Ikke hva, men HVA skal med i fødebagen?

Vedlegg

  • Screenshot_20201021_171236.jpg
    Screenshot_20201021_171236.jpg
    21,2 KB · Visninger: 26
Skal føde på Ullevål, og ser at de ikke har babyklær til utlån. Hvor mye klær bør man regne med å ha med til en nyfødt baby?
 
Skal føde på Ullevål, og ser at de ikke har babyklær til utlån. Hvor mye klær bør man regne med å ha med til en nyfødt baby?
3-4 pysj og 2 sett med body/strømpebukse er min plan. Skal være mye naken(i bleien) også sånn at vi får hud mot hud :)
 
Det viktigste er pakket i fødebagen: pepperkaker, kjølebind, skylleflaske og mobillader :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20201023_154638.jpg
    20201023_154638.jpg
    29,5 KB · Visninger: 52
Det viktigste er pakket i fødebagen: pepperkaker, kjølebind, skylleflaske og mobillader :hilarious:

Åh! Pepperkaker var ingen dum idé :D
Driver å knasker på det as we speak:hilarious:
 
Det viktigste er pakket i fødebagen: pepperkaker, kjølebind, skylleflaske og mobillader :hilarious:
Åh! Pepperkaker var ingen dum idé :D
Driver å knasker på det as we speak:hilarious:
Er kanskje ikke innafor å ta med blåmuggost på barsel. :bag: Pepperkake med blåmuggost ❤️❤️❤️ Det skal jeg ha i skapet hjemme i alle fall!
 
Er kanskje ikke innafor å ta med blåmuggost på barsel. :bag: Pepperkake med blåmuggost ❤️❤️❤️ Det skal jeg ha i skapet hjemme i alle fall!

Jeg er ikke så glad i blåmuggost, men pepperkaker med brie er skikkelig digg! Litt vanskelig med ost på barsel kanskje ja... Men Vossafår skal med!
 
Jeg er ikke så glad i blåmuggost, men pepperkaker med brie er skikkelig digg! Litt vanskelig med ost på barsel kanskje ja... Men Vossafår skal med!
Åh, pepperkaker med brie:notworthy:Heartred
Personlig savner jeg fjellskinke/spekeskinke og salami aller mest, men tror nok ikke jeg pakker med pålegg i fødebagen nei..:)
 
Åh, pepperkaker med brie:notworthy:Heartred
Personlig savner jeg fjellskinke/spekeskinke og salami aller mest, men tror nok ikke jeg pakker med pålegg i fødebagen nei..:)

Spekeskinke er skikkelig savn. Jeg lærte etter forrige gang på barsel, var krig om spekematen. Så nå tar jeg med eget pålegg :hilarious:
 
Jeg er ikke så glad i blåmuggost, men pepperkaker med brie er skikkelig digg! Litt vanskelig med ost på barsel kanskje ja... Men Vossafår skal med!
Herregud eg gleder.meg så syyyyykt til vossafår. Eg har ikke ord for d engang
 
Ammeinnlegg, hvor mange tar dere med? Har dere noen dere foretrekker bedre enn andre?
 
Ammeinnlegg, hvor mange tar dere med? Har dere noen dere foretrekker bedre enn andre?
Jeg tar kun de i ull med. Altså 1 eller 2 par. Av erfaring kommer ikke melken min skikkelig igang før dag 4-5, å da er jeg forhåpentligvis hjemme, om ikke så har de på sykehuset :)
 
Jeg tar kun de i ull med. Altså 1 eller 2 par. Av erfaring kommer ikke melken min skikkelig igang før dag 4-5, å da er jeg forhåpentligvis hjemme, om ikke så har de på sykehuset :)

Ja, for de har sånt på sykehuset også? For da stresser jeg ikke med å skulle ta med så mange! Takk skal du ha:D
 
Ammeinnlegg, hvor mange tar dere med? Har dere noen dere foretrekker bedre enn andre?

Tar med en liten neve engangs (liker de fra Medela best når jeg skal utenfor huset da de er pakket inn en og en) og to par ullinnlegg.
 
Tar med en liten neve engangs (liker de fra Medela best når jeg skal utenfor huset da de er pakket inn en og en) og to par ullinnlegg.

Har en hel haug med ammeinnlegg (fått av svigerrina), men ingen fra medela! Så praktisk at de er pakket inn!
 
Har en hel haug med ammeinnlegg (fått av svigerrina), men ingen fra medela! Så praktisk at de er pakket inn!

Ja, syns det er litt mer hygienisk med singelpakkede innlegg på vift. Hjemme bruker jeg Änglamark sine i vanlig eske, vesentlig billigere enn Medela :)
 
Vil bare informere om at mitt sykehus ikke har ammeinnlegg, så kan være det er flere som ikke har, greit å sjekke ut eller ta med ammeinnlegg tilfelle :happy:
 
Back
Topp