IKM UKE 10

Dagens tester, 11dpo :rolleyes:

667DDC71-C622-4BA2-94E9-156B6458ED3B.jpeg

Tror jeg tør å si at jeg kan settes på gravid :eek::)

Dere som har fått positiv test - gratulerer :D:hello2

Hvilke symptomer har dere?

Jeg tør virkelig ikke teste før testdato! Er så sinnsykt redd for å bli skuffet! Også er jeg innmari redd for kjemisk!

Jeg tør virkelig ikke teste før testdato! Er så sinnsykt redd for å bli skuffet! Også er jeg innmari redd for kjemisk!

Absolutt ingen testa negativt onsdag (ca 9 dpo), og var da overbevist om at jeg ikke var gravid. Følte ingenting. Tok en ekstra test i går siden jeg skulle på fest (bare for å være helt sikker på at jeg kunne drikke), og da var den brått positiv

Når jeg var på do i dag (7tiden) var det litt rosa på papiret, så jeg regnet med at det var mensen som kom. Men det kommer da ikke mer, bare litt slim med brun farge... Hadde positiv el test 18/2 og mensen ble flyttet til 4/3.
Er det mensen eller er det jeg som håper på at jeg er gravid?:banghead:

Absolutt ingen testa negativt onsdag (ca 9 dpo), og var da overbevist om at jeg ikke var gravid. Følte ingenting. Tok en ekstra test i går siden jeg skulle på fest (bare for å være helt sikker på at jeg kunne drikke), og da var den brått positiv

Det må ha vært litt av ett sjokk:hilarious: gir meg håp at du ikke kjente noen ting! Jeg er 9 dpo og har testdato førstkommende fredag. Har vært gravid en gang før og da kjente jeg så mye! Det var kanskje ikke så tidlig, men fikk positiv 11 dpo den gang. Får trøste meg med at det kanskje er normalt at ikke alle graviditeter er like..

Ingen symptomer, annet enn vanlige mensen-symptomer; stikkinger og murringer i magen og tykk utflod :rolleyes:

Ingen symptomer, annet enn vanlige mensen-symptomer; stikkinger og murringer i magen og tykk utflod :rolleyes:

Så bra det er fler som har få symptomer! Nå fikk jeg akutt mensmurringer, og jeg er livredd for at mensen skla komme! Er på dag 24 bare. Håper ikke det er den som kommer!

Vet ikke om du er ute ette svar fra de med positiv test eller spør generelt, så jeg svarer: hatt mange småsymptom hele tiden, som at jeg drikker masse, må oftere på do, uggen, hodepine, trøtt. Men de siste dagene har murring tatt seg veeeeldig opp. I tillegg er jeg veldig støl og har en del smerter når jeg reiser meg fort opp. Er såpass at jeg vurderer bestille legetime og sjekke meg om jeg ikke er gravid. 10dpo i morgen og hååååper så på positiv test:angelic::smiley-angelic001

Kjenner at jeg egentlig har gitt opp. Tror vi bomma på EL, samme hvor hardt jeg håpte at vi rakk det. Om EL kom tidligere enn håpet så er det jo null sjans uansett. Så sinnsykt dritt!! Skulle ønske mannen hadde en «normal» jobb og var hjemme hver dag.

Jeg har fortsatt ingen symptomer. Muligens litt ømme brystvorter men det er jaggu ikke rart i og med at jeg har kjent så innmari mye på de :p det var også litt vondt å ha sex i dag. Litt slik som det er når jeg har sex mens EL-smertene pågår. Kjenner jeg er sykt lite motivert for test i morgen 10 dpo. Burde jo få en strek da om det i det hele tatt er noe.

Er enten 8 eller 9DPO i dag. Ved forrige graviditet fikk jeg en svak positiv kvelden når jeg var 9DPO... i dag morges helt blenda! Hadde egentlig bestemt meg for å vente med å teste til IKM denne gangen, men det klarte ikke testetøsa! Hehe. Første forsøket dette her så forventer jo egentlig ikke positivt test med en gang, men håper veldig!

Blenda 10 dpo her også! Dårlig start på dagen

Gratulerer! :D

Blenda her også, 9dpo. Fikk positiv test ved 8dpo sist, og kjenner at håpet forsvinner litt.
Krysser fingrene med dere, og håper at det dukker opp en stek snart :love7
Ja, kjenner jeg er veldig skuffet. Sist fikk jeg svaaaak på 12dpo,så får håpe det denne gangen også. Er bare 66% som får positiv på 10 ikm, så den siste tredjedelen er vel her inne :joyful: tester dere bare morgen, eller morgen og kveld? Har testet åå kvelden også, men har har noen tester igjen så spørs om jeg må spare:bounce

Back
Topp