IKM UKE 10

Det er ikke meningen å spamme dere med bilder av graviditetstester altså:hilarious: Men jeg tok en ny test nå fordi jeg har så mange liggende, og da klarer jeg ikke å holde meg. Men her følte jeg det kom opp en svaaaak strek. Det blir jo litt dårlig kvalitet på bildene her, men jeg prøver likevel. Noen som ser noe?:rolleyes:
Vis vedlegget 319861
Ser også strek :) shit, nå fikk jeg skikkelig lyst til å teste også! Og jeg som hadde tenkt å vente til lørdag :facepalm:

Måtte ta meg skikkelig sammen for å ikke teste i ettermiddag. Det er jo null poeng i å gjøre det :hilarious: men hadde så innmari lyst. Mååå bare holde meg :sorry:

8 dpo, bleeenda test :rolleyes:

27034CC7-464E-4317-BF82-B406AF3D4E3D.jpeg

Må hive meg på her. 9 dpo i dag og blendahvit test (fra Normal). Har studert testen i alle mulige vinkler og forskjellige bakgrunner- den er negativ! Og jeg konkluderer fort med at "da er løpet kjørt!", meeen fortsetter å teste i dagene som kommer :-) Har forresten typiske murringer som jeg pleier å ha før mens.

Må hive meg på her. 9 dpo i dag og blendahvit test (fra Normal). Har studert testen i alle mulige vinkler og forskjellige bakgrunner- den er negativ! Og jeg konkluderer fort med at "da er løpet kjørt!", meeen fortsetter å teste i dagene som kommer :) Har forresten typiske murringer som jeg pleier å ha før mens.
Løpet er ikke kjørt før mensen ev kommer, og det gjør den jo ikke denne måneden :D :D

Er det noen som har noen tegn på at det er noe på gang da?

Her har jeg mild grad halsbrann og småkvalm hele dagen. Litt løs mage innimellom. Samme symptomer som ved forrige svangerskap. Kan ikke skryte på meg at plagene har vært noe værre enn det i noen av svangerskapene mine, så krysser fingrene for at det blir like enkelt å gå gravid om/når 3mann har tenkt å komme også :)

Og hvilepulsen er unormalt høy. Det har den vært siden dagen før el. Samme har den vært i tidligere svangerskap. Den stiger gradvis :)

Her har jeg mild grad halsbrann og småkvalm hele dagen. Litt løs mage innimellom. Samme symptomer som ved forrige svangerskap. Kan ikke skryte på meg at plagene har vært noe værre enn det i noen av svangerskapene mine, så krysser fingrene for at det blir like enkelt å gå gravid om/når 3mann har tenkt å komme også :)

Og hvilepulsen er unormalt høy. Det har den vært siden dagen før el. Samme har den vært i tidligere svangerskap. Den stiger gradvis :)

Egentlig veldig lite tegn her. Tempen holder seg veldig høy. Puppene var vonde i går, men ikke kjent særlig mer til det i dag...
I går kveld hadde jeg veldig mørke brystvorter. Pleier ikke ha det. Det er jo kaaanskje et tegn!
Jeg er skikkelig utålmodig nå kjenner jeg! :yuck::yuck:

Må hive meg på her. 9 dpo i dag og blendahvit test (fra Normal). Har studert testen i alle mulige vinkler og forskjellige bakgrunner- den er negativ! Og jeg konkluderer fort med at "da er løpet kjørt!", meeen fortsetter å teste i dagene som kommer :) Har forresten typiske murringer som jeg pleier å ha før mens.
Samme her, stikkinger nedi der, akkurat som det pleier før mens, men kan jo også være et symptom på graviditet :p

Egentlig veldig lite tegn her. Tempen holder seg veldig høy. Puppene var vonde i går, men ikke kjent særlig mer til det i dag...
I går kveld hadde jeg veldig mørke brystvorter. Pleier ikke ha det. Det er jo kaaanskje et tegn!
Jeg er skikkelig utålmodig nå kjenner jeg! :yuck::yuck:
Blir spennende å se om det er tegn eller innbilning da! Når tenker du å teste? Jeg syns det er lenge å vente helt til mandaaaaaag. Det er MYE tid å tenke og fundere på i helgen foråsiresånn:P

