IKM, test og resultater..?

Venter på <3 : har hørt at de digitale testene ikke reagerer før du har mye hcg i urinen! Det vil si 13 eller 14 dpo! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

uff..er litt dårlig på disse forkotelsene.. hva er dpo? :) og hvilke tester bør jeg kjøpe?
 
ååååååååååååååååååå nå fant jeg det ut :) Da er jeg bare 8 dpo da :)
 
Dpo= dager etter eggløsning;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei
Ikm er litt usikkert, men fikk positiv el-test i dag. Jippi ;)
Sist var syklus på 36 dager, vært i kluss etter sa. så da håper jeg det begynner å stabilisere seg snart.
Aller helst uteblir ;)
 
Wææ..faktisk litt "redd" for å skrive her! *hysjhysj* :eek: hihi.
Men trooor kanskje det er en ørliten sjans for at jeg kan havne her..? :rolleyes:
Har ikm 7/6 og har muligens eggløsning idag...kjenner det godt på kroppen hver gang ihvertfall :p Hadde sex 15 og 16.mai så det er ikke helt ideelt med timingen (litt for tidlig mtp eggløsning), men håper litt da! Tør ikke glede meg for mye enda! :oops::)

Krysser fingrene for alle her inne! :D:D
 
ikm 4 juni, aksjer 1-3 dager før el,så har et lite håp at det holdt.. om det ikke går denne mnd.så blir det neste mnd,da er vi iallefall sammen på el og før:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ikm 30. mai, og er i ingenmannsland når det gjelder testing, bare 5 dpo.. Sååå utålmodig! Har endel murringer, men mulig jeg bruker å ha det på denne tia uten at jeg tenker så hardt på det. Og så hadde jeg en liten blødning i går 4 dpo. Krysser fingrene for oss alle sammen! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Herlig, gratulerer så mye med positiv test! :)
 
Back
Topp