IKM uke 11

Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)
Gratulere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tanta kom her nå :( syns det er rart, har ikke noe menssmerter... Sist gang jeg ikke hadde noe smerter så var jeg gravid likevel.. men endte med sa da. Kanskje jeg skal teste om noen dager igjen hvis jeg fortsatt ikke får menssmerter :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Æsj :( har du alltid smerter?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Glemte bilde.
 

Vedlegg

  • 1394644824731.jpg
    1394644824731.jpg
    30,9 KB · Visninger: 80
Æsj :( har du alltid smerter?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja, bruker å ha mest smerter dager før og de to første dagene av mensen, noen få ganger har jeg fått mens uten forvarsel, men da har jeg fått enda mer smerter resten av mensperioden..

Siden blødninger har lurt meg før med at jeg ikke trodde jeg var gravid, vil jeg ta en test i morgen for sikkerhetsskyld.

Regner med det er vanlig mens, og at jeg kommer til å få smerter i morgen eller noe. Håper ikke jeg er gravid med blødninger på nytt, for det bringer masse bekymringer og risiko for ny SA og ventetid med hcg målinger osv, tror ikke jeg makter en ny runde med det nå! Håper det var en engangsepisode :)

Masse lykke til til dere som venter på testing, kjempemasse gratulere til dere med positiv test! Følger med vidre jeg, spennende å se hvordan det går med dere alle :)
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Ja, bruker å ha mest smerter dager før og de to første dagene av mensen, noen få ganger har jeg fått mens uten forvarsel, men da har jeg fått enda mer smerter resten av mensperioden..

Siden blødninger har lurt meg før med at jeg ikke trodde jeg var gravid, vil jeg ta en test i morgen for sikkerhetsskyld.

Regner med det er vanlig mens, og at jeg kommer til å få smerter i morgen eller noe. Håper ikke jeg er gravid med blødninger på nytt, for det bringer masse bekymringer og risiko for ny SA og ventetid med hcg målinger osv, tror ikke jeg makter en ny runde med det nå! Håper det var en engangsepisode :)

Masse lykke til til dere som venter på testing, kjempemasse gratulere til dere med positiv test! Følger med vidre jeg, spennende å se hvordan det går med dere alle :)
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Sikkert lurt å ta en test til, men skjønner at du e skeptisk. Jeg fikk jo blødninger i uke 5 sist, ma i uke 9... Men samtidig er det jo en del som blør hvor alt går bra også :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)
Gratulerer så masse :)
 
Neg doc morris i morges og bittelitt rosa utflod i kveld så jeg tipper det blir en ny PP. 12 dpo i dag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok en ny test i dag. Denne bestod gubbetesten også, han har ment at tidligere tester kun har vært ønsketenkning fra min side. Så nå tør jeg endelig å tro at jeg er gravid:D lykke til alle som fortsatt venter, krysser fingrene for dere:D og lykke til i neste periode for alle som har fått tr:)
Er det slik de ser ut ja, de positive testene :)

Gratulerer!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Spotting trenger ikke å bety at TR er på vei. Mange spotter tidlig i sv.skapet. Har du tatt noen tester, eller tenker du å vente å se om TR dukker opp?


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tok på mandag..ikke noe da (vet det var tidlig) men har klart å la være nå..tenkte å vente til fredag hvis ikke tr dukker opp før.. fortsatt bare spotting :-)
 
Tok neg test med kveldsurin for tre dager siden. Ikm i dag men ingen tegn. Tørr ikke teste! Er så spent


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp