IKM UKE 10

7 dpo. Sterke murringer under magen i området der, tett på mårningen, småkvalm, til tider smerter/svie i eggstokk/livmor området.. (er ikke alt det omtrent det samme?!,‍♀️). Om jeg ikke er gravid er det Veldig rart at jeg aldri har lagt merke til alt dette før merker også hyppigere vannlating. Har aldri tisset på natta/mårningen, men har gjort det de siste dagene etter mini har fått flaske i 4-5 tiden.. Negativt test, seff... Jeg blir GAL er vi flere?!

Testen jeg tok i dag og kroppen er enige: ikke et symptom å spore, selv om det er tidlig så mista jeg helt troen:shifty:. Lurer på å droppe testing videre, bare vente og se om mensen kommer eller ei. Den eldste og billigste graviditesten av de alle :hilarious: Det sier jeg i dag. Spent på hva jeg mener i morgen:hungry: Koko her også panda2013 :dead:
Tok en test i går og den var negativ, tenkte også at jeg bare dropper å teste og venter på mensen. Samtidig strakk det i livmorområdet da jeg nyste i morges, så da blei jeg usikker på om jeg skulle teste likevel :p

Jeg er så redd for at det ikke har gått..igjen! :arghh:

Hver gang jeg er på toalettet sjekker jeg papiret om det er noe blod der, eller utflod. Ingen av delene :shifty: håper på blod på papiret så jeg kan få en bekreftelse i form av festeblødning.

Jeg føler ting og tang i kroppen min, men er så redd for at jeg bare "finner de opp". Jeg kjenner så godt etter! Jeg analyserer alt!

De tingene jeg foreløpig har merket meg er:
  • Løs mage
  • Trøtt
  • støl ish i magen
  • Litt murringer
  • "Tung" i livmor
  • Tett i nesa
  • Ilinger i begge sider av lysken
Jeg går på crinone (progesteronstøtte), så noen av symptomene kan skyldes bivirkninger av den:arghh: Men samtidig har jeg ikke følt disse tingene forrige gang jeg prøvde crinone. Men det betyr jo ikke at ikke at jeg ikke kan få disse bivirkningene denne gangen..

Jeg er sammen med en jente og vi har prøvd nå siden mars i fjor via en klinikk som heter stork klinikk i Danmark. Vi har prøvd insemineringer, men nå har det blitt så dyrt for oss at vi ikke har råd til å prøve på nytt på en stund, og det knuser hjertet mitt :crybaby2:smiley-angry017 Jeg har så lyst å prøve igjen, men nå har vi brukt 100 tusen på disse forsøkene, og vi har ikke råd til mer nå. Så hvis det ikke sitter nå skal vi heller fokusere på en ferie bare hun og jeg i juli. Så det vil si at hvis det ikke går blir det en pause fra februar til typ august eller september :smiley-angry017 Jeg takler det ikke! Jeg er 33 år, og føler klokka tikker, og det eneste som står i hodet på meg er at skla lykkes med å få barnet vårt! Fertilitersbehandling er utrolig tøft psykisk, vanskelig å sette seg inn i for de som ikke er i denne tornadoen, men det er tøft og vi må også huske på hverandre. Pleie forholdet. Derfor har vi bestemt oss for å ta en ferie. Vi har ikke unnet oss en ordentlig ferie etter vi fikk oss hund i 2015! Vi har kun vært på langhelger. Men nå fortjener vi virkelig en ordentlig sydenferie! Men samtidig så knuser hjertet mitt. Jeg orker ikke tanken på å ikke prøve på 6-7 måneder.. Vi ble enige om det før forrige forsøk (jeg er alltid så sykt positiv før ett forsøk og tenker går det!), men nå angrer jeg på at vi ble enige om det. Jeg VET det er best for forholdet vårt å pleie forholdet, men jeg har bare baby på hjernen.. Nesten så jeg har lyst å drite i hele sydenferien bare for å prøve mer, men vi må pleie forholdet også. Kunne bare ønske vi hadde råd til begge :sad010

