IKM uke 10

Ikkesant, litt vanskelig å treffe helt! Merker du noe til når el kommer da, typ smerter?

Vi har ikke lagt så aaalt for mye aksjer vi heller, hadde ikke sex cd 13 og 14, men cd 15 som var i går og skal få lurt han til en runde nå etterpå :hilarious:
Ja, får kanskje sterke smerter når egget slipper. Pleier å kjenne økt press en stund før det. Det presset kom egentlig ikke helt før nå i kveld. Har lagt mer aksjer tidligere pper, men prøver heller å time mer nå. Samboer la seg tidlig, ellers hadde det kanskje blitt i kveld og, for ble litt lysten :playful: Pleier egentlig å miste lysten og ha mer vondt rundt peak/El.

FruO93 - 32 - B3 - PPx - EL 15.02 - IKM 8.03

Kommet ut av tellinga på antall prøveperioder. Startet å prøve på nr 3 i 2023, hadde innsett av embryoer i august 23’. Har prøvd på egenhånd etter det, for vi fikk ikke flere forsøk på Riksen (har to icsi-barn). Var på samtale på privatklinikk og fikk samtidig tilsendt en artikkel om at Porsgrunn har åpnet for hjelp til barn nr. 3, så der er vi nå. Skal ha andre innsettet der til fredag (20.02). Testdag blir satt til 16 dager etter det, så søndag 8.03. Kjenner jeg meg selv rett, tester jeg lenge før det :hilarious:
Velkommen:Heartred

Sender masse babystøv for at innsette klaffer :smiley-angelic001

Dette kan bli en interessant pp, med overtolkning av symptomer, når jeg føler meg gravid og stryker på magen allerede før EL heheh

Ja, får kanskje sterke smerter når egget slipper. Pleier å kjenne økt press en stund før det. Det presset kom egentlig ikke helt før nå i kveld. Har lagt mer aksjer tidligere pper, men prøver heller å time mer nå. Samboer la seg tidlig, ellers hadde det kanskje blitt i kveld og, for ble litt lysten :playful: Pleier egentlig å miste lysten og ha mer vondt rundt peak/El.
Litt samme som her da. I tillegg til murringene i magen har jeg hatt press/murringer ned mot underlivet ikveld, kjennes nesten ut som likt ubehag som dagen før tr kommer!

Åh det er kjedelig når de legger seg først i denne tiden :hilarious:

Dagens tatt på morgenurin! Ikke SÅ mye sterkere enn den i gårkveld på 1t urin. Denne kom på 0,95 og den i går på 0,88!

Skal prøve å få tatt en til i formiddag på jobb og se hvordan den er da :love017

Vedlegg

• Screenshot_20260217_081957_Gallery.jpg
    Screenshot_20260217_081957_Gallery.jpg
    436,1 KB · Visninger: 3
Satser på at egget har sluppet, til tross for en kort topp søndag kveld/natt :nailbiting:

Vi hadde to kjappiser i sofaen både søndag og mandag, så håper vi at det er nok:smiley-angelic006:laughing002

Likevel kan jeg ikke noe for det at jeg gruer meg til en eventuell graviditet etter SA’en.. Noen her inne som har vært borti det samme og vil fortelle litt? Vil tankene letne litt?

Vedlegg

• IMG_7252.png
    IMG_7252.png
    1,1 MB · Visninger: 4
Satser på at egget har sluppet, til tross for en kort topp søndag kveld/natt :nailbiting:

Vi hadde to kjappiser i sofaen både søndag og mandag, så håper vi at det er nok:smiley-angelic006:laughing002

Likevel kan jeg ikke noe for det at jeg gruer meg til en eventuell graviditet etter SA’en.. Noen her inne som har vært borti det samme og vil fortelle litt? Vil tankene letne litt?
Forstår at det kan være tungt! :HeartredEr det tankene om at det kan skje igjen som er værst? Var du kommet langt da det ble SA? Jeg har bare hatt en del kjemiske og det lengste det kom var kanskje rundt 20-21 DPO og 2-3 på ukeindikaoren før hcg begynte å synke. Det har jo vært kjipt nok det altså, men tankene mine har letna når mensen kom egentlig.

Hvis du ikke får gode svar her så er det jo et underforum for de som har mista, kanskje noen gode råd og erfaringer der:Heartred

Skjønner godt den redselen, man vet altfor godt at ting ikke kan bli tatt for gitt :Heartred Vet ikke helt om mitt svar egentlig hjelper. Jeg mistet i SA i slutten av juni og ble gravid igjen i september. Var litt nervøs i begynnelsen, men følte meg tryggere da testene så fine og vi så hjertet slå på ultralyden. Koste meg faktisk med graviditeten. Nå endte det desverre med konstatering MA 10+2, hjertet stoppet 9+6. Litt usikker på hvordan det blir om jeg blir gravid igjen, men håper jeg klarer å glede meg.

Forståelig at du gruer deg.. :Heartred
Har dessverre ingen erfaringer å dele, men jeg håper det går seg til for deg og at det klaffer!

Back
Topp