Der er jeg nå. Daglige skuffelser over fraværende el.. Virker fertilitetsmonitoren på oss med pcos også altså? Tempen min ser ut som en ekg så det er heller ikke så motiverende..Ja, seriøst, ventetiden mellom 1-12 dpo er ingenting sammenlignet med å vente på el i ukesvis! Siden mannen har dratt på jobb har jeg gått over til å teste med fertilitetsmonitor hver tredje dag, litt deilig å slippe den daglige skuffelsen med negative el-tester! Tar tempen hver morning da, så den kan jo skuffe meg litt hvis jeg klarer å innbille meg at det er håp! Hvordan gjør du det mens du venter på el?
Og helt ærlig, jeg tenker altfor mye på eggløsning, bruker altfor mye tid på å studere hormongrafer/tempegraf, Google forskjellige ting osv Så om noen har noen gode tips så er jeg all in
Men jeg synes det er utrolig godt at vi er blitt en liten gjeng her, for da føler jeg meg litt mindre alene, og det gjør godt!
For å få tida til å gå ser jeg på infertilitetsdokumentarer, ser på YouTube og hører på podcaster om tema. Det syns jeg er motiverende, spesielt ettersom jeg allerede har fått det lille kjærlighetsbarnet mitt som ble til helt naturlig
Enig med deg i at denne tråden er helt super og var veldig nødvendig for oss
Last edited: