Ikm 43

Det her er første pp etter p-plaster i 4 år, så jeg aner virkelig ikke :rolleyes: fra mitt første svangerskap så mener jeg å huske at de hadde gradvis stigning :p og at syklusen var på 29-31 dager, men er jammen ikke sikker!
Kan jo være at det kanskje tar litt tid før det stabiliserer seg etter plaster-slutt :wacky:
Det kan jo hende kroppen trenger litt tid ja! Men det kan jo også være at den raskt er på plass igjen, får bare vente og se :rolleyes:
Og samme med el-testene - da får du jo hvertfall et utgangspunkt denne mnd :happy: Om ikke det bare blir full klaff på første forsøk da! :joyful:
 
Økende puls. Har til vanlig 88, og nå mellom 100-115 veldig høyt. Legen sier det sikkert ikke er alvorlig. Men siden den er høy i utg.punktet, prøver jeg å ikke få forhåpninger
 
Lurer på om det ikke er så altfor lenge til denne blir positiv? Har aldri testet etter EL før :)
 

Vedlegg

  • Snapchat-848067738.jpg
    Snapchat-848067738.jpg
    130,1 KB · Visninger: 57
Altså, nå har appen min ombestemt seg flere ganger. Først mente den at eggløsning var på CD 17, så CD 16, så CD 17, så cd 16 igjen i dag :shifty: ikke at det er så veldig viktig, men vil så gjerne ha kontroll på hvor mange dpo jeg er og om vi traff ordentlig med prøvingen :bored:!

Men er enten 4 eller 5 dpo. For tidlig til å teste med andre ord.. for en tolmodighetsprøve! Ingen symptomer ennå, men er selvsagt for tidlig for det også :shifty:

Sånn, det var min utblåsing på en fredag :D
 
Det kan jo hende kroppen trenger litt tid ja! Men det kan jo også være at den raskt er på plass igjen, får bare vente og se :rolleyes:
Og samme med el-testene - da får du jo hvertfall et utgangspunkt denne mnd :happy: Om ikke det bare blir full klaff på første forsøk da! :joyful:

Tror den kanskje trenger litt tid ja :rolleyes: i desember-januar så tok jeg av plasteret etter mye tull i desember, og jeg hadde en mistanke om at det kanskje var en graviditet på gang, men fikk bare negative tester da. Så fant jeg og samboeren ut at vi bare skulle la plasteret være av en syklus for å se, og da var syklusen min plutselig på 39 dager :wideyed: men det kan jo også ha blitt sånn fordi jeg var så stressa rundt den tiden.
Jeg har det absolutt ikke travelt med å bli gravid enda, men det hadde jo så klart vært gøy om det klaffet på første forsøket :p
 
Fy fader som det murret i magen i går ettermiddag, d var nesten litt vondt!
CD 13 i dag og har/skal lagt/legge inn aksjer noen dager til fremover.

Hvordan ligger dere an?:)
 
Fy fader som det murret i magen i går ettermiddag, d var nesten litt vondt!
CD 13 i dag og har/skal lagt/legge inn aksjer noen dager til fremover.

Hvordan ligger dere an?:)
Lykke til med aksjelegging!

Er 5-6 dpo i dag.. tiden går jammen sakte i dpo-land :rolleyes:
 
Skjønner ingenting av denne kroppen jeg. Har akkurat hatt SA, så kroppen er ikke helt seg selv om dagen. Fikk sterkere og sterkere eggløsningstester, helt til den plutselig ble svakere i går.. la inn aksjer i går tilfelle jeg gikk glipp av toppen. Tok graviditetstest i dag og den var fremdeles positiv, så eggløsningstestene var jo sikkert påvirket av hcg og resultatene dermed ikke gyldige? Så nå er jeg tilbake på scratch og aner ikke når jeg har EL :p
 

Vedlegg

  • Snapchat-283131727~2.jpg
    Snapchat-283131727~2.jpg
    25,7 KB · Visninger: 47
Skjønner ingenting av denne kroppen jeg. Har akkurat hatt SA, så kroppen er ikke helt seg selv om dagen. Fikk sterkere og sterkere eggløsningstester, helt til den plutselig ble svakere i går.. la inn aksjer i går tilfelle jeg gikk glipp av toppen. Tok graviditetstest i dag og den var fremdeles positiv, så eggløsningstestene var jo sikkert påvirket av hcg og resultatene dermed ikke gyldige? Så nå er jeg tilbake på scratch og aner ikke når jeg har EL :p
Har du hatt negativ test etter SA da?
 
Kan d være at du faktisk er gravid igjen da?

Jeg satt selv med klart positiv test 2 uker etter SA - han er 2,5 år nå:)
Nei, tror ikke vi hadde sex mens jeg var gravid. Siden det var mye som skurret med testene og stigning og sånn. Har heller ikke hatt sex mens jeg har blødd. Så det ser jeg på som umulig :) men syns testen var sterk til at jeg hadde hCG på 49 forrige mandag.. er jo snart to uker siden.
 
Skjønner ingenting av denne kroppen jeg. Har akkurat hatt SA, så kroppen er ikke helt seg selv om dagen. Fikk sterkere og sterkere eggløsningstester, helt til den plutselig ble svakere i går.. la inn aksjer i går tilfelle jeg gikk glipp av toppen. Tok graviditetstest i dag og den var fremdeles positiv, så eggløsningstestene var jo sikkert påvirket av hcg og resultatene dermed ikke gyldige? Så nå er jeg tilbake på scratch og aner ikke når jeg har EL :p
Kroppen etter SA er ikke alltid så lett å forstå seg på dessverre.. Jeg mistet i uke 9 og hadde positive g-tester i 5 uker, det tok særlig lang tid å bli kvitt den siste svake streken. Og selv med ganske svake g-tester så slo det godt ut på el-tester, så blir litt utfordrende å teste med el-tester før g-tester er negative..
Opplevde i pp2 etter MA at el-testene ble sterkere og sterkere, og trudde at jeg misset toppen, men da fikk jeg superpositiv el-test igjen etter 4 dager, så kroppen klarte det ikke helt på første forsøk..
Så hvorvidt du har misset toppen, eller kroppen ikke fikk det helt til, og også hvor reelt testresultatet er, er dessverre litt vanskelig å si..

litt vanskelig midt i en syklus, men temping vil jo gi deg et klart svar når el har vært..
går jo an å starte å tempe nå, dersom det er noen dager til el så kan du få med deg temphoppet :happy:

Ikke så konkrete svar å by på dessverre!
Lykke til :Heartred
 
Nei, tror ikke vi hadde sex mens jeg var gravid. Siden det var mye som skurret med testene og stigning og sånn. Har heller ikke hatt sex mens jeg har blødd. Så det ser jeg på som umulig :) men syns testen var sterk til at jeg hadde hCG på 49 forrige mandag.. er jo snart to uker siden.
Når sluttet du å blø? Om dere hadde sex rett etter,så kan d jo være mulig? Synes dette virker rarto_O
 
Back
Topp