IKM UKE 10

Hvor mange dpo er du? Jeg tok test i går tidlig, negativ, men det var ikke tidlig test. Ikm lørdag /søndag. Var 11/12 dpo i går. Tørr ikke ta i dag. Venter til lørdag, tror jeg. Er skummelt :rolleyes:
Om sykluskalenderen er riktig så 14/15 dpo, men føler ikke at jeg hadde eggløsning denne syklusen så jeg aner ikke :confused::joyful:

Jeg har IKM på lørdag, og venter med å teste til da. Men i dag og de forrige dagene har jeg vært uggen og småkvalm.. nesten så jeg ikke orker middag. Er det andre som har opplevd det før ikm, og vært gravid? Er utrolig spent!! xsmile2

Litt vanskelig å si. Klarer ikke helt å se noe på bildet. Skal du teste igjen i morgen? Håper det kommer strek :)

jeg må jo det da, haha. sendte et bilde til ei venninne og hu sa «eh jo der er det strek». Men jeg er usikker, altså.

Ja, men jeg har aldri fått strek på tidlig testen til Clearblue. Synes de er vanskelig å tolke siden de er blå og bakgrunnen blir sånn blåaktig. Men jeg fikk tidlig positive tester i forrige svangerskap også. Og skyhøye verdier på blodprøver, ble sendt til ultralyd med mistanke om tvillinger, Hehe. Har du tatt flere tester?

Oisann, såpass ja!
Ja, men jeg har aldri fått strek på tidlig testen til Clearblue. Synes de er vanskelig å tolke siden de er blå og bakgrunnen blir sånn blåaktig. Men jeg fikk tidlig positive tester i forrige svangerskap også. Og skyhøye verdier på blodprøver, ble sendt til ultralyd med mistanke om tvillinger, Hehe. Har du tatt flere tester?
Oisann! Da øker din hcg fort! :eek: Jeg våknet i dag og hadde skikkelig mensenfølelse, og har i løpet av dagen begynte å spotte litt brunt. Er 99 % sikker på at det er mensen:smiley-angry017:sad010

Da har jeg fått ordentlig mensen.. Da gikk det ikke denne gangen heller :smiley-angry017 :smiley-angry017da blir det desverre en lang pause på oss en del måneder så vi får får kommet oss økonomisk etter alle forsøkene.. Vi skal komme oss litt bort i en helg i april for å feire 7 års dagen vår. Finne noe å se frem til i stedet for å kun tenke på den lange pausen og at det atter en gang ikke gikk. Lykke til resten av dere! Jeg heier på dere! Og går det ikke nå så heier jeg frem til dere når målstreken ❤️ og kanskje møtes vi igjen i en termin gruppe en gang i fremtiden? :smiley-angelic003❤️

Da kan jeg settes på gravid :)

Vedlegg

• B1B54232-1CF7-4DE0-AD88-40D74321E602.jpeg
    B1B54232-1CF7-4DE0-AD88-40D74321E602.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 131
Testet i dag, på det jeg trodde var IKM. Fikk negative tester (men brukte ikke tidlig test). Det er mulig jeg har IKM om to-tre dager, for den ene eggstokken er litt «treigere» enn den andre. Så jeg lever i håpet! :smiley-angelic001 Har ikke fått tr enda. Blir innkjøp av tidlig tester i dag... ;)

Hei. Har følgt dere bare fra sidelinjen siste tiden.
Har prøvd på barn nr 3 etter en MA juni 2019 i uke 10 (fosteret var 8+5) oppdaget på privat tul.
Tok en test nå med normal sine tester, noen som har erfaringer med dei? Siste mens var 6.feb, så er nok over ikm.

Vedlegg

• 20200307_133554.jpg
    20200307_133554.jpg
    17,1 KB · Visninger: 127
Kan settes på tr. :banghead:

Gratulerer så mye til dere med positiv test:joyful::dummy::dummy1:
Og til dere andre, ses i neste ikm gruppe. :)

Back
Topp