Jeg vet ikke hvordan dette forsøket ender for meg, men tenkte å dele bloggen min hvis dere vil følge reisen vår videre. Grunnen til at jeg startet bloggen var i utgangspunktet for å dele vår historie om MA, for jeg føler det er så tabubelagt. Da vi mistet så følte jeg meg som den eneste i hele verden som hadde mistet.. Det er så få som snakker om det. Bloggen har videre blitt ett fristed for meg der jeg deler mine tanker i denne tøffe prosessen for å få
babylykke. I tillegg er det jo litt prat om donor, pris, inseminering osv hvis noen er nysgjerrig på det
Adressen er: Veientilbabylykke.vilbligravid.no
Del gjerne deres blogg om dere har også!
babylykke. I tillegg er det jo litt prat om donor, pris, inseminering osv hvis noen er nysgjerrig på det
Adressen er: Veientilbabylykke.vilbligravid.no
Del gjerne deres blogg om dere har også!

Jeg har en rar fornemmelse på at jeg kan være gravid, men har ingen spesielle symptomer. Kjenner litt press/ubehag nederst i magen. Men for hver negative test forsvinner håpet mitt mer og mer
I går kveld syntes vi begge at vi så to streker, men er farlig redd for at det kun var en ripe i glasset,for den var borte på ny test i dag tidlig..