IKM, test og resultater..?

gogutten

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg tenkte kanskje d kunne være gøy å følge med alle sammen?
Jeg håper og håper, i mellomtiden er d hyggelig å høre om de som lykkes, og dele erfaringer med alle.

Jeg har IKM 7/3, lang syklus på 35-ish - så prøver spent;)

Lykke til alle sammen!
 
Hei!

Jeg tenkte kanskje d kunne være gøy å følge med alle sammen?
Jeg håper og håper, i mellomtiden er d hyggelig å høre om de som lykkes, og dele erfaringer med alle.

Jeg har IKM 7/3, lang syklus på 35-ish - så prøver spent;)

Lykke til alle sammen!
Hehe IKM 7/6 selvfølgelig...
 
Denne tråden liker jeg :)
Har ikm 30/5, men el var tidligere denne måneden enn forventet, så håper jeg kan teste tidligere :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
IKM 27. mai. Veldig spent! ☺️ Skal teste på fredag. Litt tidlig, men det gjorde jeg sist gang jeg var gravid.
 
D var h
Denne tråden liker jeg :)
Har ikm 30/5, men el var tidligere denne måneden enn forventet, så håper jeg kan teste tidligere :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
D var hyggelig å høre du likte den:)
J savnet en slik tråd siden d er så lenge til j kan teste (må jo kose oss litt først;). Da er d fint å ha noen å vente med, du kan jo teste en hel uke før meg.
Lykke til!
 
Lykke til alle sammen, håper alle får positive tester :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikm 21/5. Det er bare tre dager til. Har ingen symptomer på at jeg er gravid, men har heller ingen følelse av at mensen skal komme. Håper mensen holder seg unna og at jeg får positiv test om noen dager :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har IKM 22.5. God følelse men blendahvite hvite tester ..
 
Om jeg kommer inn her blir det heeelt i slutten av februar. Har mensen nå og skal være all over samboeren når han kommer hjem fra jobb siste uka i mai. Jeg tør ikke satse på at jeg er fruktbar den og den dagen, så vil prøve å ha sex nesten hver dag :p det gikk sist, men endte i spontanabort. Jeg er helt manisk denne gangen! Jeg MÅ bli gravid. NÅ :p IKM blir da ca 16 juni.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal teste meg 2. Juni :O ikke fått mens etter fødsel så :p
 
IKM 21 mai her, så ikke mange dagene igjen.

Ingen tegn til tanta enda, heldigvis! Og har hatt et par tester med skyggestreker... først i dag jeg tør å kikke på dette terminforumet! Magefølelsen sier det ikke er noe, men jeg klarer likavel ikke la være å håpe!
 
Ikm 7/6. Så lenge igjen her.
Morsom tråd du har startet ☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei!

IKM 26.5, venter spent! Synes humøret er værst egentlig, trøtt og sliten. Kvalm og vondt i hodet! kaaaaanskje kaaanskje? :)
 
Jeg tok en test i dag, klarte ikke å holde meg! Haha. Negativ i mine øyne, om jeg tok på meg lesebrillene kunne jeg skimte en svaksvak strek, den der berømte skyggestreken tror jeg det var :)
IKM er ikke før fredag, så det er fortsatt håp. Puppene har blitt ømmere, noe som er bra, ettersom jeg sjeldent har ømme pupper før mensen :)
 
Jeg tok en test i dag, klarte ikke å holde meg! Haha. Negativ i mine øyne, om jeg tok på meg lesebrillene kunne jeg skimte en svaksvak strek, den der berømte skyggestreken tror jeg det var :)
IKM er ikke før fredag, så det er fortsatt håp. Puppene har blitt ømmere, noe som er bra, ettersom jeg sjeldent har ømme pupper før mensen :)
Lykke til, krysser fingrene for positivtest de nærmeste dagene :)
 
Back
Topp