IKM August og Septmber 2020 *Vi som har prøvd lenge

MiniMe80 det var du som testa positivt noen dager over ikm eller? Prøver å trøste meg med at det enda er tidlig :( er jo faktisk bare kanskje 10 dpo. kan jo hende eg er så lite som 9 også.
 
MiniMe80 det var du som testa positivt noen dager over ikm eller? Prøver å trøste meg med at det enda er tidlig :( er jo faktisk bare kanskje 10 dpo. kan jo hende eg er så lite som 9 også.
Tror det var meg :) testa svakt positivt 2 dager etter IKM med min datter i 2013 :)
 
Tror det var meg :) testa svakt positivt 2 dager etter IKM med min datter i 2013 :)

ja stemmer nok , vanskelig å hugse kem som skriver ka alltid :rolleyes: men eg trøster meg med det foreløpig! Trudde virkelig at dette var mnd så HÅPER inderlig at hcg nivået mitt øker saaaaaaakte.
 
ja stemmer nok , vanskelig å hugse kem som skriver ka alltid :rolleyes: men eg trøster meg med det foreløpig! Trudde virkelig at dette var mnd så HÅPER inderlig at hcg nivået mitt øker saaaaaaakte.
Det er en god mulighet for det :) Håper også du tester positivt innen noen dager nå:) jeg har forresten fått sterkere tester om kvelden enn morgen også :)
 
MiniMe80 det var du som testa positivt noen dager over ikm eller? Prøver å trøste meg med at det enda er tidlig :( er jo faktisk bare kanskje 10 dpo. kan jo hende eg er så lite som 9 også.
Ikke meg nei :) 9/10 dpo er fortsatt tidlig. Jeg har testet positiv fra 10-12/13 dpo.
Håper på positiv test på deg snart :Heartred
 
Her var EL litt senere enn antatt, men så første tegn til TR i dag, så kan til og med se ut som hun kommer før tiden:banghead: nå blir det henvisning til IVF for vår del.

vurderer også å prøve IUI privat mens vi venter på å komme til i det offentlige. Noen her som har erfaringer med dette?
 
Tøff IVF-runde! Og er ikke gravid. Men vi har heldigvis fått fire blastocyster på frys:Heartred
 
Tøff IVF-runde! Og er ikke gravid. Men vi har heldigvis fått fire blastocyster på frys:Heartred
Så bra dere fikk blasto på frys da!! Når blir det innsett neste gang eller tar dere en liten pause først?
 
Så bra dere fikk blasto på frys da!! Når blir det innsett neste gang eller tar dere en liten pause først?

Ja, utrolig takknemlige for det:Heartred Litt usikker, men mener det skal være to blødninger før man kan få komme til. Kroppen er ekstremt sliten, og ting bør få normalisere seg, så det er sikkert like greit med litt venting..
 
Ja, utrolig takknemlige for det:Heartred Litt usikker, men mener det skal være to blødninger før man kan få komme til. Kroppen er ekstremt sliten, og ting bør få normalisere seg, så det er sikkert like greit med litt venting..
Sikkert greit for kroppen å komme seg litt etter alt og bli klar for mottak av en spire senere :Heartred
 
Da ser det ut til at TR er på vei så da blir det å gå inn i ny pp. Håper spiren snart sitter :Heartred
 
6dpo:nailbiting:
 

Vedlegg

  • 0AEBBA3E-0EBB-41CA-B474-04CC652C680E.jpeg
    0AEBBA3E-0EBB-41CA-B474-04CC652C680E.jpeg
    39,6 KB · Visninger: 49
  • 5A52E93F-6188-4C4C-A713-CE1C0D64C709.jpeg
    5A52E93F-6188-4C4C-A713-CE1C0D64C709.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 51
Back
Topp