Kunne ønske jeg var hetero og ikke trengte fertilitetsbehandling og bare kunne hatt sex i senga hjemme ved hver eggløsning! Da hadde ikke nedturen vært like vond etter ett negativt forsøk heller, for da kunne vi jo bare prøvd igjen etter neste eggløsning, mens vi må spare penger typ 2-3 måneder mellom hver gang :sad010og denne gangen vente helt til august/september :sad015 jeg er egentlig ganske misunnelige på dere som har den muligheten :smiley-ashamed008

Beklager ett skikkelig syteinnlegg. Jeg er bare så nedfor fordi jeg er redd det ikke har gått igjen! Har vært gravid en gang før (mistet i uke 9),og da hadde jeg mange symtomber! Så jeg har lett for å tenke at jeg ikke er gravid når jeg ikke kjenner de samme nå....

Hvis det finnes en Gud, gi meg to streker ved testdag neste fredag :sad015

Jeg er så redd for at det ikke har gått..igjen! :arghh:

Hver gang jeg er på toalettet sjekker jeg papiret om det er noe blod der, eller utflod. Ingen av delene :shifty: håper på blod på papiret så jeg kan få en bekreftelse i form av festeblødning.

Jeg føler ting og tang i kroppen min, men er så redd for at jeg bare "finner de opp". Jeg kjenner så godt etter! Jeg analyserer alt!
De tingene jeg foreløpig har merket meg er:
  • Løs mage
  • Trøtt
  • støl ish i magen
  • Litt murringer
  • "Tung" i livmor
  • Tett i nesa
  • Ilinger i begge sider av lysken
Jeg går på crinone (progesteronstøtte), så noen av symptomene kan skyldes bivirkninger av den:arghh: Men samtidig har jeg ikke følt disse tingene forrige gang jeg prøvde crinone. Men det betyr jo ikke at ikke at jeg ikke kan få disse bivirkningene denne gangen..

Jeg er sammen med en jente og vi har prøvd nå siden mars i fjor via en klinikk som heter stork klinikk i Danmark. Vi har prøvd insemineringer, men nå har det blitt så dyrt for oss at vi ikke har råd til å prøve på nytt på en stund, og det knuser hjertet mitt :crybaby2:smiley-angry017 Jeg har så lyst å prøve igjen, men nå har vi brukt 100 tusen på disse forsøkene, og vi har ikke råd til mer nå. Så hvis det ikke sitter nå skal vi heller fokusere på en ferie bare hun og jeg i juli. Så det vil si at hvis det ikke går blir det en pause fra februar til typ august eller september :smiley-angry017 Jeg takler det ikke! Jeg er 33 år, og føler klokka tikker, og det eneste som står i hodet på meg er at skla lykkes med å få barnet vårt! Fertilitersbehandling er utrolig tøft psykisk, vanskelig å sette seg inn i for de som ikke er i denne tornadoen, men det er tøft og vi må også huske på hverandre. Pleie forholdet. Derfor har vi bestemt oss for å ta en ferie. Vi har ikke unnet oss en ordentlig ferie etter vi fikk oss hund i 2015! Vi har kun vært på langhelger. Men nå fortjener vi virkelig en ordentlig sydenferie! Men samtidig så knuser hjertet mitt. Jeg orker ikke tanken på å ikke prøve på 6-7 måneder.. Vi ble enige om det før forrige forsøk (jeg er alltid så sykt positiv før ett forsøk og tenker går det!), men nå angrer jeg på at vi ble enige om det. Jeg VET det er best for forholdet vårt å pleie forholdet, men jeg har bare baby på hjernen.. Nesten så jeg har lyst å drite i hele sydenferien bare for å prøve mer, men vi må pleie forholdet også. Kunne bare ønske vi hadde råd til begge :sad010

