IKM uke 11 & 12

Glemte legge ved bildene jeg tok i kveld. Det er strek lg de ER rosa :nailbiting:
1000016279.jpg

1000016280.jpg

Kveldens :jimlad:
Jaaajooo, er kanskje en skygge her enda? Men når den ikke er tydeligere (tross alt gått 4 timer sist test :wacky:) så blir jeg utålmodig og tenker det ikke er noe, samtidig som det er altfor tidlig å tenke det :hilarious:
IMG_4396.jpeg

Rart - oppløsningen må være en annen her på forum. Ser streken tydeligere på bildet innen det er lagt opp :-)

Tok nettopp en test og jeg ser noe her altså!

Jeg er 11DPO. Og egentlig er det veldig dårlig timing nå, siden jeg fikk vite i går at jeg har slemme celleforandringer :-( Men det blir jo uansett ikke annet enn kjemisk om det går som det pleier :-(
Jeg ser også noe her!
Trist å lese om celleforandringer, jeg har vært der jeg også, grad 3 alvorlige forandringer. Konisert i 2023, alt bra etterpå. Håper det går fint for deg også, rop ut om du lurer på noe :Heartred :Heartred Det går fint å være gravid med det, da ordner de det bare etter endt graviditet. Krysser fingrene for at det som evt er der, vil sitte.

Tydelig strek ja :Heartred hadde det vært meg så hadde jeg svidd av en digital om jeg så en slik strek når jeg ble gravid med nr 2 så fikk jeg slik strek 9dpo, og tok digital samme dag som lyste opp GRAVID:hilarious:
Jeg har en digital liggende, men tenkte å prøve svi den av senere for å få 2-3 eller 3+ etterhvert. Skal måle hcg på jobb i morgen tenkte jeg så får jo ganske tydelig svar da :Heartred

Jeg ser også noe her!
Trist å lese om celleforandringer, jeg har vært der jeg også, grad 3 alvorlige forandringer. Konisert i 2023, alt bra etterpå. Håper det går fint for deg også, rop ut om du lurer på noe :Heartred :Heartred Det går fint å være gravid med det, da ordner de det bare etter endt graviditet. Krysser fingrene for at det som evt er der, vil sitte.

Tusen takk for å dele❤️

Denne syklusen har gått smått og jeg kjenner veldig på at eggløsningen lar seg drøye så mye som den gjør nå. Forrige syklus hadde jeg eggløsning CD10 og nå er alt av tester supert svakt.

Blir litt engstelig for at det ikke skal komme noe eggløsning i det hele tatt.

Vedlegg

• IMG_4925.png
    IMG_4925.png
    1,6 MB · Visninger: 16
Ser noe her også. Spennnende å se i morgen!
Ser skygge her! Blir spennende imorgen. Krysser fingrene for deg :Heartred
Åhh er så spent!! :Heartred Ser tydelig strek når testen har tørket, ser også litt rosa ut!:nailbiting:
Tenk om det kunne blitt en liten novemberbebis ut av dette :smiley-angelic001 typisk når jeg kjøpte meg konsertbilletter i går, til konsert i Gøteborg i slutten av oktober. Kanskje det var en sånn plan som måtte til for at det skulle feste seg noe :hilarious:

Denne syklusen har gått smått og jeg kjenner veldig på at eggløsningen lar seg drøye så mye som den gjør nå. Forrige syklus hadde jeg eggløsning CD10 og nå er alt av tester supert svakt.

Skjønner at det engster deg! Kroppen din er kanskje litt i ulage enda :(:Heartred jeg har tidvis hatt eggløsning så sent som CD19, så den kan enda komme!

Kan fremdeles komme så hang in there, keep testing! :shy: Men skjønner det er fotvilende når EL er forsinket, klem til deg :Heartred

Back
Topp