Yeeey gratulerer!!!Blodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeey gratulerer!!!Blodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

Gratulerer så mye!Blodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

Blodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

Jeg fikk også beskjed om hjerteformet livmor av en gynekolog, mens en annen mente at «det er mye mindre enn det, mer som en liten bulk»Var hos gynekolog i dag for utredning av habituell abort, hun kunne se at eggløsning hadde skjedd så det var jo positivtFikk også beskjed om at jeg har hjerteformet livmor, så det kan jo potensielt by på litt problemer, men det var ikke så stort så var ikke sikkert det hadde noe å si.
Så han mente at det ikke var noe å bry seg om, så lenge spalten i livmor ikke er så stor at den nesten deler livmor i to 
Min var heller ikke stor, tror hun sa en halv centimeter eller noe såntJeg fikk også beskjed om hjerteformet livmor av en gynekolog, mens en annen mente at «det er mye mindre enn det, mer som en liten bulk»Så han mente at det ikke var noe å bry seg om, så lenge spalten i livmor ikke er så stor at den nesten deler livmor i to
![]()
Og hun sa jo at det mest sannsynlig ikke hadde noe sammenheng Gratulerer så myeBlodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

Jippiii!!!![]()
![]()
Yeeey gratulerer!!!![]()
![]()
Gratulerer så mye!![]()
![]()
![]()
Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
Gratulerer så mye![]()
Måtte spiren klamre seg fast til terminJuhuuuu gratulerer så myeBlodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

TakkJuhuuuu gratulerer så mye![]()
![]()
![]()
![]()
Håper du følger etter
Testet på 1,5 times urin, så skal prøve å holde meg til ikveld og ta en ny da.
Åh gratulerer!!! Så glad for degTror jeg kan settes på gravid jeg nå. Stripsene viser ingen særlig økning men denne 4+2 bør jeg jo ligge ca riktig ann.![]()

Gratulerer så mye!! Skal jeg sette det på gravid?Klarte ikke tro på det før etter 3 tester. 12 DPO i dag![]()

HurraaaaaaaBlodprøven klar, HCG på 19 og progesteron på 88![]()
Jeg er gravid

Da setter jeg deg på gravid 
(<- gledestårer for deg!)Ja den var jo litt spennende å myse påHeeeh så lang tid tok detlitt tydeligere skygge kanskje? Vet ikke
men NÅ skal jeg holde meg til ni/halv ti! Skal spille litt Disney Dreamlight og farge de små grå for å få tiden til å gå
Vis vedlegget 480539

JaJa den var jo litt spennende å myse på![]()
Bare tiden vil vise, men tålmodighet eier jeg lite av..Ja absolutt! Happy humpingsTusen takk
selv om vi prøver å holde oss avslappet til prøvingen så tenkte jeg det kunne være litt gøy å henge her inne litt![]()