IKM uke 11 & 12

Sist jeg tok blodprøve, det var progesteron men tror ikke det har noe å si - da tok jeg prøve på en fredag og fikk svar sent fredag. Jeg sjekket direkte på Fürst sine sider :happy:

Svarene våre blir sendt fra sykehuset til legekontoret, så med mindre legen min jobber i helga så får jeg det ikke før mandag. Men hender han jobber i helga. Svaret om at hcg var gått ned sist kom på en lørdag :facepalm:

Løpet er nok kjørt for meg for denne gang... 11dpo idag, og intet på testen.

IMG_3953.jpeg

Jeg fikk litt forhåpninger når jeg kikket på gårsdagens test:
IMG_3954.jpeg

Det er så irriterende at disse skyggene kan komme når testen tørker!

Ettermiddagens:pompus: ønskesynet mitt kan kanskje skimte en skygge i virkeligheten, men den er ikke rosa enda hvertfall! Mye murrings nederst i magen i dag også, og i korsryggen :angelic::nailbiting: får vente noen timer igjen nå da :hilarious:
IMG_4394.jpeg

11DPO. Første bilde etter 4-5 min. Andre bilde etter 15 min.
Ser dere noe antydning på bilde 1? Eller er det bare syner. Makesure vanlig test.
Var svak svak strek i går. Negativ test idag. Mensen kom i ettermiddag.
Kan det ha vært noe på gang igår og siden syklusen ble 2 dager lengre enn vanligvis? Eller kanskje bare en ugyldig skyggesiden igår. Glad hvis det kanskje hadde begynt å bli noe så vet jeg at det går i riktig retning. Ikke hatt antydning til strek før.

Kan det ha vært noe på gang igår og siden syklusen ble 2 dager lengre enn vanligvis? Eller kanskje bare en ugyldig skyggesiden igår. Glad hvis det kanskje hadde begynt å bli noe så vet jeg at det går i riktig retning. Ikke hatt antydning til strek før.
Det kan ha vært ein streifer :dontknow

Det var leit :sorry: masse lykke til i neste PP :Heartbigred

Det blir vel litt for tidlig å teste igjen om noen timer? kveld? Bør vel vete til i morgen.. :nailbiting: Etter 8 mnd prøving hadde egentlig testetøsa gått litt i dvale, men hun våkna brått i dag :hilarious: Klarer ikke tenke på noe annet akkurat nå. LETT skal jeg ta blodprøve av meg selv i morgen for å måle hcg :hilarious:
Jeg trodde du skrev at du skulle ta i dag, så ventet på å få høre hva det lå på :arghh: Skal du ta ny test I kveld eller vente til i morgen? :nailbiting:

Back
Topp