Kunne ønske jeg var hetero og ikke trengte fertilitetsbehandling og bare kunne hatt sex i senga hjemme ved hver eggløsning! Da hadde ikke nedturen vært like vond etter ett negativt forsøk heller, for da kunne vi jo bare prøvd igjen etter neste eggløsning, mens vi må spare penger typ 2-3 måneder mellom hver gang :sad010og denne gangen vente helt til august/september :sad015 jeg er egentlig ganske misunnelige på dere som har den muligheten :smiley-ashamed008

Beklager ett skikkelig syteinnlegg. Jeg er bare så nedfor fordi jeg er redd det ikke har gått igjen! Har vært gravid en gang før (mistet i uke 9),og da hadde jeg mange symtomber! Så jeg har lett for å tenke at jeg ikke er gravid når jeg ikke kjenner de samme nå....

Hvis det finnes en Gud, gi meg to streker ved testdag neste fredag :sad015

Åå, kjære deg! Forstår deg så innmari godt :(
Prosessen er tøff nok i seg selv, og det at man ikke har noe annet valg enn å bruke penger for å prøve må gjøre prosessen enda tøffere.
Du skal vite at jeg håper alt jeg har og kan for dere. Heier på dere!

Greier ikke la være å teste.. typ 11 dpo og så blenda som det går an og kjenner mensen ikke er langt unna
Blir så sjukt demotivert kjenner jeg

Vedlegg

• F1C756E0-6056-4F7D-8E45-0A4C4040E386.jpeg
    F1C756E0-6056-4F7D-8E45-0A4C4040E386.jpeg
    29,6 KB · Visninger: 110
Nå kjenner jeg på hele meg at første test ryker i morgen, 8 dpo :p

9 dpo, skimter en svaaaak strek :eek: Vanskelig å få den med på bilde.. Testet i morges også på morgenurin, da var den blenda. Så mulig det bare er lurestrek :rolleyes:

0353FAFD-C3A2-4FC8-9200-3E3E5ED01ABE.jpeg

9 dpo, skimter en svaaaak strek :eek: Vanskelig å få den med på bilde.. Testet i morges også på morgenurin, da var den blenda. Så mulig det bare er lurestrek :rolleyes:

Vis vedlegget 319976
Jeg ser streken! Så spennende. Den er veldig lik den jeg fikk til morgenen i dag:) Krysser fingrene for sterkere strek i morgen for oss begge:D

Irriterende å kjenne null nada niks symptomer! :sour:

Åå, kjære deg! Forstår deg så innmari godt :(
Prosessen er tøff nok i seg selv, og det at man ikke har noe annet valg enn å bruke penger for å prøve må gjøre prosessen enda tøffere.
Du skal vite at jeg håper alt jeg har og kan for dere. Heier på dere!

Ja prosessen er utrolig tung og vond.. Skikkelig tungt nederlag hver gang vi får negativ.. Hver gang jeg har eggløsning og vi ikke drar tenker jeg «tenk om det hadde klaffet nå»
Tusen takk, setter pris på det :Heartred

Gikk på do nå etter å hatt sex, og var veldig lys rosafarge på papiret. Er på syklusdag 29, og 7 dpo ifølge clue. Så nå er jeg spent da, på om dette kanskje er tr som kommer tidlig(men pleier aldri å være så lyst blod når tr kommer) eller om det kan være en festeblødning:nailbiting:

Jeg var lei av prøvingen denne måneden, og mannen har vært mye borte, så jeg meldte meg ikke inn i noen IKM gruppe..meeen så fikk jeg en svak strek på tidligtest i går. så nå melder jeg meg inn her, så skal jeg fortsette og teste og se hva som skjer. Jeg hadde en MA i uke 11 for ett år siden, og måtte vente med prøvingen i 6måneder pga blæremola. Etter dette har jeg hatt to kjemiske. Jeg er derfor usikker på prøveperiode, men vi begynte å prøve på ett barn til i august 2018.

anettess - 39-B4- El 19/2 - IKM 4/3

Back
Topp