IKM uke 11 & 12

Var hos gynekolog i dag for utredning av habituell abort, hun kunne se at eggløsning hadde skjedd så det var jo positivt :D Fikk også beskjed om at jeg har hjerteformet livmor, så det kan jo potensielt by på litt problemer, men det var ikke så stort så var ikke sikkert det hadde noe å si.
Jeg fikk også beskjed om hjerteformet livmor av en gynekolog, mens en annen mente at «det er mye mindre enn det, mer som en liten bulk» :hilarious: Så han mente at det ikke var noe å bry seg om, så lenge spalten i livmor ikke er så stor at den nesten deler livmor i to :Heartred

Jeg fikk også beskjed om hjerteformet livmor av en gynekolog, mens en annen mente at «det er mye mindre enn det, mer som en liten bulk» :hilarious: Så han mente at det ikke var noe å bry seg om, så lenge spalten i livmor ikke er så stor at den nesten deler livmor i to :Heartred
Min var heller ikke stor, tror hun sa en halv centimeter eller noe sånt :hilarious: Og hun sa jo at det mest sannsynlig ikke hadde noe sammenheng :D

Hadde ikke fler babyplan igjen så måtte kjøpe makesure i dag. Kan kanskje ense en skygge her og, men ikke noe mer enn i går :meh: Testet på 1,5 times urin, så skal prøve å holde meg til ikveld og ta en ny da.
Murrer i hele livmorområdet og ned i lysker på begge sider, hvis jeg ikke er gravid så jobber progesteronet hvertfall godt denne gangen :wacky:
IMG_4408.jpeg

Back
Topp