El kom en dag tidlig 1/3, men på kvelden. Så jeg brydde meg ikke særlig om å endre det igrunnHehe, ja hvis han ikke ser DEN der så er det moe gale med’nmen er ikke du 9 dpo idag hvis du hadde EL 02.03 eller teller jeg feil her?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
El kom en dag tidlig 1/3, men på kvelden. Så jeg brydde meg ikke særlig om å endre det igrunnHehe, ja hvis han ikke ser DEN der så er det moe gale med’nmen er ikke du 9 dpo idag hvis du hadde EL 02.03 eller teller jeg feil her?
![]()

Tydelig strek!!!Glemte legge ved bildene jeg tok i kveld. Det er strek lg de ER rosa
Vis vedlegget 480465
Vis vedlegget 480466
Ah, da skjønner jegEl kom en dag tidlig 1/3, men på kvelden. Så jeg brydde meg ikke særlig om å endre det igrunn![]()
lurte på om jeg helt borte vekk her 
NyyydeliGlemte legge ved bildene jeg tok i kveld. Det er strek lg de ER rosa
Vis vedlegget 480465
Vis vedlegget 480466

Tydelig strek jaGlemte legge ved bildene jeg tok i kveld. Det er strek lg de ER rosa
Vis vedlegget 480465
Vis vedlegget 480466
hadde det vært meg så hadde jeg svidd av en digital om jeg så en slik strek når jeg ble gravid med nr 2 så fikk jeg slik strek 9dpo, og tok digital samme dag som lyste opp GRAVID
Glemte legge ved bildene jeg tok i kveld. Det er strek lg de ER rosa
Vis vedlegget 480465
Vis vedlegget 480466

Jeg ser også noe her!Tok nettopp en test og jeg ser noe her altså!
Jeg er 11DPO. Og egentlig er det veldig dårlig timing nå, siden jeg fikk vite i går at jeg har slemme celleforandringer :-( Men det blir jo uansett ikke annet enn kjemisk om det går som det pleier :-(
Det går fint å være gravid med det, da ordner de det bare etter endt graviditet. Krysser fingrene for at det som evt er der, vil sitte.Jeg har en digital liggende, men tenkte å prøve svi den av senere for å få 2-3 eller 3+ etterhvert. Skal måle hcg på jobb i morgen tenkte jeg så får jo ganske tydelig svar daTydelig strek jahadde det vært meg så hadde jeg svidd av en digital om jeg så en slik strek når jeg ble gravid med nr 2 så fikk jeg slik strek 9dpo, og tok digital samme dag som lyste opp GRAVID
![]()

Ser noe her også. Spennnende å se i morgen!Kveldens
Jaaajooo, er kanskje en skygge her enda? Men når den ikke er tydeligere (tross alt gått 4 timer sist test) så blir jeg utålmodig og tenker det ikke er noe, samtidig som det er altfor tidlig å tenke det
Vis vedlegget 480471
Jeg ser også noe her!
Trist å lese om celleforandringer, jeg har vært der jeg også, grad 3 alvorlige forandringer. Konisert i 2023, alt bra etterpå. Håper det går fint for deg også, rop ut om du lurer på noe![]()
Det går fint å være gravid med det, da ordner de det bare etter endt graviditet. Krysser fingrene for at det som evt er der, vil sitte.
Ser skygge her! Blir spennende imorgen. Krysser fingrene for degKveldens
Jaaajooo, er kanskje en skygge her enda? Men når den ikke er tydeligere (tross alt gått 4 timer sist test) så blir jeg utålmodig og tenker det ikke er noe, samtidig som det er altfor tidlig å tenke det
Vis vedlegget 480471

Ser noe her også. Spennnende å se i morgen!
Åhh er så spent!!Ser skygge her! Blir spennende imorgen. Krysser fingrene for deg![]()
Ser tydelig strek når testen har tørket, ser også litt rosa ut!
typisk når jeg kjøpte meg konsertbilletter i går, til konsert i Gøteborg i slutten av oktober. Kanskje det var en sånn plan som måtte til for at det skulle feste seg noe 
Skjønner at det engster deg! Kroppen din er kanskje litt i ulage endaDenne syklusen har gått smått og jeg kjenner veldig på at eggløsningen lar seg drøye så mye som den gjør nå. Forrige syklus hadde jeg eggløsning CD10 og nå er alt av tester supert svakt.
Blir litt engstelig for at det ikke skal komme noe eggløsning i det hele tatt.
jeg har tidvis hatt eggløsning så sent som CD19, så den kan enda komme!Kan fremdeles komme så hang in there, keep testing!Denne syklusen har gått smått og jeg kjenner veldig på at eggløsningen lar seg drøye så mye som den gjør nå. Forrige syklus hadde jeg eggløsning CD10 og nå er alt av tester supert svakt.
Blir litt engstelig for at det ikke skal komme noe eggløsning i det hele tatt.
Men skjønner det er fotvilende når EL er forsinket, klem til deg 
Skjønner at det engster deg! Kroppen din er kanskje litt i ulage endajeg har tidvis hatt eggløsning så sent som CD19, så den kan enda komme!