IKM uke 11

Tok en nå nettopp... Lite å skryte over...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1394569846241.jpg
    1394569846241.jpg
    26,9 KB · Visninger: 82
Ja skjønner du ble nedfor av den, men så er det kveldsurin og da.
Er jo fremdeles mulig så lenge TR holder seg unna :)
Prøver igjen på torsdag

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har snart berga 11 dpo uten spotting så om jeg ikke er gravid, som jeg ikke tror siden det virkelig føles som om tr er på vei, så har jeg iallefall litt lenger lutealfase denne gangen... Jippi!

Har mye menssmerter... Er det noen som har hatt det og vært gravide eller betyr det tr tro? Finner jo ut av det snart men, he he
Mange har mensensmerter gjennom deler av svangerskapet. Så det trenger ikke å være negativt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har snart berga 11 dpo uten spotting så om jeg ikke er gravid, som jeg ikke tror siden det virkelig føles som om tr er på vei, så har jeg iallefall litt lenger lutealfase denne gangen... Jippi!

Har mye menssmerter... Er det noen som har hatt det og vært gravide eller betyr det tr tro? Finner jo ut av det snart men, he he


Sent from my iPhone using BV Forum
Mange har mensensmerter gjennom deler av svangerskapet, så det trenger ikke å være negativt :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Går det an å utsette tr fordi man tenker mye på det at man kanskje er gravid?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Tok en test da jeg kom hjem i dag. Faktisk bare halvannen time siden forrige tur på do. Nå tror jeg faktisk at det begynner å se positivt ut :) tørr ikke flytte enda da.

Dette ser jo riktig så lovende ut! :D Bare si fra om jeg skal flytte deg ;)
 
Ser ikke ut som det er laget IKM uke 15.
Tror jeg skal slå på pc'en å lage en :)


Sent from my iPhone using BV Forum

JA til uke 15! ;) :D Trenger noe å se frem mot! Jeg har ikke tid til å lede tråd, men joiner deg kjapt!
Og, jeg synes det virker som om alle som starter trådene blir gravide jeg, så godt med litt ekstra støv ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
JA til uke 15! ;) :D Trenger noe å se frem mot! Jeg har ikke tid til å lede tråd, men joiner deg kjapt!
Og, jeg synes det virker som om alle som starter trådene blir gravide jeg, så godt med litt ekstra støv ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det har vist seg å være fruktbart for min del :) Heier masse på dere og må nok titte innom IKM uke 15 for å følge med hvordan det går med dere :)
 
Heihei :-)
Jeg tilhører IKM uke 12 da jeg har IKM mandag 17.03. Men lurer på en ting her jeg sitter.
Testetøsa som jeg er ( er 9dpo idag) gikk å tok en test, også tenkte jeg å sjekke dem jeg har kasta tidligere idag og igår og søndag om jeg ikke husker feil. Fordi jeg har kasta dem for tidlig, har kasta dem.etter 1 min. Så tok jeg opp.alle fra søpla, og da var hele 3 stk strek på :O den ene veldig svak strek, den andre litt sterkere og den tredje veldig synlig. Men blir vell dumt av meg å i det hele tatt tenke at det kan være.. Eller? Jeg tok en test nå, eller to stk, men de var negative, men de to er ikke tatt med morgenurin, men med kveldsurin. De andre testene fra igår og dagen før og søndag var tatt med morgenurin. Så må nesten bare vente å se i mårra. Er 10 dpo i mårra, redd jeg får negativt, siden jeg ikke har noe symptomer.Legger ved bilde, men ser at strimmelen øverst er veldig vanskelig å se på data, mer synelig i virkeligheten. Hva tenker dere? Kan det være noe i det hele tatt ? Synes det var rart at hele 3 stk ble positive, men da etter tiden..

988406_10151908531146249_620318046_n.jpg
 
JA til uke 15! ;) :D Trenger noe å se frem mot! Jeg har ikke tid til å lede tråd, men joiner deg kjapt!
Og, jeg synes det virker som om alle som starter trådene blir gravide jeg, så godt med litt ekstra støv ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har egentlig ikke tid til å lede den jeg heller, så venter helst på at noen andre kan lage den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går det an å utsette tr fordi man tenker mye på det at man kanskje er gravid?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Det skulle en jammen meg tro!!

Stress (inkludert mentalt stress, som det er en del av i dpo-dagene) kan nok påvirke syklus.
 
Back
Topp