Ikm 43

Stille hos oss nå! Hvordan går det damer? :joyful:
Hvor i løypa ligger dere? :rolleyes:
Jeg fikk positiv EL-test klokka 14 i dag, negativ igjen tidligere i kveld. Så vil tro jeg hadde ganske kort LH-topp. Hadde slim fredag og i går, og klebrig utflod i dag. Så tror EL er nå i natt kanskje. Så regner meg som 1 dpo i morgen :D endelig i dpo-land igjen etter SA!! Hvordan går det med deg?
 
Stille hos oss nå! Hvordan går det damer? :joyful:
Hvor i løypa ligger dere? :rolleyes:
Positiv EL test i går, testet ikke i dag, så EL nærmer seg. Får se når temphoppet kommer og bekrefter når EL er. Hvordan går det med deg?
 
Jeg fikk positiv EL-test klokka 14 i dag, negativ igjen tidligere i kveld. Så vil tro jeg hadde ganske kort LH-topp. Hadde slim fredag og i går, og klebrig utflod i dag. Så tror EL er nå i natt kanskje. Så regner meg som 1 dpo i morgen :D endelig i dpo-land igjen etter SA!! Hvordan går det med deg?
Jippi for dpo land! Håper den sitter denne gang. Er spennende og laaaange dager i dpo land :happy:
Selv er jeg på 4 eller 5, snart 5 eller 6 dpo:joyful: og jeg har sååå såre brystvorter at jeg går snart under. Alt for tidlig å merke noe, men man kjenner sin egen kropp. Så dette er ikke normalt for å være meg. :chicken: Håper jeg er en av unntakene som merker ting tidlig! :laughing002
 
Positiv EL test i går, testet ikke i dag, så EL nærmer seg. Får se når temphoppet kommer og bekrefter når EL er. Hvordan går det med deg?
Da er du også snart i dpo land, er har alltid ikm så tidlig hver uke føler jeg. Så jeg fyker jo fra dere :scared007
Her har EL vært og er på 4 eller 5 dpo i dag. Temper ikke så litt usikker. Kan være 5 eller 6 dpo også. Fryktelig vonde brystvorter (selvom det er for tidlig) så håper jeg det er et tegn fra :chicken: at noe er i gang :p
 
Da er du også snart i dpo land, er har alltid ikm så tidlig hver uke føler jeg. Så jeg fyker jo fra dere :scared007
Her har EL vært og er på 4 eller 5 dpo i dag. Temper ikke så litt usikker. Kan være 5 eller 6 dpo også. Fryktelig vonde brystvorter (selvom det er for tidlig) så håper jeg det er et tegn fra :chicken: at noe er i gang :p
Ja det er like rundt hjørnet nå, så begynner den lange ventetiden på å starte testinga :)
Håper det er positive symptomer på deg :)
 
Stille hos oss nå! Hvordan går det damer? :joyful:
Hvor i løypa ligger dere? :rolleyes:
Trooor at jeg har EL i dag. :rolleyes: Har kun tempet sporadisk denne pp og bruker ikke EL-tester, men historikken i FF-appen sier altså i dag. Det kan passe med EL-slim osv også, så satser på at det stemmer. Blir spennende å følge med på denne tråden de neste ukene!
 
Last edited:
7-8 dpo i dag, og klarte pinligvis nok å svi av en test i dag tidlig :banghead: den var selvsagt negativ, og håpet om at det har klaffet denne mnd sank betraktelig :( dumme meg!
 
Trooor at jeg har EL i dag. :rolleyes: Har kun tempet sporadisk denne pp og bruker ikke EL-tester, men historikken i FF-appen sier altså i dag. Det kan passe med EL-slim osv også, så satser på at det stemmer. Blir spennende å følge med på denne tråden de neste ukene!
Heia EL! Da satser vi på klaff :chicken:
Ja, veldig spennende! :)
 
7-8 dpo i dag, og klarte pinligvis nok å svi av en test i dag tidlig :banghead: den var selvsagt negativ, og håpet om at det har klaffet denne mnd sank betraktelig :( dumme meg!
Håpet er ikke ute enda! Jeg er evig optimist!
Jeg har bestemt meg for å ikke teste før 10/11 dpo. Hoho, tolmodighetsprøve! :cool:
 
7 dpo i dag! Har ikke helt troen siden det er første PP etter abort, og ble bare aksjer 1 gang rundt EL. Prøver å holde meg frem mot helgen før jeg tester, men får se hvor lenge jeg holder meg før jeg sprekker:wideyed:
 
7-8 dpo i dag, og klarte pinligvis nok å svi av en test i dag tidlig :banghead: den var selvsagt negativ, og håpet om at det har klaffet denne mnd sank betraktelig :( dumme meg!

Jeg har det akkuratt likt. Svidde av en test i går 5/6 dpo, blenda uansett vinkel jeg snudde den i. En vet det er tidlig, men pessimisten i meg misstenker ny pp.
Bestilt nye tidligtester, så forhåpentligvis ny test på onsdag.
Jeg krysser fingrene for deg
 
Jeg har det akkuratt likt. Svidde av en test i går 5/6 dpo, blenda uansett vinkel jeg snudde den i. En vet det er tidlig, men pessimisten i meg misstenker ny pp.
Bestilt nye tidligtester, så forhåpentligvis ny test på onsdag.
Jeg krysser fingrene for deg
Ja, er skikkelig dritt dette. Prøver å psyke meg opp til en ny PP. Samtidig vil jeg ikke gi helt slipp på håpet enda. En del stikkinger i livmorområdet i går kveld og i dag, men redd det bare er innbilt... Vi får teste igjen om et par dager og håpe på to streker! Lykke til!
 
Hiver meg på i siste liten her!
scarlett - PP3 - B2 - EL ca 06.10/07.10 - IKM ca 18.10 - 19.10- 23 år
 
5 dpo her, og skikkelig vondt i magen - a la midt i TR liksom. All fornuft tilsier at jeg bør vente til over helgen med å teste, men om den pakka fra billigetester.no kommer før, så vet jeg ikke.... :smiley-angelic002
 
Jeg testet svakt, svakt positivt 8 dpo sist, og det er i morgen:rolleyes: Men skal prøve å holde noen dager til!
 
Back
Topp