IKM UKE 10

Jeg vet ikke hvordan dette forsøket ender for meg, men tenkte å dele bloggen min hvis dere vil følge reisen vår videre. Grunnen til at jeg startet bloggen var i utgangspunktet for å dele vår historie om MA, for jeg føler det er så tabubelagt. Da vi mistet så følte jeg meg som den eneste i hele verden som hadde mistet.. Det er så få som snakker om det. Bloggen har videre blitt ett fristed for meg der jeg deler mine tanker i denne tøffe prosessen for å få
babylykke. I tillegg er det jo litt prat om donor, pris, inseminering osv hvis noen er nysgjerrig på det

Adressen er: Veientilbabylykke.vilbligravid.no

Del gjerne deres blogg om dere har også! ❤️

Da er vi to :sorry:
Hvilke pp går du inn i nå?
Jeg går inn i pp10 nå. Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig lei av å ikke få til å bli gravid nå! Vi har et barn som vi fikk til på første forsøk sist, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig nå:(

Hvilken pp går du inn i nå?

Jeg går inn i pp10 nå. Jeg kjenner jeg begynner å bli veldig lei av å ikke få til å bli gravid nå! Vi har et barn som vi fikk til på første forsøk sist, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig nå:(

Hvilken pp går du inn i nå?
PP 2, prøvde noen mnd i mars-juni i 2019, men tok en pause ta jeg begynte på utdanningen min.

Gravid :D, 10/11 DPO. Håper denne sitter hele veien! Litt sjokkert da første kom på 4.forsøk så forventet jo at det skulle ta litt mer tid!

Smor27 - 31 - PP1 - B2 - EL 23/2 - IKM 8/3

608C4DC7-CAB2-429E-8CA0-F3F488FA7526.jpeg

Har noen av dere opplevd skyggestrek på CB early? (ikke den med pluss tegn, men med to streker).
Er litt usikker på når EL var, og dermed usikker på når IKM er, men tror det er til helgen. Har 28-32 dagers sykluser. Tok digital i går på kveldsurin, den var negativ. Tok CB early på morgenen i dag, og føler det kom opp skyggestrek? Har demontert den.
Øverste bildet er etter 3 minutter, og nederste bilde er når den har tørka. Har dere opplevd det samme uten å være gravid?

Vedlegg

• B664D72E-4D00-4120-882B-F5103D994F29.jpeg
    B664D72E-4D00-4120-882B-F5103D994F29.jpeg
    17 KB · Visninger: 134
Har noen av dere opplevd skyggestrek på CB early? (ikke den med pluss tegn, men med to streker).
Er litt usikker på når EL var, og dermed usikker på når IKM er, men tror det er til helgen. Har 28-32 dagers sykluser. Tok digital i går på kveldsurin, den var negativ. Tok CB early på morgenen i dag, og føler det kom opp skyggestrek? Har demontert den.
Øverste bildet er etter 3 minutter, og nederste bilde er når den har tørka. Har dere opplevd det samme uten å være gravid?
Hver gang jeg har demontert de testene har det kommet to streker. Lurer på om det farger av eller noe.. Har ingen forklaring så du to steker før du demonterte den? I så fall tenker jeg det kan være noe der, men om du så de først da du demonterte den så er jeg usikker❤️

Ja, har dessverre opplevd det med den. Ville tatt en annen test. Den har både vist gravid når jeg ikke var det og ikke gravid når alle andre tester sa jeg var det (og det stemte). Den med kryss er bedre!

Jeg er sikker på at jeg begynner å bli gal.. Jeg tester og tester og tester litt til.. Hadde jo egentlig bestemt oss for å ikke teste før testdato og har dermed ikke kjøpt inn billige tester... Så her går det i clearblue sin tidlige test, og har vel testet 5 ganger på 3 dager.. Har ikke råd til dette i lengden når vi allerede har betalt 14 tusen for dette forsøket :inpain: Jeg har en rar fornemmelse på at jeg kan være gravid, men har ingen spesielle symptomer. Kjenner litt press/ubehag nederst i magen. Men for hver negative test forsvinner håpet mitt mer og mer :dead: I går kveld syntes vi begge at vi så to streker, men er farlig redd for at det kun var en ripe i glasset,for den var borte på ny test i dag tidlig.. :(

Ja, har dessverre opplevd det med den. Ville tatt en annen test. Den har både vist gravid når jeg ikke var det og ikke gravid når alle andre tester sa jeg var det (og det stemte). Den med kryss er bedre!
Den med kryss, er den for å teste før IKM? i så fall hvor mange dager før forventet mens?

Blenda test i dag, 12 dpo. I tillegg til spotting. Antar at tr er på anmarsj :(

Er ikke du kun 10/11 dpo? Da må hcg ha økt mye fra i går når den var negativ på tidlig test og positiv på vanlig test!

Ja, men jeg har aldri fått strek på tidlig testen til Clearblue. Synes de er vanskelig å tolke siden de er blå og bakgrunnen blir sånn blåaktig. Men jeg fikk tidlig positive tester i forrige svangerskap også. Og skyhøye verdier på blodprøver, ble sendt til ultralyd med mistanke om tvillinger, Hehe. Har du tatt flere tester?

Ooookei, folkens. Kan hende jeg har blitt gæren. Vet ikke når el var, trodde jeg skulle hatt mensen igår, eller idag. Hatt bare hvite tester til nå. Tok en tidligtest nå (ikke morgenurin), som jeg syns ser helt blank ut, men når jeg ser testen fra siden syns jeg at jeg ser en rosa flekk der hvor streken «burde» ha vært. Er jeg gal? Synes jo at det er lite sannsynlig på en tidligtest når jeg er så nære mensen.

Den ser jo helt hvit ut. Bortsett fra streksynet mitt, da. Som ser streker overalt...

Vedlegg

• 98F57065-3B51-4A9B-9C3E-009967D35E1E.jpeg
    98F57065-3B51-4A9B-9C3E-009967D35E1E.jpeg
    32,6 KB · Visninger: 143
Back
Topp