Gravigdis
Forelsket i forumet
Dette er ikke en tidlig test, denne er ment til å ta på ikm dagen, om det er noe trøst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er ikke en tidlig test, denne er ment til å ta på ikm dagen, om det er noe trøst
Andre får jo skyggestrek om de er gravide? Vet det er tidlig enda, men hadde et håp om en liten strek.Dette er ikke en tidlig test, denne er ment til å ta på ikm dagen, om det er noe trøst![]()
Ja, jeg vet. Takk for oppmuntringHusk at hcg ikke stiger hver dag, men dobles hver andre-tredje![]()

Dette er vel ikke en tidligtest tror jeg? Så er enda tidlig, sist fikk jeg ikke strek på denne før etter IKM
Med en tidligtest kunne det nok kanskje blitt strek, men så tidlig på en test som ikke er beregnet for bruk før ikm er nok ikke noe å bekymre seg overAndre får jo skyggestrek om de er gravide? Vet det er tidlig enda, men hadde et håp om en liten strek.

Er det babyplan tidlig? Bruker de jeg også. Men trodde det var sånn at de som hadde rosa pinne med hvit skrift var tidlig, og de som har hvit pinne med rosa skrift var tenkt til ikm. Bare så på pinnen du la ut bilde av at den var hvit, og dermed tenkte det var vanlig test, ikke tidlig"Babyplan Tidlig Graviditetstest kan brukes når du ønsker å få vite om du er gravid, men du har vanskelig for å vente med å ta en graviditetstest.
Denne graviditetstesten har en meget høy følsomhet, noe som gjør at du kan få et positivt resultat opp til 5 dager før menstruasjonsdato."
Hvilke tidligtest bruker dere da?
Skjønner deg veldig godt, du har jo prøvd mye lengre enn meg og jeg er utolmodig alt. Jeg også antok det ble like lett med nr 2. Er bare i pp3, men skuffelsen er stor hver mnd. Da det gikk så fint med nr 1.Ja, jeg vet. Takk for oppmuntring
Jeg er bare så lei av å bli skuffet. Med førstemann ble jeg gravid på første forsøk, så det er litt frustrerende at det er så vanskelig å bli gravid denne ganga![]()
Er det babyplan tidlig? Bruker de jeg også. Men trodde det var sånn at de som hadde rosa pinne med hvit skrift var tidlig, og de som har hvit pinne med rosa skrift var tenkt til ikm. Bare så på pinnen du la ut bilde av at den var hvit, og dermed tenkte det var vanlig test, ikke tidlig![]()

Ja de er det. Ikke lett å se forskjell, pakkene er helt like, bare at det står early på den ene. Også er de litt billigere de som ikke er tidlig. Men hell i uhell, da er det ikke rart du ikke har strek enda, sist fikk jeg uuuuuultra svak strek på 12ikm med tidlig, som har over dobbel følsomhet så er håp enda for at spiren er på plassVis vedlegget 319994 Vis vedlegget 319995
Vet du, du har helt rett! Jeg har ikke de tidligtestene, men de var da veldig like!![]()

Uff blir helt svett jeg!Ja de er det. Ikke lett å se forskjell, pakkene er helt like, bare at det står early på den ene. Også er de litt billigere de som ikke er tidlig. Men hell i uhell, da er det ikke rart du ikke har strek enda, sist fikk jeg uuuuuultra svak strek på 12ikm med tidlig, som har over dobbel følsomhet så er håp enda for at spiren er på plass![]()

Det er veldig lavt til å være gravid-temp vil jeg anta?
I dag kjenner jeg at frustrasjonen tok meg litt. Det pleier sjeldent å skje altså
Jeg har følt på både murring og stikk, og tenkt at "kanskje, kanskje denne måneden!". Heiv meg på apoteket i går og kjøpte en tidlig test, som kanskje ikke overraskende var blenda.
I tillegg dro søsteren min frem en slik fantastiske temp måler som du bare holder i pannen for å måle. Vet ikke helt om målingen er til å stole på, men den lyste 36,2Det er veldig lavt til å være gravid-temp vil jeg anta?
Jeg vet det er for tidlig å forkaste denne pp ved 8dpo, men blæ.
Lover å være mer positiv i morgen![]()
Tusen takk for oppmuntringDe temp-målerene som man bruker i panna har jeg ikke noen god erfaring med.. har ikke brukt den på meg selv, men jobber i barnehage og der kan den variere med opptil en grad på samme barn med bare noen minutters mellomrom... og den viser ofte mye lavere temp enn vanlig termometer

Jeg har ingen tidligtester liggende, så nå skal jeg faktisk prøve å vente en uke til med å teste, men det er ikke så enkelt når folk her har begynt å teste![]()

Håper hvertfall tiden kommer til å gå fort den neste ukaSamme her!! Har heller ikke tidligtester, og skal prøve å vente til IKM om en uke. Spørs om jeg klarer å vente..![]()