IKM uke 11

Negativ test nå :( da var det bare falske stygge skyggestreker jeg har fått...håpet er ikke ute allikevel, men tror jeg venter noen dager med testing, hvis jeg klarer da :) Er så lei av å bli skuffa, og få falskt håp :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Vi får vente sammen :-) testedate på torsdag kanskje? :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Bilde skulle også være med
 

Vedlegg

  • 1394518306292.jpg
    1394518306292.jpg
    41,1 KB · Visninger: 69
Bilde skulle også være med
Jeg syntes den streken ser rosa ut, jeg. Kom den opp innen tidsfristen?

Var den sterkere i morges enn det den har vært på ettermiddagene?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Testet, negativt, men får samme skygge som i går. Jeg tror det rett og slett er testene. Serie w00121172-4.

Rettet: etter 20 min, luuuurer...skal legge ved bilde etterpå.

Prøv å dyppe en av testene i vann og se om det kommer opp strek da også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke bruksanvisningen, men ble gradvis sterkere etter 15 min og fram til 30 min, sterkere enn i går på kvelden

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Den er jo rosa!! :D

Jeg tror i grunnen det. Men står jo at man skal lese av innen 5 min, denne tok 15 til 30 min. Men ingen av de jeg tok forrige uke ble sånn etter en halvtime. Tror jeg drøyer noen dager å ser hvordan det utvikler seg :) men håp er det jo.
 
Jeg tror i grunnen det. Men står jo at man skal lese av innen 5 min, denne tok 15 til 30 min. Men ingen av de jeg tok forrige uke ble sånn etter en halvtime. Tror jeg drøyer noen dager å ser hvordan det utvikler seg :) men håp er det jo.
Jeg synes og jeg ser rosa strek på din. Tror du er gravid:D. Blir spennende imorgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Neg doc morris her og mens smerter, dog ingen blod enda! 11 dpo! Begynte å spotte 10 dpo og blø 11 dpo sist så det er jo fint at det ser ut som om lutealfasen iallefall har blitt 1 dag mer.

Sier ellers som Bella: da blir det mindre pes på jobbturen i neste uke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1394521699.254599.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1394521699.254599.jpg
    297,5 KB · Visninger: 92
Back
Topp