Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dere som har fått positiv test - gratulerer
Hvilke symptomer har dere?
Jeg tør virkelig ikke teste før testdato! Er så sinnsykt redd for å bli skuffet! Også er jeg innmari redd for kjemisk!

Absolutt ingen testa negativt onsdag (ca 9 dpo), og var da overbevist om at jeg ikke var gravid. Følte ingenting. Tok en ekstra test i går siden jeg skulle på fest (bare for å være helt sikker på at jeg kunne drikke), og da var den brått positiv
gir meg håp at du ikke kjente noen ting! Jeg er 9 dpo og har testdato førstkommende fredag. Har vært gravid en gang før og da kjente jeg så mye! Det var kanskje ikke så tidlig, men fikk positiv 11 dpo den gang. Får trøste meg med at det kanskje er normalt at ikke alle graviditeter er like..Ingen symptomer, annet enn vanlige mensen-symptomer; stikkinger og murringer i magen og tykk utflodDere som har fått positiv test - gratulerer
Jeg tør virkelig ikke teste før testdato! Er så sinnsykt redd for å bli skuffet! Også er jeg innmari redd for kjemisk!
Ingen symptomer, annet enn vanlige mensen-symptomer; stikkinger og murringer i magen og tykk utflod![]()
Vet ikke om du er ute ette svar fra de med positiv test eller spør generelt, så jeg svarer: hatt mange småsymptom hele tiden, som at jeg drikker masse, må oftere på do, uggen, hodepine, trøtt. Men de siste dagene har murring tatt seg veeeeldig opp. I tillegg er jeg veldig støl og har en del smerter når jeg reiser meg fort opp. Er såpass at jeg vurderer bestille legetime og sjekke meg om jeg ikke er gravid. 10dpo i morgen og hååååper så på positiv testDere som har fått positiv test - gratulerer

Takkgrattis!hvilken test er den øverste du bruker?
Ja, kan vel ta sjansen på detfantastiskskal jeg sette deg på gravid?
Blenda både 9 og 10 her.... Men er enda tidlig, så vi får leve i troa på at det dukker opp strek snartBlenda test 9 dpo her![]()

Blenda både 9 og 10 her.... Men er enda tidlig, så vi får leve i troa på at det dukker opp strek snart![]()

Ja, kan vel ta sjansen på det![]()
Blenda både 9 og 10 her.... Men er enda tidlig, så vi får leve i troa på at det dukker opp strek snart![]()

Ja, kjenner jeg er veldig skuffet. Sist fikk jeg svaaaak på 12dpo,så får håpe det denne gangen også. Er bare 66% som får positiv på 10 ikm, så den siste tredjedelen er vel her inneGratulerer!
Blenda her også, 9dpo. Fikk positiv test ved 8dpo sist, og kjenner at håpet forsvinner litt.
Krysser fingrene med dere, og håper at det dukker opp en stek snart![]()
tester dere bare morgen, eller morgen og kveld? Har testet åå kvelden også, men har har noen tester igjen så spørs om jeg må spare