IKM uke 10

Forstår at det kan være tungt! :HeartredEr det tankene om at det kan skje igjen som er værst? Var du kommet langt da det ble SA? Jeg har bare hatt en del kjemiske og det lengste det kom var kanskje rundt 20-21 DPO og 2-3 på ukeindikaoren før hcg begynte å synke. Det har jo vært kjipt nok det altså, men tankene mine har letna når mensen kom egentlig.

Hvis du ikke får gode svar her så er det jo et underforum for de som har mista, kanskje noen gode råd og erfaringer der:Heartred
Skjønner godt den redselen, man vet altfor godt at ting ikke kan bli tatt for gitt :Heartred Vet ikke helt om mitt svar egentlig hjelper. Jeg mistet i SA i slutten av juni og ble gravid igjen i september. Var litt nervøs i begynnelsen, men følte meg tryggere da testene så fine og vi så hjertet slå på ultralyden. Koste meg faktisk med graviditeten. Nå endte det desverre med konstatering MA 10+2, hjertet stoppet 9+6. Litt usikker på hvordan det blir om jeg blir gravid igjen, men håper jeg klarer å glede meg.
Forståelig at du gruer deg.. :Heartred
Har dessverre ingen erfaringer å dele, men jeg håper det går seg til for deg og at det klaffer!

Jeg var ikke langt, 6 uker tror jeg. Men vi rakk jo å glede oss veldig på dette barnet. Har ikke mistet før, og var ikke forberedt på hvor stor sorg det skulle bli. Har et inderlig håp at jeg klarer å slappe av neste svangerskap, etter et par blodprøver og tidlig ultralyd :confused1

Jeg var ikke langt, 6 uker tror jeg. Men vi rakk jo å glede oss veldig på dette barnet. Har ikke mistet før, og var ikke forberedt på hvor stor sorg det skulle bli. Har et inderlig håp at jeg klarer å slappe av neste svangerskap, etter et par blodprøver og tidlig ultralyd :confused1
Tror nok uroen vil sitte til du passerer en uke eller to etter du mistet sist. For de aller fleste så har de bare vært uheldig med genene slik at kroppen har forkastet noe som ikke ville blitt levedyktig. Håper det bare var et engangstilfelle for deg og at du blir gravid igjen med en gang nå :Heartred

Tror nok uroen vil sitte til du passerer en uke eller to etter du mistet sist. For de aller fleste så har de bare vært uheldig med genene slik at kroppen har forkastet noe som ikke ville blitt levedyktig. Håper det bare var et engangstilfelle for deg og at du blir gravid igjen med en gang nå :Heartred
Ja jeg håper det❤️

jeg blir ikke klok denne syklusen. Syns at EL testen er svakere enn igår, men fortsatt så sterk at det ikke er EL i dag. Jeg følger med fremover. Kanskje det er forsinket

Det kan jo være det roer seg før det for deg da :happy:

Ja det kan hende, men ser ikke ut som denne syklusen er normal heller. Fortsatt ikke sluttet å blø. Har heldigvis ultralyd på mandag så da får jeg se hvordan det ligger ann.. Har ikke så veldig store forhåpninger..

Hei.

Var meldt inn i IKM uke 9, men tilhører dere nå etter forsinket EL.

Skye36 - 36 - PP3 - B3 (B4 med jenta jeg mistet i uke 27 i mai 25) - EL 17/2 - IKM 2/3

Tok en ny nå, enda svakere enn i formiddag :happy: el i dag, endelig i dpo land i morgen:smiley-angelic001
Skal dere gjøre/ta/spise/drikke noe spesielt i dpo land? Tar bare folsyre jeg, og multivitaminer de dagene jeg husker:hilarious: også masse vann og ellers spiser jeg variert som normalt!

Vedlegg

• Screenshot_20260217_174015_Premom.jpg
    Screenshot_20260217_174015_Premom.jpg
    284,2 KB · Visninger: 5
thisisGtrying- 30 - B1 - PP 6 - EL 16/2 - IKM 2/3

Har hatt litt knekken siden kjemisk i desember, men denne syklusen satser jeg på at blir bra. Hadde skikkelige eggløsningssmerter i går kveld, men tempen gikk ikke opp i dag, så det var litt rart. Jeg håper den stiger i morgen.
I dag har jeg hatt sykt mye hikke, som jeg også hadde i desember, så det er jo litt morsomt :hilarious:

thisisGtrying- 30 - B1 - PP 6 - EL 16/2 - IKM 2/3

Har hatt litt knekken siden kjemisk i desember, men denne syklusen satser jeg på at blir bra. Hadde skikkelige eggløsningssmerter i går kveld, men tempen gikk ikke opp i dag, så det var litt rart. Jeg håper den stiger i morgen.
I dag har jeg hatt sykt mye hikke, som jeg også hadde i desember, så det er jo litt morsomt :hilarious:
Velkommen til oss:happy:
Ja den knekken etter tap kan være tøff :Heartred

Lh har droppet til 0.15, tempen har steget, øm i magen og murringer i korsryggen så da er jeg over i dpo land:D
Jeg har hatt lange «samtaler» med ChatGPT de siste syklusene og for første gang i går hørte jeg om kapatisering…. At sædcellene bruker 6-10 timer for å klargjøre seg til å kunne befrukte ett egg. Jeg har hele tiden trodd at så lenge de var på plass i egglederen var de good-to-go og jo nærmere man traff når egget slapp jo bedre.
At cellene kan overleve i opptil 5 døgn visste jeg og at 1-3 er normalen men kapatisering var nytt for meg.

Lh har droppet til 0.15, tempen har steget, øm i magen og murringer i korsryggen så da er jeg over i dpo land:D
Jeg har hatt lange «samtaler» med ChatGPT de siste syklusene og for første gang i går hørte jeg om kapatisering…. At sædcellene bruker 6-10 timer for å klargjøre seg til å kunne befrukte ett egg. Jeg har hele tiden trodd at så lenge de var på plass i egglederen var de good-to-go og jo nærmere man traff når egget slapp jo bedre.
At cellene kan overleve i opptil 5 døgn visste jeg og at 1-3 er normalen men kapatisering var nytt for meg.
Ja, det er det som gjør det mer vrient, ellers hadde man kunnet vente til elsmertene kom og så lagt aksjene da. Ikke for langt unna, men ikke for tett innpå

Blødningen har stoppet. :stop: første LH tatt, premom logget den til 0.32. :pompus: CD9 forrige syklus logget 0.02, og ikke 0.30 før CD13.
Tar det som ett godt tegn!

Back
Topp