Så bra blødningen har stoppetBlødningen har stoppet.første LH tatt, premom logget den til 0.32.
CD9 forrige syklus logget 0.02, og ikke 0.30 før CD13.
Tar det som ett godt tegn!
lh nivået lover bra for peak om ikke så lenge 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra blødningen har stoppetBlødningen har stoppet.første LH tatt, premom logget den til 0.32.
CD9 forrige syklus logget 0.02, og ikke 0.30 før CD13.
Tar det som ett godt tegn!
lh nivået lover bra for peak om ikke så lenge 

Dpoland her ogHurraaa, endelig i dpo land! Er det for tidlig å teste?
Neida, kjenner meg faktisk roligere og mer avslappet til denne pp enn jeg har gjort tidligere. Det er godt å kjenne på at jeg ikke går rundt og stresser/krisemaksimerer hele tiden![]()
Føles litt rart at det ikke er noe som må testes eller times ja. Når tenker du å begynne å teste?Så fint at du er rolig denne PP!Hurraaa, endelig i dpo land! Er det for tidlig å teste?
Neida, kjenner meg faktisk roligere og mer avslappet til denne pp enn jeg har gjort tidligere. Det er godt å kjenne på at jeg ikke går rundt og stresser/krisemaksimerer hele tiden![]()
Det er utmattende med prøving!Må jo satse på at det er et godt tegn for at kroppen er klar for gullegget som skal feste seg!2dpo og høgsulten hele tiden!! For tidlig med symptomer??![]()
Satser på det, ellers har det bare skjedd urovekkende ting med appetittenMå jo satse på at det er et godt tegn for at kroppen er klar for gullegget som skal feste seg!

Kanskje et tegn på godt progesteron nivå?2dpo og høggsulten hele tiden!! For tidlig med symptomer??![]()
Omelett høres veldig bra ut! Lytte til kroppens ønsker! Bare ta det litt rolig, og se om magen er med på laget?Lurer på om i dag er dagen for å prøve å spise noe annet enn ris og loff. Fikk lyst på omelett, men det er kanskje for hardt for en mage som har vært dårlig?
Krysser fingrene for deg (og alle oss andre) denne runden! Måtte det bli mange babyer fra uke 10!Økt utflod har aldri vært så velkomment. Men forrige syklus økte LH til ca halv, så sank den igjen. Så jeg har ikke verdens største forhåpninger.Misunnelig på alle i DPO land altså, så spennende!
![]()
Takk, lagde bare litt som du saOmelett høres veldig bra ut! Lytte til kroppens ønsker! Bare ta det litt rolig, og se om magen er med på laget?
Smakte så utrolig godtJuhu for økt utflod, kanskje hormonene er mer på plass nåØkt utflod har aldri vært så velkomment. Men forrige syklus økte LH til ca halv, så sank den igjen. Så jeg har ikke verdens største forhåpninger.Misunnelig på alle i DPO land altså, så spennende!
![]()
Du joiner nok snart i dpolandBabymanifistering for oss alleKrysser fingrene for deg (og alle oss andre) denne runden! Måtte det bli mange babyer fra uke 10!

Ryker nok på en 6dpo kjenner jeg meg selv rettDpoland her ogFøles litt rart at det ikke er noe som må testes eller times ja. Når tenker du å begynne å teste?
men har lyst å vente til onsdag helst! Hva med deg?Litt usikker. Lei av skygger på tester og føler egentlig for å vente en stund, men hvis jeg skal begynne på progesteron bør jeg starte tidligRyker nok på en 6dpo kjenner jeg meg selv rettmen har lyst å vente til onsdag helst! Hva med deg?
Ja, det er jeg også lei avLitt usikker. Lei av skygger på tester og føler egentlig for å vente en stund, men hvis jeg skal begynne på progesteron bør jeg starte tidlig

Ja, til og med på vanligtestene til babyplan. Ikke kjøpt inn tester enda, litt rådvill.Ja, det er jeg også lei avføler nesten det er blitt slik på de fleste testene nå som makesure og babyplan.. føler jeg må spare på tisset når jeg har tatt en test, så jeg kan ta en kontrollert hvis jeg ser antydning til noe
Hvorfor bør man starte tidlig hvis man går på progesteron? Har null erfaring med det så ble litt nysgjerrig!