IKM uke 11

Dagens strek, jeg ser strek innen 5 minutter, men det tar enda 10-15 min før den får full farge....
 

Vedlegg

  • 1394606943149.jpg
    1394606943149.jpg
    30,9 KB · Visninger: 71
Det skulle en jammen meg tro!!

Stress (inkludert mentalt stress, som det er en del av i dpo-dagene) kan nok påvirke syklus.
Har ikke stressa mer enn vanlig, og føler ikke jeg tenker så mye på tr, men kan jo være... :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har ikke stressa mer enn vanlig, og føler ikke jeg tenker så mye på tr, men kan jo være... :-S

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg tror det skjedde med meg forrige ppene. Kanskje ikke stress direkte men tenkte jo veldig mye på det da :) Ellers så kan det jo hende at Glad sau er gravid også! :D stemmer for det jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen tr og ingen positiv test igår , kan godt tenkes at tr er imorgen da. Jeg var jo hos gyn for litt siden som sa jeg kunne vente meg tr om 14-16 dager nå er det 15 dager siden :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Ingen tr og ingen positiv test igår , kan godt tenkes at tr er imorgen da. Jeg var jo hos gyn for litt siden som sa jeg kunne vente meg tr om 14-16 dager nå er det 15 dager siden :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Får håpe ikke! :) Kan jo ta litt tid flr man får positiv også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagens strek, jeg ser strek innen 5 minutter, men det tar enda 10-15 min før den får full farge....
Disse testene er ihvertfall positive! :D
Streken er svak i begynnelsen, ihvertfall så tidlig som nå. Testene har jo blitt tydeligere, bare på en dag, så er nok ikke mange dagene før du får en knallrosa strek:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh så deppa jeg blir når dagen starter med blendatest! Lyst til å grine! :(

Huff! En stor klem til deg! Det er ikke en kjekk følelse! Når er IKM?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ventetid er kjedelig! Nå venter jeg bare på TR, sånn at jeg kan vente på at hun skal dra sin vei igjen. Neste mnd SKAL det gå!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff! En stor klem til deg! Det er ikke en kjekk følelse! Når er IKM?


Sent from my iPhone using BV Forum
På torsdag, så det er jo fortsatt håp. Men jeg blir så grinete av de hvite testene, selv om det er tidlig. Det et jo så mange som tester positiv tidlig, så hvorfor ikke meg? :p
 
Da kom tr lykke til dere andre å gratulerer til dere som er blitt gravide


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp