig :-( ingenting her...enda!!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg gikk på do nå... å der ser det ut som TR kommer gitt.. ingenting tydet på det før men plutselig så kom det litt lyst blod gitt. Da er det bare å prøve på om en ukes tid. Lykke til!:)
Så kjedelig :-( ingenting her...enda!!
3 dagen med brun utflod.. Dette er ikke normalt for meg..håper ikke jeg har utsatt den fordi jeg tenker så mye på det... Hmmm

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tanta kom her nå :( syns det er rart, har ikke noe menssmerter... Sist gang jeg ikke hadde noe smerter så var jeg gravid likevel.. men endte med sa da. Kanskje jeg skal teste om noen dager igjen hvis jeg fortsatt ikke får menssmerter :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
2 dager til ikm og spotter... da er det vel bare å vente på mens :/
Spotting trenger ikke å bety at TR er på vei. Mange spotter tidlig i sv.skapet. Har du tatt noen tester, eller tenker du å vente å se om TR dukker opp?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    970,9 KB · Visninger: 94
Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)

Den er positivt ja :)
 
Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)
Gratulerer! Tydelig og fin:)
 
Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)

Gratulerer, flott test!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp