IKM-gruppe for oss med lange og ustabile sykluser

Den hørtes magisk ut den! Men tviler på at den fungerer skikkelig på oss med pcos.. kroppen prøver jo på el mange ganger i løpet av en syklus :dead: Håper den hjelper deg på veien til å finne el og bli gravid selvfølgelig:Heartpink
Ja, det er nok sant! Føler det meste som gjelder fertilitet lover gull og grønne skoger!
Jeg har hørt på Fertilitetsrådet på podcast! Tv2 play har en fin serie som heter «you, me & fertility». Den setter ting veldig i perspektiv for meg som er så heldig som allerede har fått et barn. Finnes mange YouTube blogger også :) veldig lite på norsk der da, det savner jeg litt!
Takk for tips, det skal jeg sjekke ut!
Og ja, jeg føler også vi er veldig heldige som allerede har to stk før det ble kluss, føler ønsket om tredjemann er et «luksusønske» til sammenligning :)
 
Altså, skal disse også ha skyggestreker nå?! Tok en hcg-test ikveld ettersom jeg syns flere av el-testene har hatt sterk strek i flere dager nå. Tempen tok et dupp også. Jeg føler kanskje at kroppen prøver på el nå. Måtte utelukke graviditet tenkte jeg da.. hjelper ikke med sånne skygger da:dead:
Vis vedlegget 413387
Ser streken! Har du tatt ny idag? Krysser fingrene! :Heartred
 
Jeg vet ikke hva jeg skal tro! (Du ser på tempen når mannen dro på jobb, da ble all uro på natt på meg :hilarious: Og jeg har målt temp fra kl 04 - 07).. så de siste dagene er justert tidspunkt til kl 05.30, er da jeg har flest måletidspunkt i perioden før..
Når vi prøvde på andremann fikk jeg veldig tydelig skille, mens jeg så langt bare har hatt grafer som slanger seg rett over skillelinja.. Hvis jeg faktisk har hatt el OG kommet meg til 5 dpo er det litt magisk!! De siste syklusene har TR kommet 3 dpo, kun syklusen med Ovitrelle har jeg kommet meg til 7 dpo (mistenker at blødningene ikke kom før pga hcg i kroppen..)
Hva trur dere? (Føler morgendagens temp bestemmer det hele..)
IMG_2905.jpeg
 
Altså, skal disse også ha skyggestreker nå?! Tok en hcg-test ikveld ettersom jeg syns flere av el-testene har hatt sterk strek i flere dager nå. Tempen tok et dupp også. Jeg føler kanskje at kroppen prøver på el nå. Måtte utelukke graviditet tenkte jeg da.. hjelper ikke med sånne skygger da:dead:
Vis vedlegget 413387
Jeg ser strek! Tatt ny? Spennende da!
 
Jeg vet ikke hva jeg skal tro! (Du ser på tempen når mannen dro på jobb, da ble all uro på natt på meg :hilarious: Og jeg har målt temp fra kl 04 - 07).. så de siste dagene er justert tidspunkt til kl 05.30, er da jeg har flest måletidspunkt i perioden før..
Når vi prøvde på andremann fikk jeg veldig tydelig skille, mens jeg så langt bare har hatt grafer som slanger seg rett over skillelinja.. Hvis jeg faktisk har hatt el OG kommet meg til 5 dpo er det litt magisk!! De siste syklusene har TR kommet 3 dpo, kun syklusen med Ovitrelle har jeg kommet meg til 7 dpo (mistenker at blødningene ikke kom før pga hcg i kroppen..)
Hva trur dere? (Føler morgendagens temp bestemmer det hele..)
Vis vedlegget 413400
Jeg er ikke så veldig god på temping, men så spennende! Håper du er 5 dpo og får en god lutealfase denne gang :love7
 
Jeg er ikke så veldig god på temping, men så spennende! Håper du er 5 dpo og får en god lutealfase denne gang :love7
Krysser fingrene for det!! :Heartred

Jeg våknet kl å 01.00 i natt av TR :dance018:dance011:gen014:welcome
Hurra!! Vi må være eneste ikm-gruppe som også kan juble for TR :hilarious: Men når man runder CD40 og oppover da vil man bare ha TR og få starte på ny..!
Blir spennende å se med diverse tilskudd denne syklusen!! :joyful:
 
Krysser fingrene for det!! :Heartred


Hurra!! Vi må være eneste ikm-gruppe som også kan juble for TR :hilarious: Men når man runder CD40 og oppover da vil man bare ha TR og få starte på ny..!
Blir spennende å se med diverse tilskudd denne syklusen!! :joyful:
Haha jaa :laughing021 sant som du sier, etter cd 40 er man drittlei og vil bare starte på ny! Jeg er kjempegira og så lykkelig i dag, føler meg mange kg lettere :hilarious: og SÅ spent på denne syklusen! :dance011
 
Siden el kom tidlig (CD15) etter MAen så håpet jeg at denne syklusen kunne være lik, men begynner å miste håpet og bli pessimistisk kjenner jeg med dag etter dag med disse svake prøvene... :sorry:
Screenshot_20230829-111559.png
PXL_20230829_044535204.jpg
 
Så bra, takk for du deler! Nå fikk jeg litt håp igjen ❤️ :)
Jeg har tatt alle kapslene samtidig ifbm. frokost☺️
Og gjerne del podcast tips etc! Synes faktisk det hjelper å høre på podcaster om tema, da føles det ut som om jeg «gjør noe» - og er uansett mer produktivt enn å spinne rundt i egne tanker!
Jeg har hørt litt på As a woman med Natalie Crawford, og så har jeg hørt litt på tilfeldige episoder her og der, men ikke funnet noen andre jeg har hørt flere episoder av! :)
Jeg startet å høre på The PCOS girls podcast her om dagen. Syns den var veldig bra!
 
Krysser fingrene for det!! :Heartred


Hurra!! Vi må være eneste ikm-gruppe som også kan juble for TR :hilarious: Men når man runder CD40 og oppover da vil man bare ha TR og få starte på ny..!
Blir spennende å se med diverse tilskudd denne syklusen!! :joyful:
Second that :hilarious: !!
 
Jeg tar 2 morgen, 2 kveld til mat. I tillegg til metformin ;) føler det gir bedre effekt enn bare metformin alene
Jeg har tatt alle kapslene samtidig ifbm. frokost☺️

Jeg startet å høre på The PCOS girls podcast her om dagen. Syns den var veldig bra!
Takk, jeg kommer til å gjøre lignende jeg også tror jeg :)
 
Tar du de hele syklusen? Har også fått disse i posten nå + maca.
Jepp hele syklusen, frem til positiv test, siden de ikke er på resept så tør jeg ikke ta de hvis det er baby inni der, i tilfelle produsenten har puttet noe i de som ikke er det de sier det er lissom :p maca har jeg ikke prøvd enda men nysgjerrig på det og!
 
Back
Topp