IKM, test og resultater..?

Ikm søndag 25 :) skal teste til onsdag:D om jeg er gravid nå blir termin 4 februar :D så da er jeg 3 uker og 1 dag gravid idag :P Hoho klarer ikke la være å sjekket terminkalk:p

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Ikm søndag 25 :) skal teste til onsdag:D om jeg er gravid nå blir termin 4 februar :D så da er jeg 3 uker og 1 dag gravid idag :P Hoho klarer ikke la være å sjekket terminkalk:p

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg skal også teste i helgen og får da evt. termin 4 her også!!! Juhuuuuuuuuuuuuu:) er så fryktelig trøtt!!! Håper vi får positiv test begge to:):)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Hei. Jeg har IKM 23/5-ish. Er super spent og veldig klar for nr 2.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal også teste i helgen og får da evt. termin 4 her også!!! Juhuuuuuuuuuuuuu:) er så fryktelig trøtt!!! Håper vi får positiv test begge to:):)

Jaa det håper jeg virkelig :D er kjempe klar til å ta med meg en super gjeng over i februar forumet :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Jeg får også termin 4.2 om dette klaffer. Ingen tr enda, ei heller andre symptomer. Testet hvitt i dag. Prøver igjen i morgen :)

Hvis det klaffer her, vil termin bli 1 februar.
Lastet opp dette bildet på et annet forum, men legger det til her også... jeg får hååååp

11dpo! Ikm på onsdag

Denne lille tiny streken kom opp innen 3-4 minutter i dag, men ble ikke sterkere på noe tidspunkt

Vedlegg

• IMG_20140519_055809.jpg
    IMG_20140519_055809.jpg
    487 KB · Visninger: 39
Ser jo den da!!! Weeeee :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ååå vi har akkurat likt :) det er ikke tilig med onsdag? (Hadde tenkt fredag) men da kan man teste onsdaag! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei! Jeg har ikm 26 mai Vi har pratet en del om nr 2, men ikke prøvd bevist enda, da det har vært litt styr med biopsiprøver av livmorhalsen. Vi har istedenfor bare hoppet av i svingen siden des 13. Såg på appen min at vi hoppet av på hele uka da jeg har eggløsning, både før under og etter den.

Tenkte altså ikke over det før jeg fikk vondt i korsryggen, ligamentsmerter som var så kraftige at jeg har problemer med å reise meg, menssmerter, vonde bryster og fryktelig mye sure oppstøt.. og fryktelig trøtt, sovner hvor som helst. Pluss en hel del utflod (sorry detaljer) døgne rundt. Slik var det med nr 1 også!

Vi hadde egentlig ikke tenkt og prøve før juli, men det vil tiden vise Har tatt en test og den viste en "påbegynnende " strek nr 2, men tørs ikke håpe, tar det heller som en gledelig overraskelse Det hadde jo vært gøy!

Hehe, dette ble langt..

Ååå vi har akkurat likt :) det er ikke tilig med onsdag? (Hadde tenkt fredag) men da kan man teste onsdaag! :)

Jeg har erfart at jeg tester veldig tidlig også tror jeg ikke jeg klarer å vente lenger Hoho :P jeg burde vel sikkert vente til fredag, men det klarer jeg rett å slett ikke :P så derfor har jeg kjøpt doc da de er mer sensitive og om jeg får utslag på de skal jeg alltids klare å vente med å teste igjen til søndag ^^,

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Lykke til videre:)

Jeg har erfart at jeg tester veldig tidlig også tror jeg ikke jeg klarer å vente lenger Hoho :P jeg burde vel sikkert vente til fredag, men det klarer jeg rett å slett ikke :P så derfor har jeg kjøpt doc da de er mer sensitive og om jeg får utslag på de skal jeg alltids klare å vente med å teste igjen til søndag ^^,

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Hehe jeg skjønner den :) doc, er det de grønne? :) håper vi begge får full klaff! :)

Jeg får også termin 4.2 om dette klaffer. Ingen tr enda, ei heller andre symptomer. Testet hvitt i dag. Prøver igjen i morgen :)

Klarte ikke la være, så testet i dag, men der stod det IKKE GRAVID! Må innrømme at jeg ble litt skuffet, litt mer enn skuffet egentlig. Men skal jo ikke teste før på mandag da strengt tatt, så jeg behøver ikke ta sorgene helt på forskudd :)

Venter på <3 : har hørt at de digitale testene ikke reagerer før du har mye hcg i urinen! Det vil si 13 eller 14 dpo! :)

Back
Topp