IKM uke 11 & 12

Åh, hadde skikkelig menssmerter og murringer mandag morgen. Men i dag våknet jeg med skikkelig slimete utflod. Betyr det at smertene i går ikke var eggløsning likevel kanskje? Mener å ha lest at når utfloden ser ut som «eggehvite» så er det gjerne rett FØR eggløsning? :think005
Jeg kan også ha litt slimete utflod etter eggløsning, skifter ikke umiddelbart til annen utflod, det tar noen dager hos meg. Pluss litt «fantomsmerter» i eggstokkene :love2

10DPO og fortsatt negativ….

Vedlegg

• IMG_7612.jpeg
    IMG_7612.jpeg
    1 MB · Visninger: 30
Forventet mensen i dag men ikke kommet. Er på dag 27 i syklus. Syklus har variert litt fra 23-26 dager. Tok en test igår som da var 11DPO men den var negativ. Det var vanlig strimmel fra Metode og ikke tidligstest.

Har ikke orka testa i dag enda ingen symptomer på hverken det ene eller andre.

Bruker dere alle tidligtest?

Hvor mange dager senere vil en vanlig test bli positiv?

Bruker i utgangspunktet ikke tidligtest. MakeSure sin vanligtest ble positiv samtidig med tidligtesten her. Tidligtester har ofte mer skygger er min erfaring. Forrige gang fikk jeg positiv makesure 11DPO, denne gang fikk jeg det 10DPO. ☺️

9dpo og testekjøret er i gang igjen! Jeg syns på en måte der er "noe", men om det er evap-line eller sval svak skygge er jeg ikke sikker på... Mest sannsynlig det første! Jeg har kjøpt nye tester, babyplan denne gangen mot makesure og metode som jeg har brukt tidligere. Metode ga meg så mye skyggestreker! Det murrer, og akkurat som det strekker litt, men jeg holder meg rolig i noen dager til.

Edit: glemte å si at nederste test er redigert versjon av den øverste :)

Vis vedlegget 480341Vis vedlegget 480342
Syns streken var veldig sterk til å være en evap-linje :bag:

Se min g-test, den er hvit som sneen :singing::hilarious:
1000016226.jpg

9 Dpo så håpet er der jo enda, men fra og med i morgen blir jeg nok mer og mer negativ hvis det ikke dukker opp en skygge i det minste..

Grafen er fortsatt fin. Noen som vet om graviditeter hvor temperaturen ikke har økt ytterligere? Kjenner jo jeg blir litt skuffa når temperaturen ikke stiger mer liksom :smiley-ashamed004
1000016229.jpg

11DPO. Første bilde etter 4-5 min. Andre bilde etter 15 min.
Ser dere noe antydning på bilde 1? Eller er det bare syner. Makesure vanlig test.

Vedlegg

• IMG_7361.jpeg
    IMG_7361.jpeg
    1 MB · Visninger: 53
  • IMG_7366.jpeg
    IMG_7366.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 53
11DPO. Første bilde etter 4-5 min. Andre bilde etter 15 min.
Ser dere noe antydning på bilde 1? Eller er det bare syner. Makesure vanlig test.

Ser streken. :) Har aldri fått skygger på MakeSure sine vanlig tester, bare tidligtester. Men virker som det er veldig ulikt. Min første strek så ca sånn ut. ☺️
Ser dog ingenting på bildet to, men den er jo på utgått tid så i utgangspunktet ugyldig?

Hvor vanlig er det å ikke få eggløsning plutselig? Sitter her CD 14 uten en antydning til økte LH tester, lav temp men jeg har eggløsningsslim - det har jeg hatt i to dager.

Det er så frustrerende med all denne ventingen i mellom de forskjellige fasene altså.

Hvordan er det med dere andre som skal ha IKM uke 12?

Også er det veldig fint og spennende å følge med på dere som er i DPO og tester! Krysser fingrene for oss alle.

Hvor vanlig er det å ikke få eggløsning plutselig? Sitter her CD 14 uten en antydning til økte LH tester, lav temp men jeg har eggløsningsslim - det har jeg hatt i to dager.

Det er så frustrerende med all denne ventingen i mellom de forskjellige fasene altså.

Hvordan er det med dere andre som skal ha IKM uke 12?

Også er det veldig fint og spennende å følge med på dere som er i DPO og tester! Krysser fingrene for oss alle.
Jeg har syklus på 31-32 dager, så hos meg blir ikke eggløsningstesten positiv før dag 17 ca. Hadde ikke særlig stigning før dagen før toppen, men fertilitetsmonitoren registrerte stigning i østrogen ca 1 uke før LH-toppen

Ser streken. :) Har aldri fått skygger på MakeSure sine vanlig tester, bare tidligtester. Men virker som det er veldig ulikt. Min første strek så ca sånn ut. ☺️
Ser dog ingenting på bildet to, men den er jo på utgått tid så i utgangspunktet ugyldig?
Takk for at du deler erfaring!
Ja bilde nr 2 er egentlig ugyldig ja siden det var gått 15 minutter.

Jeg har syklus på 31-32 dager, så hos meg blir ikke eggløsningstesten positiv før dag 17 ca. Hadde ikke særlig stigning før dagen før toppen, men fertilitetsmonitoren registrerte stigning i østrogen ca 1 uke før LH-toppen
Takk for svar!

Jeg har hatt regelmessige sykluser på 28-32 dager men jeg hadde en d.fødsel i januar og dette er syklus nummer to etter det. Så det er sikkert bare skurr på linja

Back
Topp