Blir spennende å se om det er tegn eller innbilning da! Når tenker du å teste? Jeg syns det er lenge å vente helt til mandaaaaaag. Det er MYE tid å tenke og fundere på i helgen foråsiresånn:p

Har tenkt akkurat det samme! Skulle egentlig vente til mandag jeg også. Men skjønner jo med denne testetrangen her at det aldri i havet kommer til å holde :sorry: fyrer sikkert av en på lørdags morgen, kanskje... da har jeg god tid til å studere! Haha! Pluss at det også er såpass tidlig at det KAN hende den blir positiv noen dager senere til tross for negativ lørdag :nailbiting:
Du ser jo omtrent... jeg har blitt fullstendig koko!

Mannen har forresten også reist bort på skitur og blir borte hele helgen, så da kan jeg jo bedrive denne galskapen min i fred også :D

5-åringen forstår ikke noe av det her. Forrige runde testa jeg masse, og la jo fra meg disse strimlene overalt på badet. Fikk et undrende spørsmål om hva disse greiene var for noe. Jeg svarte bare at jeg skulle sjekke noe. Nå har termometeret blitt oppdaget, og deeet kjenner jo en 5-åring igjen. «Er du redd for at du er syk, mamma?». Jeg har fostret en relativt frittalende unge, som da går rett i barnehagen og forteller at mamma sikkert er syk for hun måler feber hver morgen OG tisser i glass for å sjekke noe. Herrefred, jeg dør :facepalm: mannen bare ler og synes dette er kjempemorsomt! Han hadde selvsagt kommet med en teit kommentar til barnehagelærere. Jeg kjenner jeg er glad han er hjemme og kan hente/levere i barnehagen de fleste dager. Gruer meg til å måtte gjøre det i morgen!!

Testen jeg tok i dag og kroppen er enige: ikke et symptom å spore, selv om det er tidlig så mista jeg helt troen:shifty:. Lurer på å droppe testing videre, bare vente og se om mensen kommer eller ei. Den eldste og billigste graviditesten av de alle :hilarious: Det sier jeg i dag. Spent på hva jeg mener i morgen:hungry: Koko her også panda2013 :dead:

63D32A7D-93D2-4839-855D-7F8FD547A893.jpeg
05A8EF7A-6107-4E15-A3E0-C9CCE8FA0D40.jpeg
Ser fortsatt noe veeeeldig svakt på dagens test. Tror kanskje den også er litt sterkere enn i går:wideyed:

Det er ikke meningen å spamme dere med bilder av graviditetstester altså:hilarious: Men jeg tok en ny test nå fordi jeg har så mange liggende, og da klarer jeg ikke å holde meg. Men her følte jeg det kom opp en svaaaak strek. Det blir jo litt dårlig kvalitet på bildene her, men jeg prøver likevel. Noen som ser noe?:rolleyes:
Vis vedlegget 319861

Jeg ser en strek jeg også! Så spennende :D

I går kjente jeg noe i lysken på begge sider. Ikke stikkinger, men det føltes som ilinger på en måte? Kan ikke ha vært ligamentsmerter tror jeg, for det var ikke vondt i den forstand. Noen som kjenner seg igjen? Aner ikke om jeg skal se på det som positivt eller ei. Kom mest mens jeg var aktiv :wideyed:

10 dpo i dag og tok en test på morgenen, som fryktet var den negativ! Temperaturen har over de to siste dagene steget fra 36.4 til 36.8 (før EL lå den konsekvent på 36.0), men det er vel vanlig i hver syklus. Tempen faller vel brått like før mensen kommer. Har en tung/pressfølelse i magen (typisk før mensen)... Boring!

Back
Topp