IKM uke 10

Hurraaa, endelig i dpo land! Er det for tidlig å teste? :hilarious:
Neida, kjenner meg faktisk roligere og mer avslappet til denne pp enn jeg har gjort tidligere. Det er godt å kjenne på at jeg ikke går rundt og stresser/krisemaksimerer hele tiden:love017:happy:
Dpoland her og:dance018Føles litt rart at det ikke er noe som må testes eller times ja. Når tenker du å begynne å teste?

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste etter EL denne PPen.. men fikk ordentlige EL smerter litt tidligere enn ventet. Tok en test den kvelden som var nærme positiv. Tatt noen tester etter dette også som er høyere enn de burde vært etter EL, så vi får bare se hva som skjer med denne PP. Kanskje forsinket EL i stedet for supertidlig. Kanskje jeg tester litt etter EL fremover bare for å se.

Lurer på om i dag er dagen for å prøve å spise noe annet enn ris og loff. Fikk lyst på omelett, men det er kanskje for hardt for en mage som har vært dårlig?

Økt utflod har aldri vært så velkomment. Men forrige syklus økte LH til ca halv, så sank den igjen. Så jeg har ikke verdens største forhåpninger. ☺️ Misunnelig på alle i DPO land altså, så spennende! :love7

Økt utflod har aldri vært så velkomment. Men forrige syklus økte LH til ca halv, så sank den igjen. Så jeg har ikke verdens største forhåpninger. ☺️ Misunnelig på alle i DPO land altså, så spennende! :love7
Juhu for økt utflod, kanskje hormonene er mer på plass nå:smiley-angelic001 Du joiner nok snart i dpoland

Litt usikker. Lei av skygger på tester og føler egentlig for å vente en stund, men hvis jeg skal begynne på progesteron bør jeg starte tidlig
Ja, det er jeg også lei av :oops: føler nesten det er blitt slik på de fleste testene nå som makesure og babyplan.. føler jeg må spare på tisset når jeg har tatt en test, så jeg kan ta en kontrollert hvis jeg ser antydning til noe:hilarious:

Hvorfor bør man starte tidlig hvis man går på progesteron? Har null erfaring med det så ble litt nysgjerrig!

Ja, det er jeg også lei av :oops: føler nesten det er blitt slik på de fleste testene nå som makesure og babyplan.. føler jeg må spare på tisset når jeg har tatt en test, så jeg kan ta en kontrollert hvis jeg ser antydning til noe:hilarious:

Hvorfor bør man starte tidlig hvis man går på progesteron? Har null erfaring med det så ble litt nysgjerrig!
Ja, til og med på vanligtestene til babyplan. Ikke kjøpt inn tester enda, litt rådvill.

Er fordi jeg har hatt to SAer hvor utviklingen har sluttet tidlig. Ikke sikkert det hjelper, men vil prøve å optimalisere forholdene. Hadde jeg ikke reagert dårlig på progesteron sist, hadde jeg nok startet på 3dpo

Back
Topp