Ikke fått innkallelse enda...

Jeg har fortsatt ikke fått noe brev i posten!! Hun sa det skulle sendes da jeg snakket med henne. Så får se i morgen og ett par dager ut i neste uke, hvis ikke får jeg ringe å mase igjen ;-) Kjedelig om jeg brått ikke får time før senere, fordi de har da fult!

Kan de ikke si timen din over tlf? Det gjorde de til meg:) skal ringe de igjen innen neste onsdag hvis jeg fortsatt ikke har fått det pga en del info som står i brevet. Men dato og klokkeslett fikk jeg over tlf:)
 
Jeg fikk nettopp tidspunkt via telefon. Da jeg søkte om fødeplass første gang ble jo søknaden borte et eller annet sted i prosessen og sykehuset ble fullbooket før jeg ringte og etterlyste svar. Det nye sykehuset vi sendte søknad nr. 2 til hørte vi heller ikke noe fra, så mannen min ringte dit i dag bare for å sjekke. Da sa de at de hadde hengt litt etter med søknadene, men hadde sendt ut alle brev i dag. Samtidig opplyste de om time for ordinær ultralyd da han ringte, slik at vi kan holde av tidspunktet. Det ble om én måned. Da er jeg 20 uker på vei. Bedre sent enn aldri. :)
 
Håper jeg hører noe til uken jeg :) var jo på kontroll først for 3 dager siden så jeg kan jo ikke klage :p
Men lov å håpe på brev til uken for det :p
 
Kan de ikke si timen din over tlf? Det gjorde de til meg:) skal ringe de igjen innen neste onsdag hvis jeg fortsatt ikke har fått det pga en del info som står i brevet. Men dato og klokkeslett fikk jeg over tlf:)
Når jeg ringte sist sa hun bare rundt den 13 februar, men kunne ikke si klokke for det hadde de ikke satt :) ellers hadde nok jeg også fått vite klokka. Tenker så på det her for jeg skal ha en del kontroller ekstra også. Men krysser fingrene for at jeg får svar snart ;-)
 
Dere som fortsatt ikke har fått: ring kvinneklinikken på det sykehuset dere er henvist til :) <3 lykke til <3
 
Jeg var på første svangerskapskontroll på tirsdag, og på lørdag lå brevet i postkassen med dato til oul den 22 feb. Det gikk like raskt sist svangerskap og. Kanskje ringe å høre at det faktisk en meldt inn og ikke gått i glemmeboken!
 
Jeg var på første svangerskapskontroll på tirsdag, og på lørdag lå brevet i postkassen med dato til oul den 22 feb. Det gikk like raskt sist svangerskap og. Kanskje ringe å høre at det faktisk en meldt inn og ikke gått i glemmeboken!
Her hadde de fått inn, men de har ikke klart å sende ut enda :-( men krysser fingrene for at jeg får noe til uka :)
 
Etter leeeenge å vente kom endelig brevet i postkassa i dag :-D Har time 12.februar. Så det blir spennende. Nå håper jeg bare at de er hyggelige :p
Fikk og med en brosjyre om jeg ville være med på noe forskningsgreier, de vil forebygge atopisk eksem og allergier. Flere som har fått det??

Tror jeg sier nei til dette denne gang! For 5år siden var jeg med på sparketellinger ol, så sjekket de morkake opp mot spark osv. Husker ikke helt hva det var. Men nå så må man skrive ned alt fra mat osv, og håper de kan fortsette og forske på barnet til det blir voksen?!!! Så tror ikke det... :)
 
Venter fortsatt i spenning på brevet gitt :p
 
Jeg og hehe.. venter spent på post hver dag nå :p syntes postkassen aldri har vært tommere faktisk hehe
Sånn har jeg gått og venta og, plutselig var det masse brev i dag :p
Når har du termin? Krysser fingrene for at du får brevet etterhvert også.Stod i mitt brev at bga det var veldig fult så gikk det nesten ikke an å bytte time heller(ikke at jeg skal det allså), men at alt er fult! Håper det ikke er såååå fult i juli :p
 
Back
Topp