IKM August og Septmber 2020 *Vi som har prøvd lenge

11dpo
 

Vedlegg

  • 919589CD-6314-4587-BBB7-3691DB7F1CF9.jpeg
    919589CD-6314-4587-BBB7-3691DB7F1CF9.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 56
  • 18FEBE0A-B0BA-43EB-8427-ABC91F62D6AC.jpeg
    18FEBE0A-B0BA-43EB-8427-ABC91F62D6AC.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 56
Det ble ikke noe mer? :/
Har glemt å oppdatere her, er usikker på hva som skjer egentlig.. skal prøve å lage en oversikt :p
-lørdag fikk jeg en svak strek på testen, ca 12 dpo tror jeg at jeg var
-søndag var testen så og si negativ igjen, 13 dpo
-mandag kom ikke mens som ventet, og den pleier ikke å være forsinket hos meg men hadde ingen strimmeltester igjen
-tirsdag tok jeg en digital av ren nysgjerrighet. Ventet at den skulle være negativ men den viste «gravid 1-2»! 15 dpo
-onsdag begynte jeg å blø, og regnet ikke med at det gikk. Mest bare friskt blod, synes ikke det var noe «mens-snerk» med :facepalm: 16 dpo
-torsdag fikk jeg nye strimler i posten, og testet på kvelden for å bare se at det ikke er hcg i kroppen, men der var det en tydelig strek? Blør enda, men mindre 17 dpo
-fredag tok jeg ny strimmel, synes den er sterkere enn torsdagens. Blør litt enda. 18 dpo
-idag ny test, legger ved testene fra torsdag (øverst), fredag og idag 19 dpo
Så er usikker på hva som skjer, men Skal ta blodprøver mandag og onsdag som kommer. Synes testene er svake, og er redd for exu
 

Vedlegg

  • 96526804-7113-4233-8EA4-1F5D94ACCAC7.jpeg
    96526804-7113-4233-8EA4-1F5D94ACCAC7.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 62
Har glemt å oppdatere her, er usikker på hva som skjer egentlig.. skal prøve å lage en oversikt :p
-lørdag fikk jeg en svak strek på testen, ca 12 dpo tror jeg at jeg var
-søndag var testen så og si negativ igjen, 13 dpo
-mandag kom ikke mens som ventet, og den pleier ikke å være forsinket hos meg men hadde ingen strimmeltester igjen
-tirsdag tok jeg en digital av ren nysgjerrighet. Ventet at den skulle være negativ men den viste «gravid 1-2»! 15 dpo
-onsdag begynte jeg å blø, og regnet ikke med at det gikk. Mest bare friskt blod, synes ikke det var noe «mens-snerk» med :facepalm: 16 dpo
-torsdag fikk jeg nye strimler i posten, og testet på kvelden for å bare se at det ikke er hcg i kroppen, men der var det en tydelig strek? Blør enda, men mindre 17 dpo
-fredag tok jeg ny strimmel, synes den er sterkere enn torsdagens. Blør litt enda. 18 dpo
-idag ny test, legger ved testene fra torsdag (øverst), fredag og idag 19 dpo
Så er usikker på hva som skjer, men Skal ta blodprøver mandag og onsdag som kommer. Synes testene er svake, og er redd for exu
Blodprøve er bra.. blir det evt ul og..?
 
Det bestemmes kanskje etter svaret på blodprøvene? Eller er det noe jeg bør spørre etter? Hvis hcg synker, er det vits med ul da?
Hvis hcget vokser sakte eller går opp og ned, slik at man mistenker exu, så er det greit med UL for å utelukke. Om hCG kun synker , sånn at det ser ut som SA, er det nok ingen vits i.
 
Gikk ikke denne måneden også :grumpy: Er helt sikkert at vi traff bra, brukte jo letrozol og eggløsningssprøyte... Drittlei av hele processen :shifty:
 
Tatt hcgmåling da jeg tror jeg var 5+0, var på 118.. hørtes veldig lite ut synes jeg.. tatt nye idag men har ingen håp.
 
Kan jeg melde meg på her ? :)

jente88 PP 3- B2 - 4/10 ivf/prøverør
Alle langtidsprøvere er velkommen her men hvis du har IKM i oktober så må du melde deg inn i tråden for oktober :)
 
Tatt hcgmåling da jeg tror jeg var 5+0, var på 118.. hørtes veldig lite ut synes jeg.. tatt nye idag men har ingen håp.

Har du fått svar, kjære deg?:Heartred
 
Har du fått svar, kjære deg?:Heartred
:Heartred
Ja, steget fra 118 til over 220 (husker ikke nøyaktig) så det er vel en normal stigning sånnsett, men det er jo så lavt.. ifølge premom var EL for 3 1/2 uke siden (5+4 idag eller 5+2 om jeg hadde en normal mens-syklus) skal måle hcg igjen tirsdag neste uke.
Er bare så lei og sliten og utålmodig og trist og alt :rolleyes: så lei av å vente på konkret svar!
 
:Heartred
Ja, steget fra 118 til over 220 (husker ikke nøyaktig) så det er vel en normal stigning sånnsett, men det er jo så lavt.. ifølge premom var EL for 3 1/2 uke siden (5+4 idag eller 5+2 om jeg hadde en normal mens-syklus) skal måle hcg igjen tirsdag neste uke.
Er bare så lei og sliten og utålmodig og trist og alt :rolleyes: så lei av å vente på konkret svar!

Såå lenge til tirsdag:nailbiting: Forstår godt at du er sliten og lei! Men dette tror jeg går veien jeg:D:angel8
 
Back
Topp