IKM uke 11

Ene strimlen har to streker, mens den andre har en strek.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hmm, det var snodig, begge jeg demonterte var negative men begge hadde
to streker, husker jeg googlet det og fant ut at det visstnok var veldig vanlig med to streker på
stripsen inne CBD, jeg har aldri tatt en siden den gangen, så aner ikke om det har
endret seg. Du kan jo google og se hva som dukker opp, du er sikkert
ikke den eneste som lurer på dette ;)


Får håpe neste test gir ønsket svar til deg :)
 
Hmm, det var snodig, begge jeg demonterte var negative men begge hadde
to streker, husker jeg googlet det og fant ut at det visstnok var veldig vanlig med to streker på
stripsen inne CBD, jeg har aldri tatt en siden den gangen, så aner ikke om det har
endret seg. Du kan jo google og se hva som dukker opp, du er sikkert
ikke den eneste som lurer på dette ;)


Får håpe neste test gir ønsket svar til deg :)
Blir ikke klokere av å Google.
Noen plasser står det at det alltid er to streker ien CBD, mens noen plasser står det at det er tre.
Har også hørt at det alltid skal være to streker på CBD. Så tenkte det kanskje var positivt med tre streker, men for lav hcg til at den viser gravid i displayet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir ikke klokere av å Google.
Noen plasser står det at det alltid er to streker ien CBD, mens noen plasser står det at det er tre.
Har også hørt at det alltid skal være to streker på CBD. Så tenkte det kanskje var positivt med tre streker, men for lav hcg til at den viser gravid i displayet.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan jo være noe i det.
Så lenge TR holder seg unna er det jo fremdeles godt håp,
Det er jo forskjeller i når spiren fester seg, og forskjeller
på hvor mye hcg man produserer.

Håper fremdeles for deg :)
 
Blir ikke klokere av å Google.
Noen plasser står det at det alltid er to streker ien CBD, mens noen plasser står det at det er tre.
Har også hørt at det alltid skal være to streker på CBD. Så tenkte det kanskje var positivt med tre streker, men for lav hcg til at den viser gravid i displayet.


Sent from my iPhone using BV Forum


Kanskje like greitt å ikke demontere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, slitsomt å gå sånn, er nesten
glad jeg ikke har et halvt symptom, noe som egentlig er litt
snodig, pleier jo ha litt div før TR.. Jaja Time will show ;)

Håper du får en positiv test neste gang du prøver deg på en en :)


Ja, nå blir det spennende :) håper vi får mange positive i løpet av uka.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Fortsatt ingenting.. Veksler mellom Melkehvit og beige/brun utflod. Er passert ikm nå tenker jeg... Hmmm... Blir nok testing i morgen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ingen TR så langt i dag. I dag er jeg på syklusdag 26, satte opp syklusdag 27 som IKM. Spent på om syklusen skal bli en dag lengre for hver pp. Håper ikke det!
 
Ingen TR så langt i dag. I dag er jeg på syklusdag 26, satte opp syklusdag 27 som IKM. Spent på om syklusen skal bli en dag lengre for hver pp. Håper ikke det!
Syklus dag 32 her. Aldri hatt så lang tror jeg. Å tempen er fremdeles høy :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Syklus dag 32 her. Aldri hatt så lang tror jeg. Å tempen er fremdeles høy :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ifølge signaturen din hadde du 32 dagers syklus forrige måned også? Hvor lang pleier du vanligvis å ha da? Håper ikke syklusen din tuller seg til. Så kjedelig og typisk når man skal prøve å bli gravid.
 
Ifølge signaturen din hadde du 32 dagers syklus forrige måned også? Hvor lang pleier du vanligvis å ha da? Håper ikke syklusen din tuller seg til. Så kjedelig og typisk når man skal prøve å bli gravid.
Har skrevet feil på den. Den var 31. Regnet med den dagen jeg fikk tr å det skal man vel ikke gjøre? Kommer ikke tr i dag så er det grunn til undring :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har skrevet feil på den. Den var 31. Regnet med den dagen jeg fikk tr å det skal man vel ikke gjøre? Kommer ikke tr i dag så er det grunn til undring :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Da har du skrevet en dag feil, ja. Må tenke meg om, kanskje jeg har gjort det samme?? Haha. Får håpe det er som med hun i IKM uke 10 som hadde sen EL, og fikk positiv test i dag:) Når skal du teste igjen?
 
Da har du skrevet en dag feil, ja. Må tenke meg om, kanskje jeg har gjort det samme?? Haha. Får håpe det er som med hun i IKM uke 10 som hadde sen EL, og fikk positiv test i dag:) Når skal du teste igjen?
Tenkte kanskje jeg skulle ta en i morgen. Så får vi se hva som skjer. Hadde slått hele greia fra meg, men siden tempen er så høy så er det jo håp :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp